Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Klijn

Goedendag,
Ik heb besloten om ook maar eens mijn tipjes in een topic te gaan gooien.
Ik zal vooral singles en combi's van maximaal drie wedstrijden spelen.
Een enkele keer zal ik ook een funcombo hier neerzetten.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagklijn4 in 23-05-2013 11:02 Leden topics
in 23-05-2013 11:02 Leden topics
614 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voor vandaag een leuke combi gemaakt.
Fylkir - Akranes X2
Kalev - Trans Narva X2
Odd: 4,66
Stake: 10
0 Vind ik leuk's
Voor vannacht speel ik de volgende wedstrijd:
Olimpia - Atletico Mineiro DNB Mineiro
Odd: 1,83
Stake: 8
Reden: Ik denk dat Mineiro met spelers als Bernard en Ronaldinho in staat moet zijn om Olimpia te vloeren. Uit doelpunten tellen niet dubbel in de Copa Liberatores dus Olimpia kan ook vrij aanvallen en daardoor zal er ruimte komen voor Mineiro.
0 Vind ik leuk's
klijn4:
Reden: Ik denk dat Mineiro met spelers als Bernard en Ronaldinho in staat moet zijn om Olimpia te vloeren. Uit doelpunten tellen niet dubbel in de Copa Liberatores dus Olimpia kan ook vrij aanvallen en daardoor zal er ruimte komen voor Mineiro.

voor vandaag speel ik:
Werder Bremen - Ajax 2
Ik heb veel vetrouwen in deze wedstrijd. Ajax speelt op volle sterkte tegen de Duitsers die de vorige wedstrijd verloren hebben van PEC Zwolle. Ajax moet in staat geacht worden om Werder Bremen te kunnen verslaan.
Odd: 2
0 Vind ik leuk's
klijn4:
klijn4:

voor vandaag speel ik:
Werder Bremen - Ajax 2
Ik heb veel vetrouwen in deze wedstrijd. Ajax speelt op volle sterkte tegen de Duitsers die de vorige wedstrijd verloren hebben van PEC Zwolle. Ajax moet in staat geacht worden om Werder Bremen te kunnen verslaan.
Odd: 2
0 Vind ik leuk's
Voor morgen speel ik de volgende bet:
Anderlecht - RC Genk X2
Odd: 1,86
Stake: 20
Anderlecht heeft veel kwaliteit moeten inleveren met onder andere de verkoop van topscorer Mbokani en captainer Biglia. Coach van Anderlecht heeft zelf ook gezegd dat ze nog niet klaar voor deze wedstrijd zijn. Genk daarentegen heeft dezelfde spelers als vorig seizoen behouden en maakt het Anderlecht het altijd erg lastig in onderlinge wedstrijden.
0 Vind ik leuk's
klijn4:
Anderlecht - RC Genk X2
Odd: 1,86
Stake: 20
0 Vind ik leuk's
Voor vanavond:
Skenderbeu - Neftci Baku Under 2.5 goals
Odd: 1,73
Stake: 6
0 Vind ik leuk's
klijn4:
Voor vanavond:
Skenderbeu - Neftci Baku Under 2.5 goals
Odd: 1,73
Stake: 6
0 Vind ik leuk's
AZ - Ajax BTS NO
AZ is veel kwaliteit en scorend vermogen kwijt geraakt door de verkoop van Maher en Altidore. Ajax daarentegen is vrijwel intact gebleven en heeft een goede verdediging achterin staan. Ik zie Ajax winnen met geen doelpunten tegen.
Odd: 2,00
0 Vind ik leuk's
klijn4:
AZ - Ajax BTS NO

Balen
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.