Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van massie

Competitie, Costa Rica: Orion - Saprissa 2 @1.50
Orion pakte uit de laatste 7 wedstrijden slechts één punt, Saprissa presteert wisselvallig. Ondanks een wat minder seizoen van Saprissa, samen met Alajuelense dé grote club van Costa Rica, verwacht ik dat ze bij hekkensluiter Orion eenvoudig winnen.
Edit: FT 1-5 :)
Beker, Japan:Shimizu S-Pulse - Yokohama F. Marinos 1 @2.25
Shimizu draait goed en won in de competitie en won alle thuiswedstrijden. Yokohama won, hoewel de competitie pas zes wedstrijden onderweg is, nog geen enkele wedstrijd. De onderlinge resultaten in de afgelopen jaren eindigen vaak in een gelijkspel maar vanwege de goede vorm van Shimizu én de goede reeks in thuiswedstrijden zet ik mijn geld op de thuisploeg.
Competitie, Itali:Vigor Lamezia - Campobasso 1 @1.50
Lamezia strijdt om directe promotie en is al 18 thuiswedstrijden op rij ongeslagen, waarvan de laatste tien allemaal gewonnen werden. Campobasso wacht al 7 wedstrijden op een overwinning.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar massie1980
Country flagmassie1980 in 17-04-2012 20:11 Leden topics
in 17-04-2012 20:11 Leden topics
266 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Speel je oostblokcombi mee! Thnx voor de onderbouwing(y)
0 Vind ik leuk's
Against Modern Football: Love The Game, Hate The Business!!!!
Ga deze, na de winst die je me daarnet al heb bezorgd, ook mee spelen.
Single en in combi (y)
0 Vind ik leuk's
massie1980:

Podbeskidzie Bielsko-Biala (ME) - Górnik Zabrze (ME) under 2.5 @2.60 FT 1-1(y)
South China - Kitchee (1 X 2) Kitchee @1.83 FT 2-3 (y)
Real Madrid - FC Sevilla (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Minder dan 3,5 @1.95 (begint om 12:00)FT3-0(y)
+alledrie in combi(y)

Omdat Real te hard gaat (staat 3-0 na een uur) nog een kleine live-combi erbij, geen singles:
Real winnen met 0-3 handicap
PSV winnen met 2-0 handicap (staat 0-2 bij rust)
Elche - Hercules under 1.5 (staat 0-0 na 55 minuten)
@3.82
Deze dus fout maar maakt niks uit, de winst is binnen :)
Voor vanmiddag:
Twente - Ajax 2 @2.35
Feyenoord - AZ 1 @2.10
NEC - RKC 1 @ 1.70
+alledrie in combi @8.39
0 Vind ik leuk's
massie1980:

Twente - Ajax 2 @2.35 FT 1-2(y)
Feyenoord - AZ 1 @2.10 FT 1-0 (y)
NEC - RKC 1 @ 1.70
+alledrie in combi @8.39
Borac - Partizan Belgrado 2 @1.70 FT 0-4(y)
Bulgarije: Levski Sofia - CSKA Sofia 2 @2.60
Tsjechie: Bohemians 1905 - FK Pribram 2 @2.60
0 Vind ik leuk's
Levski en Bohemians gaan er met de winst vandoor massie :-(
0 Vind ik leuk's
Ik weet het, zonde. En zonde van NEC. De dag begon goed maar eindigt zonder echte winst. Laatste combi voor vandaag, dan ben ik er wel even klaar mee:
Saprissa-Santos 1
Vallecano - Barcelona 2
@2.16
0 Vind ik leuk's
massie1980:

