Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden Tips van: Ljubo

Welkom allemaal op dit nieuwe topic
Eventjes kort voorstellen : Ik ben ljubo33 op dit forum ben een fervent voetbal gokker en heb toch redelijk wat kennis van de europese competities en wil ik dit met jullie delen.
Niet al te vele negatieve kritiek in het begin aub , alle begin is moeilijk!
Let's win together :)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar ljubo33
Country flagljubo33 in 3-12-2013 14:20 Leden topics
in 3-12-2013 14:20 Leden topics
17 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
En we zitten op schema ! :)
Gent 1-0 alleen Leuven nog
ManU 0 - 0 Everton -> tot nu toe Everton weinig in de problemen
Southampton 0 - 1 Villa -> ook binnen tot nu toe
KOMOP :)
0 Vind ik leuk's
vw-crew:
Top dat je je tips goed onderbouwd, daar houden we van :-)
Succes!

Thanks! ;)
0 Vind ik leuk's
ljubo33:
Tips voor vanavond heb ik zelf wat minder vertrouwen in als gisteren, als er 2/3 juist gaan zijn ben ik blij! Maar je zult de uitleg wel zien :)
Gent - Leuven
Cofidis Cup
Pick: BTS
odd: 1.91
Leuven is niet echt de ploeg in vorm in de Belgische competitie , staat nog wat wankel, Leuven ook staat momenteel net niet op een degradatie plaats.
In de competitie hebben ze beide niets meer te winnen dus het kan een open duel worden. Odd vind ik net als gisteren bij Nantes te mooi om te laten liggen.
ManU - Everton
Pick: x2
odd: 2.1
ManU net als Gent nie de ploeg in vorm in de Premier League , Everton nog maar 1keer verloren. ManU kan mss ook niet rekenen op een Van Persie en helemaal niet op Carrick en Jones. terwijl bij Everton een Lukaku vlot scoort en niemand geblesseerd is buiten Baines. Ook zeer aantrekkelijke odd!
Southampton - Aston Villa
Pick: x2
odd : 2
Bij southampton is de 1ste keeper geblesseerd waardoor de 2de doelman in de goal staat ,deze is helemaal niet populair bij de supporters en staat onder de lat met weinig vertrouwen. Laatste wedstrijden van Villa waren er veel van gelijk. Ik heb daarom het gevoel dat ze niet zullen verliezen vandaag!
arie07:
Ik speelde meteen met je mee. Thanks dus!

Goed van je ;)

Spijtig van Gent maar zoals ik voorspelde was niet zo heel zeker vndg toch 2/3!
Als er iemand meespeelde hopelijk niet teveel op Gent gespeeld :)
0 Vind ik leuk's
Ik heb Gent BTS no gespeeld.Had ik je topic eerder kunnen openen(was aan het werken), ik had vroeger gereageerd.
Ik ken een fervent supporter van AA Gent en die vertelde me dat Gent sterker en sterker wordt in de verdediging en dat ze weinig zullen weggeven,enkel hebben ze nog een goalgetter nodig.Toch nog 3-0 vanavond :o
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Voor vanavond slechts 1 wedstrijd die ik zelf ga spelen:
Lyon - Toulouse
pick: Lyon
odd 1.85
Lyon is dit seizoen niet in zijn goede doen en aangezien ze wat recht te zetten hebben na een beschamende prestatie op PSG zie ik Lyonnais wel winnen vandaag aangezien ze een sterke thuis reputatie hebben. Van Toulouse verwacht ik weinig aanvallend voetbal vandaag ze gaan voor een punt!
Daarom deze bet :)
Succes
0 Vind ik leuk's
khad hem meegespeeld met 1x dus ik had wel lekker winst
0 Vind ik leuk's
speel je vaker ligue 1?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.