Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Klijn

Goedendag,
Ik heb besloten om ook maar eens mijn tipjes in een topic te gaan gooien.
Ik zal vooral singles en combi's van maximaal drie wedstrijden spelen.
Een enkele keer zal ik ook een funcombo hier neerzetten.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagklijn4 in 23-05-2013 11:02 Leden topics
in 23-05-2013 11:02 Leden topics
614 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Jong Ajax - Telstar
Jong Ajax met veel spelers die in het eerste ook wel eens meegetraind of meegespeeld hebben. Spelen vandaag in de Arena en niet op sportpark de Toekomst omdat deze nog niet gereed is voor gebruik. Jong Ajax bestaat uit veel talentvolle voetballers, zo zal bijvoorbeeld Lucas Andersen vanavond meespelen bij Jong Ajax. Telstar daarentegen is al jarenlang een laagvlieger in de Jupiler League, dus daar verwacht ik niet zoveel van. En ik denk dat ze het heel lastig gaan krijgen tegen Jong Ajax.
Mijn wedtip: Ajax winst (0-1 handicap) @ 2,60
0 Vind ik leuk's
klijn4:
Jong Ajax - Telstar
Mijn wedtip: Ajax winst (0-1 handicap) @ 2,60

2-0!
0 Vind ik leuk's
Voor vanavond speel ik een combi:
Fener - Red Bull Salzburg 1
Steuau Bucuresti - Dinamo Tbilisi 1
OddL: 2,15
Stake: 10
Ik denk dat beide ploegen met de steun van het fanatieke thuispubliek in staat moeten zijn om hun tegenstanders te verslaan.
0 Vind ik leuk's
klijn4:
Voor vanavond speel ik een combi:
Fener - Red Bull Salzburg 1
Steuau Bucuresti - Dinamo Tbilisi 1

OddL: 2,15
Stake: 10

Spijtig genoeg kwam Steaua niet verder dan een 1-1 gelijkspel.
0 Vind ik leuk's
Zulte Waregem - PSV
Het krachtsverschil was vorige week te groot. Daarnaast rommelt erg binnen de club van Zulte op dit moment. De jonge spelers van PSV willen zich bewijzen en ik denk gezien de eerste wedstrijd dat het een makkelijke wedstrijd gaat worden. Zeker gezien Zulte zou moeten komen en dan zou PSV met de snelle aanvallers het eenvoudig af kunnen maken.
Mijn wedtip: PSV @ 1,75
0 Vind ik leuk's
klijn4:
Zulte Waregem - PSV
Mijn wedtip: PSV @ 1,75

Makkelijke overwinning voor PSV!
0 Vind ik leuk's
Atletico PR - Bahia
Atletico speelt aanvallend voetbal en scoort best vaak. Toch kon het in zijn thuiswedstrijden er slechts 2 winnen en speelde 4 keer gelijk. Bahia is dan weer een uitploeg die in vorm is en er slechts 1 verloor van de 6. Het was trouwens op de eerste speeldag dat er uit werd verloren! Bahia scoort weinig in uitwedstrijden, maar krijgt er ook bitter weinig tegen(6/6) Het heeft ook niet liever dan dat de tegenstander aanvalt, zodat zij gepast op de tegenaanval kunnen gaan.
Bij deze ga ik er ook vanuit dat Bahia weer erg verdedigend zal optreden en als het scoort het weeral op stilstaande fase zal gebeuren. Daar zijn ze ijzersterk in. Daarom ga ik ook voor de X2 gaan, omdat ik Bahia niet zie verliezen bij Atletico.
Wedtip: X2 @ 2,20
0 Vind ik leuk's
zo'n odd pak ik graag mee ;-)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
klijn4:
Atletico PR - Bahia
Atletico speelt aanvallend voetbal en scoort best vaak. Toch kon het in zijn thuiswedstrijden er slechts 2 winnen en speelde 4 keer gelijk. Bahia is dan weer een uitploeg die in vorm is en er slechts 1 verloor van de 6. Het was trouwens op de eerste speeldag dat er uit werd verloren! Bahia scoort weinig in uitwedstrijden, maar krijgt er ook bitter weinig tegen(6/6) Het heeft ook niet liever dan dat de tegenstander aanvalt, zodat zij gepast op de tegenaanval kunnen gaan.
Bij deze ga ik er ook vanuit dat Bahia weer erg verdedigend zal optreden en als het scoort het weeral op stilstaande fase zal gebeuren. Daar zijn ze ijzersterk in. Daarom ga ik ook voor de X2 gaan, omdat ik Bahia niet zie verliezen bij Atletico.
Wedtip: X2 @ 2,20

Helaas was deze fout, maar vraag me niet hoe. Bahia een zuivere strafschop ontnomen en een enorme thuislfluiiter op het veld.
0 Vind ik leuk's
Bayern München - Borussia Mönchengladbach
ankomende vrijdag openen Bayern Munchen en Borussia Gladbach de Duitse Bundesliga. Het is dan natuurlijk even afwachten waar beide teams daadwerkelijk staan, maar één ding is zeker, coach Lucien Favre van Gladbach, is erg verdedigend ingesteld. Dit blijkt ook wel weer tijdens de confrontaties van de afgelopen jaren:
Gladbach - Bayern 3:4
Bayern - Gladbach 1:1
Gladbach - Bayern 3:1
Bayern - Gladbach 0:1
Bayern - Gladbach 1:0
Gladbach - Bayern 3:3
Bayern - Gladbach 2:1
Gladbach - Bayern 1:1
Eerder in deze voorbereiding won Bayern Munchen met 1-5 van Gladbach voor de Telecom-Cup, maar tijdens dit duel werden er wat dingen geprobeerd bij Gladbach. Op dit moment zijn beide ploegen verder in de voorbereiding en is de handicap voor Gladbach dan ook te hoog. Twee seizoenen eerder openden Bayern en Gladbach ook al de competitie en verrassend won Gladbach toen met 0-1. Bayern Munchen heeft een sterrenelftal en de kans is groot dat ze ook daadwerkelijk gaan winnen, maar Gladbach is een geduchte tegenstander en onze verwachting is dat het hooguit 2-1 of 3-1 zal worden voor Bayern.
WEDTIP: Borussia M Gladbach +2,5 (odd: 1,97)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Roda JC - SC Canmbuur
Roda wist vorig jaar ternauwernood aan degradatie te ontkomen en voor hun wacht dit seizoen weer een zwaar jaar. Topscorer Malki vertrok naar Rusland en daarmee ging veel scorend vermogen verloren. Echter haalde het ook wat aardige voetballers terug met de komst van onder andere Kali die het middenveld kwam versterken en met routinier Ard van Peppen als de nieuwe linksback. Roda verloor vorige week kansloos met 3-0 bij landskampioen Ajax, wat zeker geen schande is want Ajax is gewoon een paar klassen beter. Mark Jan Fledderus keert terug van de schorsing die hij tegen Ajax moest uitzitten.
Cambuur maakte vorige week officieel zijn rentree op het hoogste niveau van Nederland. De ploeg uit Leeuwarden speelde een bloedeloos gelijkspel tegen NAC Breda (0-0). Het was een saaie wedstrijd en veel kansen had Cambuur ook weer niet.
Ik verwacht een fel duel aan de kant van Roda zijnde. Ze moeten het nu laten zien tegen de promovendus Cambuur en bovendien is het voor Roda de eerste thuiswedstrijd dit seizoen.
Mijn wedtip: Roda JC @ 1,85
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.