Tips van: Klijn
Goedendag,
Ik heb besloten om ook maar eens mijn tipjes in een topic te gaan gooien.
Ik zal vooral singles en combi's van maximaal drie wedstrijden spelen.
Een enkele keer zal ik ook een funcombo hier neerzetten.
Ik heb besloten om ook maar eens mijn tipjes in een topic te gaan gooien.
Ik zal vooral singles en combi's van maximaal drie wedstrijden spelen.
Een enkele keer zal ik ook een funcombo hier neerzetten.
in 23-05-2013 11:02 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Nee Riks, ik schrijf die stukken en hun zetten het neer. Niet al die stukken zijn van mij maar de meeste wel. Die ik hier heb neergezet zijn allemaal voor mij.
Pff heb je weer van die mensen die zich zo druk maken, dikke care hij vraagt toch niet geld voor ze tips?
Triest zeg, nergens staat dat t verboden is om te kopieren!
iig klijn4 ik zal je topic id gate houden voor tips (y)
Triest zeg, nergens staat dat t verboden is om te kopieren!
iig klijn4 ik zal je topic id gate houden voor tips (y)
don't believe the hype
Vind persoonlijk dit een beetje een vorm van jaloezie. Iedereen jat tips van anderen, ikzelf ook. Dan zie ik hier op VW een goede tip staan en dan neem ik die over op mijn blogabet account. Je kiest ervoor om je tips te delen met anderen dus is het zo dat je tips overgenomen kunnen worden. Vind het vrij triest dat dit allemaal uit gaat zoeken @Sandroke. Klijn geeft goede tips en heeft genoeg volgers. Laat hem lekker doorgaan zo, want anders kun je dit hele topic met 'Tips van Leden' wel afsluiten. Iedereen neemt tips van anderen over, dat hoort erbij.
Ga gewoon lekker door zo Klijn!
arie07:
Vind persoonlijk dit een beetje een vorm van jaloezie. Iedereen jat tips van anderen, ikzelf ook. Dan zie ik hier op VW een goede tip staan en dan neem ik die over op mijn blogabet account. Je kiest ervoor om je tips te delen met anderen dus is het zo dat je tips overgenomen kunnen worden. Vind het vrij triest dat dit allemaal uit gaat zoeken @Sandroke. Klijn geeft goede tips en heeft genoeg volgers. Laat hem lekker doorgaan zo, want anders kun je dit hele topic met 'Tips van Leden' wel afsluiten. Iedereen neemt tips van anderen over, dat hoort erbij.
Tips overnemen doet iedereen wel eens, niks mis mee. Maar complete voorbeschouwingen die mensen hebben geschreven gaan kopiëren en op je eigen blog plaatsen is natuurlijk een heel ander verhaal, of je nou geld ervoor vraagt of niet.Vind persoonlijk dit een beetje een vorm van jaloezie. Iedereen jat tips van anderen, ikzelf ook. Dan zie ik hier op VW een goede tip staan en dan neem ik die over op mijn blogabet account. Je kiest ervoor om je tips te delen met anderen dus is het zo dat je tips overgenomen kunnen worden. Vind het vrij triest dat dit allemaal uit gaat zoeken @Sandroke. Klijn geeft goede tips en heeft genoeg volgers. Laat hem lekker doorgaan zo, want anders kun je dit hele topic met 'Tips van Leden' wel afsluiten. Iedereen neemt tips van anderen over, dat hoort erbij.
;-)
mojos:
;-)
arie07:
Tips overnemen doet iedereen wel eens, niks mis mee. Maar complete voorbeschouwingen die mensen hebben geschreven gaan kopiëren en op je eigen blog plaatsen is natuurlijk een heel ander verhaal, of je nou geld ervoor vraagt of niet.Vind persoonlijk dit een beetje een vorm van jaloezie. Iedereen jat tips van anderen, ikzelf ook. Dan zie ik hier op VW een goede tip staan en dan neem ik die over op mijn blogabet account. Je kiest ervoor om je tips te delen met anderen dus is het zo dat je tips overgenomen kunnen worden. Vind het vrij triest dat dit allemaal uit gaat zoeken @Sandroke. Klijn geeft goede tips en heeft genoeg volgers. Laat hem lekker doorgaan zo, want anders kun je dit hele topic met 'Tips van Leden' wel afsluiten. Iedereen neemt tips van anderen over, dat hoort erbij.
