Tips van: Klijn
Goedendag,
Ik heb besloten om ook maar eens mijn tipjes in een topic te gaan gooien.
Ik zal vooral singles en combi's van maximaal drie wedstrijden spelen.
Een enkele keer zal ik ook een funcombo hier neerzetten.
Ik heb besloten om ook maar eens mijn tipjes in een topic te gaan gooien.
Ik zal vooral singles en combi's van maximaal drie wedstrijden spelen.
Een enkele keer zal ik ook een funcombo hier neerzetten.
in 23-05-2013 11:02 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
klijn4:
Woodlands W. - Brunei DPMM DNB Woodlands
Japan - Ghana DNB Japan
Odd: 1,93
Woodlands W. - Brunei DPMM DNB Woodlands
Japan - Ghana DNB Japan
Odd: 1,93
Helaas!
@Boem: Wat bedoelde je met je post? Sarcasme of niet?
Daar komen mijn tips weer voor vandaag sommige op basis van odd drops. vorm etc etc.
Litouwen - Liechtenstein HCP 0-2 Liechtenstein @ 1,70 (Serieuze odd drop op Liechtenstein, gokje waard met small stake) 2-0 (void)
Algerije - Mali X2 @ 2,20 (Odd drop op Mali)
Alaves - Real Zaragoza Alaves DNB @ 1,70 (Zaragoza zonder hun beste spelers, mede daardoor was de odd op Alaves ook met 20% gezakt) 1-0
Armenia - Denmark 1X @ 1,63 (Denemarken in slechte doen en Armenië won in Denemarken met 0-4) 0-1
Kazakhstan - Sweden Sweden winst @ 1,28 (Goed combo materiaal, odd flink gezakt vandaag voor Zweden en gewoon het betere team) 0-1
Malta - Bulgaria Bulgaria winst @ 1,35 (weer prima combo materiaal, Bulgaria odd gaat nog meer droppen.) 1-2
Slovakia - Bosnia X2 of DNB Bosnia @ 1,40 // 1,80 (Bosnia wil wraak nemen van de verliespartij tegen hun op Vrijdag) (1-2)
Cyprus - Slovenia Winst Slovenia 1,95 (Odd drop op Slovenia en gewoon de betere ploeg) 0-2
Macedonia - Scotland DNB Macedonia @ 1,50 (Odd drop op Macedonia) 1-2
Ukraine - England 1X of DNB Ukraine @ 1,45 // 1,85 (Odd drop op Ukrain en Engeland onder andere zonder Rooney en Welbeck) 0-0
Wales - Serbia DNB Serbia @ 1,65 (Flinke odd drop op Serbia en Wales niet de hele wedstrijd met Bale) 0-3
Iceland - Albania X2 @ 1,65 (Odd drop op Albania en een echte counterploeg, doet het niet onaardig in de kwalificatie)2-1
Litouwen - Liechtenstein HCP 0-2 Liechtenstein @ 1,70 (Serieuze odd drop op Liechtenstein, gokje waard met small stake) 2-0 (void)
Algerije - Mali X2 @ 2,20 (Odd drop op Mali)
Alaves - Real Zaragoza Alaves DNB @ 1,70 (Zaragoza zonder hun beste spelers, mede daardoor was de odd op Alaves ook met 20% gezakt) 1-0
Armenia - Denmark 1X @ 1,63 (Denemarken in slechte doen en Armenië won in Denemarken met 0-4) 0-1
Kazakhstan - Sweden Sweden winst @ 1,28 (Goed combo materiaal, odd flink gezakt vandaag voor Zweden en gewoon het betere team) 0-1
Malta - Bulgaria Bulgaria winst @ 1,35 (weer prima combo materiaal, Bulgaria odd gaat nog meer droppen.) 1-2
Slovakia - Bosnia X2 of DNB Bosnia @ 1,40 // 1,80 (Bosnia wil wraak nemen van de verliespartij tegen hun op Vrijdag) (1-2)
Cyprus - Slovenia Winst Slovenia 1,95 (Odd drop op Slovenia en gewoon de betere ploeg) 0-2
Macedonia - Scotland DNB Macedonia @ 1,50 (Odd drop op Macedonia) 1-2
Ukraine - England 1X of DNB Ukraine @ 1,45 // 1,85 (Odd drop op Ukrain en Engeland onder andere zonder Rooney en Welbeck) 0-0
Wales - Serbia DNB Serbia @ 1,65 (Flinke odd drop op Serbia en Wales niet de hele wedstrijd met Bale) 0-3
Iceland - Albania X2 @ 1,65 (Odd drop op Albania en een echte counterploeg, doet het niet onaardig in de kwalificatie)2-1
In de vorige bet(s) toch nog aardig wat goed gehad!
Voor vannacht/morgenochtend speel ik de volgende bets:
Paysandu - Ceara DNB Ceara @ 1,96
Jamaica - Costa Rica DNB Costa Rica @ 1,57
Incheon - Jeonbuk DNB Jeonbuk @ 1,66
Succes voor als je ze meespeelt!
Jamaica - Costa Rica DNB Costa Rica @ 1,57
Incheon - Jeonbuk DNB Jeonbuk @ 1,66
klijn4:
Jamaica - Costa Rica DNB Costa Rica @ 1,57 (Void)
Incheon - Jeonbuk DNB Jeonbuk @ 1,66 (Void)
Jamaica - Costa Rica DNB Costa Rica @ 1,57 (Void)
Incheon - Jeonbuk DNB Jeonbuk @ 1,66 (Void)
Dat was helaas een beetje tegenvallend. Gelukkig had ik DNB gedaan zodat ik nog wat geld terugkrijg. Later op de dag plaats ik weer wat tips voor vanavond.
Voor vandaag speel ik de volgende bets:
Havant - Farnborough X2 @ 1,68 (2-1)
Huesca - Cartagena X2 @ 1,70 (0-1)
Beiden op basis van grote odd drops en op vorm en statistieken etc etc.
Havant - Farnborough X2 @ 1,68 (2-1)
Huesca - Cartagena X2 @ 1,70 (0-1)
Beiden op basis van grote odd drops en op vorm en statistieken etc etc.
Voor vannacht tip ik de volgende bets:
Atletico PR - Fluminese DNB Atletico PR @1,38 (Atletico ijzersterk in eigen huis, bovendien mist Fluminese hun spits Fred)
Botafogo - Corinthians DNB Botafogo @ 1,47 (Botafogo ook sterk in eigen huis en Corinthians onder andere zonder hun beste speler Pato)
Atletico PR - Fluminese DNB Atletico PR @1,38 (Atletico ijzersterk in eigen huis, bovendien mist Fluminese hun spits Fred)
Botafogo - Corinthians DNB Botafogo @ 1,47 (Botafogo ook sterk in eigen huis en Corinthians onder andere zonder hun beste speler Pato)
klijn4:
Atletico PR - Fluminese DNB Atletico PR @1,38 (Atletico ijzersterk in eigen huis, bovendien mist Fluminese hun spits Fred) (Void)
Atletico PR - Fluminese DNB Atletico PR @1,38 (Atletico ijzersterk in eigen huis, bovendien mist Fluminese hun spits Fred) (Void)
toch npg wat winst gepakt vannacht.
Voor vandaag speel ik een combi van twee wedstrijden:
Örebro - Assyriska FF BTS
Tubize - Royal Antwerp DNB Antwerp
Odd: 2,57
Odd: 2,57
klijn4:
Voor vandaag speel ik een combi van twee wedstrijden: