Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Klijn

Goedendag,
Ik heb besloten om ook maar eens mijn tipjes in een topic te gaan gooien.
Ik zal vooral singles en combi's van maximaal drie wedstrijden spelen.
Een enkele keer zal ik ook een funcombo hier neerzetten.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagklijn4 in 23-05-2013 11:02 Leden topics
in 23-05-2013 11:02 Leden topics
614 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Kan gebeuren. Risico van het vak he , als we alles met zekerheid zouden weten :)
0 Vind ik leuk's
De laatste dagen wat verlies geleden doordat ik de picks van een paid tipper volgde die een free trial aanbood. Echter had hij blijkbaar zijn dagen even niet want ze waren bijna allemaal fout.
Vanaf nu dus weer puur mijn eigen tips.
Zuid Korea - Peru
Zuid Korea laat al zijn best spelers thuis en Peru treedt aan met de sterkst mogelijke selectie. Met bijvoorbeeld een Farfan en Pizarro in de gelederen.
Ik denk dat onder andere deze twee kwaliteitspelers de doorslag moeten gaan geven voor Peru.
Mijn wedtip: DNB Peru @ 1,92
0 Vind ik leuk's
klijn4:

Zuid Korea - Peru
Mijn wedtip: DNB Peru @ 1,92

Welke tipper? Toevallig puyol5.blogabet.com?
0 Vind ik leuk's
Ja idd die Nicksen nu is het wel zo dat ik hem niet betaal hoor, maar hij bood een free trial aan voor 7 dagen. Dus daar heb ik ook gebruik van gemaakt om te kijken of het wat was. Maar nog niet zo veel soeps.
0 Vind ik leuk's
klijn4:
Ja idd die Nicksen nu is het wel zo dat ik hem niet betaal hoor, maar hij bood een free trial aan voor 7 dagen. Dus daar heb ik ook gebruik van gemaakt om te kijken of het wat was. Maar nog niet zo veel soeps.

Ik heb een week met hem meegespeeld maar toch een yield gehaald van 15% :-) Of je hebt maar 1 dag meegespeeld, of je doet iets verkeerd ;-)
0 Vind ik leuk's
Hmmm ik heb niet alles met hem meegespeeld, maar het meeste wel. en dat was vooral maandag. Maja ik zal het vandaag nog een keertje proberen.
0 Vind ik leuk's
klijn4:
Hmmm ik heb niet alles met hem meegespeeld, maar het meeste wel. en dat was vooral maandag. Maja ik zal het vandaag nog een keertje proberen.

Maandag was een slechte dag inderdaad. Vandaag heeft hij maar 2 tips.
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag speel ik:
Jönkopings - Degerfors DNB Degerfors
@ 2,15
---------------------------------------------------------------------
Gais - Angelholms X2
@ 1,77
0 Vind ik leuk's
klijn4:
Voor vandaag speel ik:
Jönkopings - Degerfors DNB Degerfors
@ 2,15
---------------------------------------------------------------------
Gais - Angelholms X2
@ 1,77

Helaas
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag speel ik de volgende bets:
Liverpool - Stoke Under 4.5 goals
Chelsea - Hull City 1
Stuttgart - Leverkusen X2
Odd: 1,70
---------------------------------------------------------------------------------
VFL Wolfsburg - Schalke 04 Over 3.5 goals
Odd: 2,35
--------------------------------------------------------------------------------
Leeds United - Sheffield Wednesday over 2.5 goals
Odd: 2
---------------------------------------------------------------------------------
NEC is slecht aan het seizoen begonnen, het verloor met 1-4 van FC Groningen en 5-0 van PSV. Er is nu al een kleine crisis bij de club die onder leiding staat van Pastoor. Een volgend slecht resultaat kan wel eens het ontslag van de trainer betekenen. Oftewel NEC moet snel punten gaan pakken anders loopt het verkeerd af met de trainer. Echter heeft Nec in hun aankomende tegenstander PEC Zwolle wel pech. PEC won twee duels van Feyenoord en Heracles. En vooral de manier waarop heeft mij positief verrast, PEC speelt goed aanvallend voetbal en hebben dus nog geen puntverlies geleden.
Ik verwacht dat dit PEC in deze vorm in staat moet zijn om NEC te verslaan en daar heb je dan ook nog eens een heerlijke odd voor.
NEC - PEC Zwolle 2
Odd: 2,80
--------------------------------------------------------------------------------
PSV mist weliswaar Bakkali maar ik denk dat ze alsnog een makkelijke overwinning gaan boeken. De ploeg is goed in vorm en kan gemakkelijk tot scoren komen. GAE is goed aan het seizoen begonnen alleen uit tegen PSV acht ik ze toch kansloos. Ze blijven toch een matige selectie houden die niet in staat zal zijn om PSV af te stoppen.
PSV - Go Ahead Eagleshandicap 0-2 PSV
Odd: 1,92
RKC - AZ BTS:Yes
Roda JC - Vitesse BTS:Yes
Odd: 2,15
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.