Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van massie

Competitie, Costa Rica: Orion - Saprissa 2 @1.50
Orion pakte uit de laatste 7 wedstrijden slechts één punt, Saprissa presteert wisselvallig. Ondanks een wat minder seizoen van Saprissa, samen met Alajuelense dé grote club van Costa Rica, verwacht ik dat ze bij hekkensluiter Orion eenvoudig winnen.
Edit: FT 1-5 :)
Beker, Japan:Shimizu S-Pulse - Yokohama F. Marinos 1 @2.25
Shimizu draait goed en won in de competitie en won alle thuiswedstrijden. Yokohama won, hoewel de competitie pas zes wedstrijden onderweg is, nog geen enkele wedstrijd. De onderlinge resultaten in de afgelopen jaren eindigen vaak in een gelijkspel maar vanwege de goede vorm van Shimizu én de goede reeks in thuiswedstrijden zet ik mijn geld op de thuisploeg.
Competitie, Itali:Vigor Lamezia - Campobasso 1 @1.50
Lamezia strijdt om directe promotie en is al 18 thuiswedstrijden op rij ongeslagen, waarvan de laatste tien allemaal gewonnen werden. Campobasso wacht al 7 wedstrijden op een overwinning.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar massie1980
Country flagmassie1980 in 17-04-2012 20:11 Leden topics
in 17-04-2012 20:11 Leden topics
266 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Vanmiddag:
Single: SC Freiburg - 1. FC Köln (1 X 2) SC Freiburg @ 2.25
Single: Wigan Athletic - Newcastle United (1 X 2) Newcastle United @2.55
Combi:Real Valladolid - FC Cartagena (1 X 2) Real Valladolid
+
Bayern München - VfB Stuttgart (1 X 2) Bayern München
samen @2.28
+alle vier in combi
Nog een live combi erbij gedaan:
Stoke - Arsenal (bij 1-1 stand) 2 @1.85
Bayern - Stuttgart (bij 1-0 stand) Bayern winnen met handicap 0:1 @2.25
Gubbio - Pescara (bij 0-0 stand) 2 @1.75
0 Vind ik leuk's
winorloss:
Speel Vegalta ook, nummer 1 bij een laagvlieger op bezoek. Geen idee waarom zo'n hoge quote maar is een gokje waard. Heb 'm gecombineerd met Kashiwa Reysol - Sagan Tosu 0-1 HC op Sagan @ 4.32

Wauw, Vegalta met een penalty in de 89e de 0-1 en gewonnen en Sagan in de 70e minuut met de 1-1. Gelukkig sliep ik want ik zou de bet live al opgegeven hebben waarschijnlijk :-$
0 Vind ik leuk's
winorloss:
winorloss:
Speel Vegalta ook, nummer 1 bij een laagvlieger op bezoek. Geen idee waarom zo'n hoge quote maar is een gokje waard. Heb 'm gecombineerd met Kashiwa Reysol - Sagan Tosu 0-1 HC op Sagan @ 4.32

Wauw, Vegalta met een penalty in de 89e de 0-1 en gewonnen en Sagan in de 70e minuut met de 1-1. Gelukkig sliep ik want ik zou de bet live al opgegeven hebben waarschijnlijk :-$

Netjes, ik ben ook blij met Vegalta!:)
0 Vind ik leuk's
massie1980:
Vanmiddag:
Single: SC Freiburg - 1. FC Köln (1 X 2) SC Freiburg @ 2.25 4-1(y)
Single: Wigan Athletic - Newcastle United (1 X 2) Newcastle United @2.55hebben we het niet over(n)
Combi:Real Valladolid - FC Cartagena (1 X 2) Real Valladolid 2-1(y)
+
Bayern München - VfB Stuttgart (1 X 2) Bayern München 2-0 (y)
samen @2.28
Nog een live combi erbij gedaan:
Stoke - Arsenal (bij 1-1 stand) 2 @1.85
Bayern - Stuttgart (bij 1-0 stand) Bayern winnen met handicap 0:1 @2.25
Gubbio - Pescara (bij 0-0 stand) 2 @1.75
Arsenal blijft steken op 1-1, de rest goed(n)

