Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van massie

Competitie, Costa Rica: Orion - Saprissa 2 @1.50
Orion pakte uit de laatste 7 wedstrijden slechts één punt, Saprissa presteert wisselvallig. Ondanks een wat minder seizoen van Saprissa, samen met Alajuelense dé grote club van Costa Rica, verwacht ik dat ze bij hekkensluiter Orion eenvoudig winnen.
Edit: FT 1-5 :)
Beker, Japan:Shimizu S-Pulse - Yokohama F. Marinos 1 @2.25
Shimizu draait goed en won in de competitie en won alle thuiswedstrijden. Yokohama won, hoewel de competitie pas zes wedstrijden onderweg is, nog geen enkele wedstrijd. De onderlinge resultaten in de afgelopen jaren eindigen vaak in een gelijkspel maar vanwege de goede vorm van Shimizu én de goede reeks in thuiswedstrijden zet ik mijn geld op de thuisploeg.
Competitie, Itali:Vigor Lamezia - Campobasso 1 @1.50
Lamezia strijdt om directe promotie en is al 18 thuiswedstrijden op rij ongeslagen, waarvan de laatste tien allemaal gewonnen werden. Campobasso wacht al 7 wedstrijden op een overwinning.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar massie1980
Country flagmassie1980 in 17-04-2012 20:11 Leden topics
in 17-04-2012 20:11 Leden topics
266 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Alles goed :)
Saprissa 5-1 gewonnen, de andere twee met 1-0, lekker.
0 Vind ik leuk's
Voor vanavond/vannacht:
Engeland: United of Manchester - Burscough 1 @1.45
Costa Rica: Alajuelense - San Carlos 1 @1.55
0 Vind ik leuk's
United of Manchester speelt 1-1 gelijk...
Voor vannacht 3 nieuwe bets:
single: Vancouver Whitecaps - Sporting Kansas City 2 @2.35
single: Deportivo Merlo - Sarmiento 1 @2.15
combi: Alajuelense - San Carlos 1 + DC United - Montreal Impact 1 @2.37
0 Vind ik leuk's
Kleine winst, had overal 10 euro op:
single: Vancouver Whitecaps - Sporting Kansas City 2 @2.35 1-3 (y)
single: Deportivo Merlo - Sarmiento 1 @2.15 2-1 (y)
combi: Alajuelense - San Carlos 1 + DC United - Montreal Impact 1 @2.37 1-2/1-1 (n)
0 Vind ik leuk's
Single: Torpedo Moskou - Mordoviya Saransk 2 @1.65
Singlel: Sai Gon - Song Lam Nghe An 2 @3.50
Combi: TT Ha Noi - NB Sai Gon 1 + Arrows - Churchill Brothers 2 @1.97
0 Vind ik leuk's
Ze hadden er niet echt zin in vandaag.
[quote]Single: Torpedo Moskou - Mordoviya Saransk 2 FT 0-0
Single: Sai Gon - Song Lam Nghe An 2 FT 2-2
Combi: TT Ha Noi - NB Sai Gon 1 FT 3-1 + Arrows - Churchill Brothers 2 FT 0-0
0 Vind ik leuk's
Teplice - Sigma Olomouc 1 @2.20
Return in de beker, heenduel 0-0 geeindigd. Teplice staat wat beter in de competitie en won een paar weken geleden thuis met 3-1 van Olomouc. Edit: gaat lekker vandaag, Olomouc wint met 0-3(n)
MyPa - Jaro 1 @2.40
MyPa wint thuis bijna altijd van Jaro, dat bovendien geen geweldige uitploeg is.
Koge - Horsens 2 @1.75 Klopt, 2-0 voor MyPa(y)
Beker, heenwedstrijd. Koge staat stijf onderaan en won in de laatste zestien thuisduels maar één keer. Horsens doet het prima en ik verwacht dan ook een overwinning.Wat hebben we geleerd? Van bekerwedstrijden blijf je af. Koge-Horsens 2-2(n)
0 Vind ik leuk's
Marokko: Raja Casablanca - FUS Rabat 1 @2.40
Regerend landskampioen Raja komt bij winst op 2 punten van koploper FUS Rabat. Raja Casablanca verloor nog geen wedstrijd thuis, FUS wint en scoort uit wat lastig en zal loeren op een 0-0. Ik hoop op een nipte 1-0 voor Raja.
EL: Sporting - Bilbao 1 @2.55
Sporting is in eigen huis ijzersterk, in de EL en in de competitie. Bilbao maakt dit seizoen indruk, maar won in de competitie pas 3 van de 16 uitwedstrijden. Ik verwacht dat Sporting beter is ingesteld op het Spaanse voetbal dan Schalke en Man U en reken op hun indrukwekkende thuisstatus.
EL: Atletico - Valencia 1 @1.95
Een gevoelsbet. Valencia zal voor een puntje komen en ik ben niet zo onder de indruk van hun uitwedstrijden bij AZ en (vooral) PSV. Atletico is thuis erg sterk en Valencia is wat uit vorm: winst voor Atletico.
0 Vind ik leuk's
Lekker Massie! Ik speelde de EL ook beide single op de thuisploeg :) Sporting nog even 5 min volhouden aub ;)
0 Vind ik leuk's
massie1980:
Marokko: Raja Casablanca - FUS Rabat 1 @2.40
Regerend landskampioen Raja komt bij winst op 2 punten van koploper FUS Rabat. Raja Casablanca verloor nog geen wedstrijd thuis, FUS wint en scoort uit wat lastig en zal loeren op een 0-0. Ik hoop op een nipte 1-0 voor Raja.
EL: Sporting - Bilbao 1 @2.55
Sporting is in eigen huis ijzersterk, in de EL en in de competitie. Bilbao maakt dit seizoen indruk, maar won in de competitie pas 3 van de 16 uitwedstrijden. Ik verwacht dat Sporting beter is ingesteld op het Spaanse voetbal dan Schalke en Man U en reken op hun indrukwekkende thuisstatus.
EL: Atletico - Valencia 1 @1.95
Een gevoelsbet. Valencia zal voor een puntje komen en ik ben niet zo onder de indruk van hun uitwedstrijden bij AZ en (vooral) PSV. Atletico is thuis erg sterk en Valencia is wat uit vorm: winst voor Atletico.

Hoppa, allemaal goed :) Had ze alledrie als single en 1x als combi van drie.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.