Saprissa-Santos 1
Vallecano - Barcelona 2
@2.16

Saprissa wint met 1-0, Barcelona met 7-0, mooi weekend! (y)
0 Vind ik leuk's
12:00, Oekraine: Metalurg Donetsk Youth - Dnipro Dnjepropetrovsk Youth 1@2.25
Metalurg is in eigen huis ijzersterk, de laatste 7 thuiswedstrijden werden gewonnen. Dnipro haalde slechts 5 punten uit de laatste 7 uitwedstrijden. Metalurg is bovendien bezig aan een sterke serie in de competitie, de afgelopen 7 competitiewedstrijden werden allemaal in winst omgezet, 21 punten dus, tegenover 9 punten voor Dnipro uit hetzelfde aantal wedstrijden. Het onderlinge resultaat is in het voordeel van Dnipro en in de stand ontlopen ze elkaar niet veel, maar met de huidige vorm van beide ploegen denk ik dat Metalurg wint.
Stats: http://www.futbol24.com/teamCompare/Ukraine/Dnipro-Youth/vs/Ukraine/Metalurg-D-Youth/#statTBLR-Table=0&statTBLR-Limit=2&statTALR-Table=0&statTALR-Limit=2
12:00, Spanje: Getafe - Racing Santander (0:1 handicap) 1@1.90
Het al gedegradeerde Santander speelt nergens meer voor, Getafe mag nog hopen op plaatsing voor europa league. Santander is aan een dramatische reeks bezig, het won de afgelopen 17 wedstrijden niet. Getafe is in egen huis aan een goede serie bezig: van de laatste 5 thuiswedstrijden werden er 4 gewonnen, o.a. van Sevilla en Valencia en inde laatste 10 onderlinge duels met Santander werd won het 6 keer (Santander 2x, 2x gelijkspel). Het moge duidelijk zijn: Santander speelt alleen nog voor de winstpremie, Getafe moet er vol voor gaan en dat gaan ze doen ook.
Stats: http://www.soccervista.com/Getafe-Santander-1051837-1051837.html
14:00, Duitsland: SV Halstenbek-Rellingen - TSV Buchholz 2@2.05
Buchholz (53 punten) komt bij winst op drie punten van koploper Victoria Hamburg (59 punten met een wedstrijd meer) te staan en strijdt dus voor directe promotie. Buchholz presteert opvallend genoeg, zoals wel meer ploegen in deze liga, in uitwedstrijden beter dan in thuiswedstrijden: 24 punten uit 14 uitwedstrijden, slechts 2x verloor het. Eén van die twee nederlagen was in de laatste uitwedstrijd: 1-0 bij directe concurrent SV Curslack-Neuengamme. Voor SV Halstenbek zit het seizoen er zo goed als op, maar het speelt zich bij een overwinning definitief veilig. In de laatste 5 thuiswedstrijden pakten ze maar vier punten en werd drie keer verloren van lage middenmotors. De laatste editie van SV Halstenbek-Rellingen - TSV Buchholz eindigde een jaar geleden in 0-2 en omdat Buchholz in deze competitie geen middenmotor is maar een topclub, verwacht ik wederom winst voor de uitploeg.
http://www.soccervista.com/SV_Halstenbek_Rellingen-TSV_Buchholz-1048164-1048164.html
Allemaal single + in combi van drie.
Losse single erbij: tennis: Morita (Japan) - Koehler (Portugal) 2@2.70
0 Vind ik leuk's
massie1980:
12:00, Oekraine: Metalurg Donetsk Youth - Dnipro Dnjepropetrovsk Youth 1@2.25
Ruststand 2-0, eindstand 2-4(n)
12:00, Spanje: Getafe - Racing Santander (0:1 handicap) 1@1.90
1-1(n)
14:00, Duitsland: SV Halstenbek-Rellingen - TSV Buchholz 2@2.05
0-2(y)
Losse single erbij: tennis: Morita (Japan) - Koehler (Portugal) 2@2.70
Koehler wint met 0-2(y)

Klein winstje met bovenstaande combi (y)
Voor vanmiddag, Serie B:
Padova - Sassuolo 2@3.25
Albinoleffe - Brescia 2@1.90
FC Empoli - Gubbio 1@1.70
+alledrie in combi @10.zoveel
0 Vind ik leuk's
[quote]Voor vanmiddag, Serie B:
Padova - Sassuolo 2@3.25 FT 0-2(y)
Albinoleffe - Brescia 2@1.90FT 0-2(y)
FC Empoli - Gubbio 1@1.70FT 2-1(y)
+alledrie in combi @10.zoveel(y)(y)(y)

Goedemiddag! :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.