Met de eerste combi kleine winst, tweede live combi laag ingezet. Totaal = quitte.
0 Vind ik leuk's
SV Mattersburg - Red Bull Salzburg (1 X 2) Salzburg 9 euro @1.95
San Martin San Juan - Godoy Cruz (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Minder dan 1,5 9 euro @2.65
SC Wiener Neustadt - FC Trenkwalder Admira (1 X 2) FC Trenkwalder Admira 9 euro @2.55
+combi van alledrie 3 euro @13.52
Plus een combi:
Utrecht-NAC 1
Danubio - Liverpool 1
Nacional - Guarani 1
Edit: plus laag ingezet klein-live-combi'tje
Utrecht - NAC (0:1) 1 (bij 1-0 stand) @2.25
VVV - ADO (0:1) 1 @2.65 (bij 1-0 stand)
Vitesse - Excelsior 1 @3.30 (bij 1-2 stand)
Utreg en VVV ook als single gedaan
0 Vind ik leuk's
topics.replies.old_quote_title
SV Mattersburg - Red Bull Salzburg (1 X 2) Salzburg 9 euro @1.95
topics.replies.old_quote_title
FT 0-1
topics.replies.old_quote_title
(y) San Martin San Juan - Godoy Cruz (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Minder dan 1,5 9 euro @2.65
topics.replies.old_quote_title
FT 1-0
topics.replies.old_quote_title
(y) SC Wiener Neustadt - FC Trenkwalder Admira (1 X 2) FC Trenkwalder Admira 9 euro @2.55
topics.replies.old_quote_title
FT 1-4
topics.replies.old_quote_title
(y) +combi van alledrie 3 euro @13.52 (y)
YES, binnen! :D Vooral San Martin San Juan <1.5 was spannend, maakten in de 17e minuut al de 1-0 :)
0 Vind ik leuk's
Mooi Massie (y) ! Knap bezig (y) !
Wat heb je in petto voor morgen :d ?
0 Vind ik leuk's
Thanx! Had twee andere combi's fout, daardoor gister een redelijke avond maar de winst had groter kunnen zijn.
Nu een klein laag ingezet live-betje gedaan, ondertussen eens rustig kijken voor vanmiddag:

Podbeskidzie Bielsko-Biala (ME) - Górnik Zabrze (ME) under 2.5 @2.60 (20e minuut bij 1-0 stand)
South China - Kitchee (1 X 2) Kitchee @1.83 (20e minuut bij 0-1 stand)
Real Madrid - FC Sevilla (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Minder dan 3,5 @1.95 (begint om 12:00)
+alledrie in combi
0 Vind ik leuk's
Mijn Oostblok-combi voor vandaag:
Servie: Borac - Partizan Belgrado 2 @1.70
Partizan kan kampioen worden, het heeft aan een punt genoeg en dat is in mijn ogen eigenlijk het enige gevaar bij deze bet. Partizan won de 7 voorgaande ontmoetingen tegen Borac en vaak ruim. De stats zijn ruim in het voordeel van Partizan: Borac won dit seizoen pas 2 van de 11 thuiswedstrijden, Partizan won 11 van de 13 uitwedstrijden. Kijken we naar de vorm van beide ploegen: Borac haalde 1 punt uit de laatste 5 wedstrijden, Partizan 15. En Partizan heeft al 5 uitwedstrijden op rij gewonnen. Borac kan degradatie bijna niet meer ontlopen, Partizan moet hier eenvoudig winnen.
Stats: http://www.soccervista.com/Borac_C_-Partizan_Belgrad-1029314-1029314.html
Bulgarije: Levski Sofia - CSKA Sofia 2 @2.60
Koploper CSKA is aan een ijzersterke reeks bezig: de laatste 9 competitiewedstrijden werden allemaal gewonnen. Bij winst vandaag in deze derby zet het de concurrentie op 8 punten en kan het kampioenschap ze nauwelijks meer ontgaan. CSKA presteert in uitwedstrijden het best van alle ploegen en verloor pas 1 keer. Levski Sofia is de weg een beetje kwijt, na een goede reeks liet het in de laatste 6 wedstrijden 10 punten liggen. In de laatste 9 wedstrijden bij Levski Sofia verloor CSKA maar 1 keer (1-0 in 2006). Daar staan 3 overwinningen van CSKA tegenover, 5 keer eindigde deze derby dus onbeslist. Maar met de huidige vorm van CSKA verwacht ik vandaag een overwinning voor de uitploeg.
Stats: http://www.soccervista.com/Levski_Sofia-CSKA_Sofia-1044130-1044130.html
Tsjechie: Bohemians 1905 - FK Pribram 2 @2.60
Bohemians heeft al 17 wedstrijden op rij niet gewonnen: 3x gelijk, 14 keer verlies. Tijdens deze serie werd in november met 3-0 bij Pribram verloren. Pribram is een vreemd ploegje, het is slecht begonnen aan de competitie maar in de laatste 14 wedstrijden verloor het maar 2 keer. Hoogtepunt was de 0-2 overwinning bij Sparta Praag van een paar weken geleden, maar ook tegen de hoger geplaatste (top)ploegen Teplice (0-0), Dukla Praag (2-2, gelijkmaker van Dukla in 90e minuut), Mlade Boleslav (2-2 na 2-0 voorsprong van Pribram) en Viktoria Plzen (2-1 winst) werd niet verloren.
De onderlinge duels zijn duidelijk in het voordeel van de thuisploeg (bij Bohemians tenminste, in eigen huis wint Pribram vaak). Maar met de dramatische huidige vorm van Bohemians denk ik dat Pribram een grote kans maakt om vandaag te winnen.
Stats: http://www.soccervista.com/Bohemians_1905-Pribram-1036269-1036269.html
0 Vind ik leuk's
Ik volg je hiermee, odd van 11,49 in combi bevalt me wel :d
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.