Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Klijn

Goedendag,
Ik heb besloten om ook maar eens mijn tipjes in een topic te gaan gooien.
Ik zal vooral singles en combi's van maximaal drie wedstrijden spelen.
Een enkele keer zal ik ook een funcombo hier neerzetten.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagklijn4 in 23-05-2013 11:02 Leden topics
in 23-05-2013 11:02 Leden topics
614 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mijn combo gaat tot nu toe uitstekend! De twee Armeense wedstrijden heb ik al goed. Nu afwachten wat Hoogstraten en Sonthofen gaan doen.
Ik speel er vandaag nog een single match bij namelijk eentje uit de Servische competitie.
FK Sloboda - Partizan DNB Sloboda
Odd: 3,76
Deze odd was maarliefst 12 voor de thuisploeg en is gedaald naar 5!! Ik speel hem voor de zekerheid in een DNB, dit valt te proberen.
0 Vind ik leuk's
Speel die combo met je mee, mooi dattie zo lekker gaat!
En ik doe deze single ook wel mee.. :)
0 Vind ik leuk's
2wedstrijden in Armenie 2keer x ,maar Sandhofen verliest,nu nog Hoogstraten 1-1 na35'
en FT Hoogstraten 1-1 ,maar door DNB te spelen odd 1.klein beetje verlies.
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Gister heb ik in de combi zo'n twee euro winst gemaakt, geen vette hap maja alle winst is beter dan verlies.
Voor vandaag heb ik weer een interressante bet.
Ijsland
KR Reykjavik - Fylkir
De sterkste thuisploeg tegen één van de sterkste uitploegen van de competitie. Beiden teams in goede doen en daarom word dit een kraker.
odds voor Fylkir zijn gedaald van 8,25 naar 6 en daarom waag ik de gok op Fylkir.
Mijn wedtip: X2 Fylkir @ 2,80
0 Vind ik leuk's
klijn4:

Ijsland
KR Reykjavik - Fylkir

Helaas is deze wedstrijd uitgesteld, dus ik plaats even een nieuwe tip voor vanavond.
Braziliaanse Serie C: Santa Cruz-PE - Aguia de Maraba X2 Maraba
Colombiaanse competitie: Depor. Cali - Depor. Pasto 0-2 Deportivo Pasto
Odd: 2,10
Flinke odd drops voor deze uitspelende ploegen. Maraba staat boven Santa Cruz en is een goede uitploeg die maar weinig goals tegen krijgt. Voor Deportivo Pasto een beetje hetzelfde verhaal. Flinke odd drop op de bezoekers, maar spelen wel tegen een goede tegenstander. Voor een extra safe bet heb ik de 0-2 handicap voor Pasto genomen, dit houd in dat Pasto met 1 goal verschil zelfs mag verliezen, als je iets meer van een risky bet houdt, zal ik de dubbele kans of de DNB op Pasto pakken.
Laat eventueel even in dit topic weten of je hem meespeelt, heb veel vertrouwen in deze bet!
0 Vind ik leuk's
klijn4:
klijn4:

Ijsland
KR Reykjavik - Fylkir

Helaas heeft Maraba al ternauwernood met 3-2 verloren. Volgende keer beter. Ik speel nu de X2 Deportivo Pasto @ 1,85 in een single.
0 Vind ik leuk's
klijn4:
klijn4:
klijn4:

Ijsland
KR Reykjavik - Fylkir

Helaas heeft Maraba al ternauwernood met 3-2 verloren. Volgende keer beter. Ik speel nu de X2 Deportivo Pasto @ 1,85 in een single.
0 Vind ik leuk's
Gister heb ik in de combi zo'n twee euro winst gemaakt, geen vette hap maja alle winst is beter dan verlies.
Voor vandaag heb ik weer een interressante bet.
Ijsland
KR Reykjavik - Fylkir
De sterkste thuisploeg tegen één van de sterkste uitploegen van de competitie. Beiden teams in goede doen en daarom word dit een kraker.
Odds voor Fylkir zijn gedaald van 8,25 naar 6 en daarom waag ik de gok op Fylkir.
Ik plaats deze bet nog een keer voor vandaag omdat deze bet gister afgelast werd en vandaag word gespeeld.
----------------------------------------------------------------
En nog eentje voor vandaag uit Israël Leumit League op basis van odd drops en statistieken etc.
Maccabi Yavne - Hapoel Ashkelon X2
Hapoel Jeruzalem - Hapoel Afula X2
Odd: 2,45
0 Vind ik leuk's
Ik speel ook nog de volgende combi erbij:
Parma - Roma DNB Roma
Auxerre - Brest 1X
Odd: 1,96
Roma is goed begonnen aan het seizoen en van de laatste 15 wedstrijden tussen deze twee teams won Parma slechts 1 keer. Roma heeft ook gewoon de betere spelers en er was een odd drop op Roma aanwezig. Ook speel ik Auxerre, Brest mist veel spelers en moet daardoor kwaliteit inleveren. Auxerre kan wel met hun sterkste 11 aantreden in dit thuisduel, bovendien weer een flinke odd drop op Auxerre.
0 Vind ik leuk's
klijn4:

Ijsland
KR Reykjavik - Fylkir
----------------------------------------------------------------
Maccabi Yavne - Hapoel Ashkelon X2
Hapoel Jeruzalem - Hapoel Afula X2
Odd: 2,45

Tjah.. het zit soms mee en soms tegen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.