;-)
En wat boeit het als hij de uitleg van een ander overneemt? Hoeft hij het zelf toch niet te typen. Doe toch niet zo triest joh, moet die ander maar niks zetten. Speel mee of ga gewoon lekker weg en laat iemand ze gang gaan. Azijnzeikerds
mokum001:
En wat boeit het als hij de uitleg van een ander overneemt? Hoeft hij het zelf toch niet te typen. Doe toch niet zo triest joh, moet die ander maar niks zetten. Speel mee of ga gewoon lekker weg en laat iemand ze gang gaan. Azijnzeikerds
Dat begrijp je zelf toch ook wel, dat tippers die daar tijd in hebben gestoken het niet leuk gaan vinden dat voorbeschouwingen compleet worden overgenomen zonder bron vermelding.mojos:
;-)
arie07:
;-)
Moet ik je dat echt gaan uitleggen? Oh en van mij mag klijn het hele internet kopieren hoor interreseert mij eigenlijk niet zo veel lol.
Als het nou niks uitmaakt hoef ik ook niet te reageren volgens mij, en wat zou jou het uitmaken wat een ander ervan vind. Heeft toch niks met jou te maken, lekker met jezelf bemoeien moeimaker. Klijn succes verder en ik volg je gewoon
@ Mokum, Mojos bedoelde denk alleen te zeggen dat Klijn misschien bij sommige voorbeschouwingen (heb zelf hier geen mening in) had kunnen vermelden dat hij deze tip meespeeld van iemand anders en/of hij de voorbeschouwingen van een site/blog had :)
Zonder dalen geen pieken!
klijn4:
Nee Riks, ik schrijf die stukken en hun zetten het neer. Niet al die stukken zijn van mij maar de meeste wel. Die ik hier heb neergezet zijn allemaal voor mij.
Het kopiëren van tekst veroorzaakt duplicate content en dat kan schade aan een site veroorzaken. In dit geval voor zowel 123wedden als voetbalwedden. Tips plaatsen zoals jij deed aan het begin van dit topic is wel gewoon mogelijk. Vriendelijk verzoek om het topic grotendeels uniek te houden en niet hele lappen tekst kopiëren van een andere site ivm eventuele schade die daar uit voort kan komen.
Toto Sigarenboer
Ik wil de mensen bedanken die mijn tips waarderen en dit motiveert mij om in de toekomst alleen nog maar meer tips te geven.
Heerenveen - Ajax
Wedstrijden tussen deze twee clubs zijn altijd reden tot spektakel, zo werd het vorig jaar hier 2-2 en dat jaar ervoor 0-5 voor Ajax. Ajax heeft ook nog eens met de in vorm terugkomende Sigtorsson die twee keer scoorden tegen Feyenoord, een goede spits in huis. Dit heeft echter Heerenveen ook, namelijk Finnbogason. Finnbogasson trof in alle competitiewedstrijden die tot nu gespeeld werden doel. Deze beiden Ijslandse spitsen kunnen heus wel een goaltje maken. Zoiezo staan er twee makkelijk scorende ploegen op het veld en ook ploegen die makkelijk een goaltje tegen kunnen krijgen.
Mijn wedtip(s): Over 3.5 goals @ 1,92
Funbet: Finnbogason to score @ 2,20 // Sigtorsson to score @ 2,00
Heerenveen - Ajax
Wedstrijden tussen deze twee clubs zijn altijd reden tot spektakel, zo werd het vorig jaar hier 2-2 en dat jaar ervoor 0-5 voor Ajax. Ajax heeft ook nog eens met de in vorm terugkomende Sigtorsson die twee keer scoorden tegen Feyenoord, een goede spits in huis. Dit heeft echter Heerenveen ook, namelijk Finnbogason. Finnbogasson trof in alle competitiewedstrijden die tot nu gespeeld werden doel. Deze beiden Ijslandse spitsen kunnen heus wel een goaltje maken. Zoiezo staan er twee makkelijk scorende ploegen op het veld en ook ploegen die makkelijk een goaltje tegen kunnen krijgen.
Mijn wedtip(s): Over 3.5 goals @ 1,92
Funbet: Finnbogason to score @ 2,20 // Sigtorsson to score @ 2,00