Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Johnafca

Goedemiddag allemaal,
Ik ben redelijk nieuw hier op het forum maar volg dit forum al wel een tijd en ben al wel een aardige tijd actief met het wedden op voetbal. Ik zal vanaf nu mijn tips gaan plaatsen in dit forum en hoop dat jullie hier wellicht iets aan hebben of willen adviseren..
Vanavond ga ik de volgende combinatie spelen
Engeland-Nederland X2 @ 1.42
Duitsland-Frankrijk 1 @ 1.67
Sheffield - Scunthorpe 1 @1.45
Totaal @3.44
(als je zeker bent dat nederland wint is de mogelijke uitbetaling 6.05)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar johnafca
Country flagjohnafca in 29-02-2012 12:53 Leden topics
in 29-02-2012 12:53 Leden topics
29 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Vanavond speel ik een aantal singles:
Bayern-Basel (Both to score) @1.95(n) Onterecht een goal van Basel afgekeurd. :(
Inter-Marseille 1 @1.94 (y)
Doncaster Rovers-Reading 2 @1.87(n)
Basel scoort europees tegen vrijwel iedere tegenstander wel een doelpunt. Bayern zal thuis sowieso wel een doelpunt maken omdat ze een 1-0 achterstand moeten goedmaken.
Inter heeft in de competitie al geen kans meer op een prijs en zal dolgraag europees nog verder komen. Daarnaast is het zo dat Marseille met een eventuele 2-1 overwinning van Inter ook nog wel vrede heeft.
Reading heb ik eerlijk gezegd vooral genomen omdat ze gewoonweg veel hoger op de ranglijst staan en al een aardige reeks achter elkaar gewonnen heeft.
0 Vind ik leuk's
Hierbij mijn tips voor vanavond:
Psv-Valencia (BTS) @1.50
Udinese-AZ @1.95
Totaal @2.93(y)
Daarnaast nog een (funbet)
Man utd winst @2.65
Valencia winst @3.00
Totaal @7.95(n)
0 Vind ik leuk's
Net aardig wat winst gepakt op combi udinese en PSV both to score nu de volgende combi voor het tweede deel van de europaleague :p
Man city (hc 0-1) 1 @1.68(n) Scheelde niet veel op het eind:p haha
Schalke (BTS). @1.72(y)
Totaal @2.89
0 Vind ik leuk's
schalke al binnen :p
0 Vind ik leuk's
Ja en city niet binnen:P
0 Vind ik leuk's
Gisteren alleen gespeeld op Benfica to score in beide helften (y)
Vandaag ga ik weer een aantal tips plaatsen. Voor zometeen speel ik deze combi voor de namiddag. Zometeen zal denk ik nog een aantal singles/combi's plaatsen. Waarschijnlijk zal deze combi mislopen maar ik speel hem dan ook met een kleine inzet.
Burton-Torquay 2 @2.25
B.Dortmund (scoren in beide helften) @1.83
Sheffield United-Tranmere Rovers 1 @1.56
Barnsley-Reading (both teams to score) @1.85
Totaal @11.28(n)
Burton heeft de laatste 13 wedstrijden 9 keer verloren en 4 keer gelijk gespeeld. Torquay is juist erg goed bezig. De laatste 7 uitwedstrijden werd er maar liefst 6 keer gewonnen en slechts 1 keer verloren.
Dortmund scoort in eigen stadion altijd erg makkelijk. In de laatste 39 thuiswedstrijden! werd er slechts 2 keer niet gescoord door Dortmund. De laatste keer dat dit voorkwam was tegen Schalke op 4/2/2011. Daarentegen is Bremen in uitwedstrijden meestal dramatisch. Ik hoop dan ook dat Dortmund in staat is in beide helften te scoren.
Hoewel Sheffield in een klein dipje zit hadden ze voor de nederlaag tegen Oldham Athletic al 8 keer op rij gewonnen thuis. Tranmere Rovers daarentegen wacht al sinds 25/10/2011 op een uitoverwinning. Ze hebben van de laatste 10 uitwedstrijden er dan ook maar liefst 9 verloren en slechts 1 gelijkgespeeld.
Hoewel Barnsley uit laatste 5 wedstrijden slechts 1 punt wist te halen scoren ze vrijwel altijd in eigen huis. De laatste keer dat ze thuis niet wisten te scoren was namelijk op 12/04/2011. Daarentegen is Reading de laatste weken goed bezig en ze zullen er alles aan willen doen om de 2e plaats vast te houden en wellicht zelfs plek 1 over te nemen. Reading heeft de laatste 7 uitwedstrijden ook iedere keer weten te scoren.
0 Vind ik leuk's
Zometeen speel ik eens een keer een aantal singles
PSG @1.95(n)
Roda @2.00(n)
Braga (scoort in beide helften) @2.50(y)
Combi
Barca @1.33(y)
VVV 1x @1.64(n)
Totaal @2.18
0 Vind ik leuk's
johnafca:
Zometeen speel ik eens een keer een aantal singles
PSG @1.95(n)
Roda @2.00(n)
Braga (scoort in beide helften) @2.50(y)
Combi
Barca @1.33(y)
VVV 1x @1.64(n)
Totaal @2.18

Vanavond een klein verlies. Dankzij Braga toch nog zo goed als break even gespeeld. (a)
0 Vind ik leuk's
Zometeen speel ik deze combi. Later deze middag zal ik ook nog wel tips plaatsen.
Psv-SC Heerenveen (BTS) @1.48
Twente-Feyenoord (BTS) @1.55
Totaal @2.29
Voor beide wedstrijden geld dat de thuisploeg in eigen huis altijd wel scoort. Daarnaast krijgt PSV bijna altijd wel een tegendoelpunt:p Bij Feyenoord hoop ik dat Guidetti er weer is eentje in prikt.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.