Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Johnafca

Goedemiddag allemaal,
Ik ben redelijk nieuw hier op het forum maar volg dit forum al wel een tijd en ben al wel een aardige tijd actief met het wedden op voetbal. Ik zal vanaf nu mijn tips gaan plaatsen in dit forum en hoop dat jullie hier wellicht iets aan hebben of willen adviseren..
Vanavond ga ik de volgende combinatie spelen
Engeland-Nederland X2 @ 1.42
Duitsland-Frankrijk 1 @ 1.67
Sheffield - Scunthorpe 1 @1.45
Totaal @3.44
(als je zeker bent dat nederland wint is de mogelijke uitbetaling 6.05)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar johnafca
Country flagjohnafca in 29-02-2012 12:53 Leden topics
in 29-02-2012 12:53 Leden topics
29 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Jammer van Duitsland. Was toch wel verbaasd van het spel van Frankrijk maar het blijven natuurlijk oefenduels.
Engeland-Nederland X2 @ 1.42 (y)
Duitsland-Frankrijk 1 @ 1.67 (n)
Sheffield - Scunthorpe 1 @1.45 (y)
Totaal @3.44
0 Vind ik leuk's
johnafca:

Jammer van Duitsland. Was toch wel verbaasd van het spel van Frankrijk maar het blijven natuurlijk oefenduels.
Engeland-Nederland X2 @ 1.42 (y)
Duitsland-Frankrijk 1 @ 1.67 (n)
Sheffield - Scunthorpe 1 @1.45 (y)
Totaal @3.44

Duitsland had ik ook gelukkig single, maar had het cker niet verwacht. succes met je topic, ik zal af en toe bij je tips kijken ;)
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Bedankt Vincent.
Voor vanavond is er weinig te spelen. Ik ga vanavond dan ook voor een kleine combo.
België u-19 - Estland u-19 over2.5@ 1.35
Sao Paulo - Guaratingueta over2.5@ 1.50
Totaal @2.03
België heeft afgelopen dinsdag ook al tegen Estland gespeelt en deze wedstrijd is geeindigd in een ruime overwining (6-0) voor België. Ik verwacht dan ook dat Belgie nu (2 dagen later) wederom hiertoe in staat moet zijn.
Daarnaast is het algemeen bekend dat er in Brazilië altijd veel doelpunten vallen. Sao Paulo scoort vrijwel altijd in eigen huis meer dan 1 doelpunt terwijl Guaratingueta in uitwedstrijden ook bijna altijd een doelpuntje meepikt.
0 Vind ik leuk's
Zoals verwacht beide wedstrijden zonder problemen gewonnen.
België u-19 - Estland u-19 over2.5@ 1.35 (y)
Sao Paulo - Guaratingueta over2.5@ 1.50 (y)
Totaal @2.03
0 Vind ik leuk's
Vanavond ga ik deze combi spelen:
Deportivo La Coruna - Alcorcón 1@1.50
Benfica (Benfica scoort min 1 keer) @1.26
FC Eindhoven - AGOVV 1@1.30
Totaal @2.46
Deportivo La Coruna heeft op 4-9-2011 voor het laatst een thuisverlies geleden en heeft inmiddels alweer 8 keer op rij gewonnen thuis.
Benfica heeft, in competitieverband, op 11-04-2009 voor het laatst géén doelpunt kunnen maken in eigen huis. Hoewel de odd laag is vind ik hem dus wel de moeite waard.
FC Eindhoven heb ik gekozen omdat AGOVV in de laatste 15 uitwedstrijden slechts 2 keer heeft gelijkgespeeld en 1 keer heeft gewonnen. Deze enige overwinning was overigens tegen Telstar (de nummer 15).
0 Vind ik leuk's

Combi van vanavond is binnen. Eindhoven maar net aan maar toch:p
Deportivo La Coruna - Alcorcón 1@1.50(y)
Benfica (Benfica scoort min 1 keer) @1.26(y)
FC Eindhoven - AGOVV 1@1.30(y)
Totaal @2.46
0 Vind ik leuk's
Goed bezig (y) !
0 Vind ik leuk's
Thnx Santiago!
Vandaag speel ik deze combi:
CSKA Moskou-Zenit (meer dan 0.5 doelp. in 2e helft) @1.30. (y)
Liverpool-Arsenal (meer dan 0.5 doelp. in 2e helft) @1.22.(y)
Bayer lev.-Bayern M (meer dan 0.5 doelp. in 2e helft) @1.18 (y)
Palermo-AC Milan (Team 1 maakt min 1 doelpunt) @1.48 (n)
Totaal @2.77
CSKA zal in het eigen stadion de achterstand van 6 punten op Zenit ongetwijfeld terug willen brengen naar 3. Aan de andere kant zal Zenit hier een grotere voorsprong willen nemen op CSKA. Het is de eerste wedstrijd na de winterstop maar over het algemeen wordt er redelijk gescoord in Rusland
Palermo heeft de in de afgelopen 31 thuiswedstrijden slechts 4 keer! niet gescoord. Daarnaast heeft Palermo in de laatste 4 thuiswedstrijden maar liefst 14 keer gescoord. Palermo moet dan ook in staat zijn tegen Milan een doelpuntje mee te pikken.
Naast deze combi zal ik vanmiddag mijn andere bets plaatsen voor de namidag/avond.
0 Vind ik leuk's
Haha zlatan was goed op dreef.. helaas
Kon het niet laten om een funbet te spelen voor dit weekend.
Palermo-AC Milan HT/FT (1/2) @26.0 (n)
Psv-Twente HT/FT (1/X) @13.50
Totaal @351.0 :P (n)
Zoals ik hierboven al beschreef scoort Palermo altijd wel in eigen huis en AC milan zal een eventuele achterstand nog wel om kunnen buigen.
Twente scoort meestal pas in de tweede helft. Ook tegen Ajax kwamen ze in de eerste helft achter waarna er uiteindelijk nog gelijkgespeeld werd..
Ik zet er een euro op en wie weet (a)
0 Vind ik leuk's
Wedstrijden zijn al begonnen maar heb zojuist nog een aantal best geplaatst
Hannover 1. @1.67 (n) 89e min erg zuur
VVV (HT of FT) 1 @1.67 (y)
Totaal @2.79 (n)
Man city (scoren in beide helften). @1.57 (y)
Ajax (scoren in beide helften) @1.60(n) Ajax waarom kun je 1e helft niet scoren en 2e helft maar liefst 4 keer:P
Totaal @2.51 (n)
Singles
- ADO-Heereveen 2 @1.78 (n)
- VVV (HT of FT) 1. @1.75 (y)
Over Heereveen hoef ik niet veel te zeggen... Met VVV het verlies van Heereveen nog grotendeels goed gemaakt. Daarnaast hopen dat Ajax morgen in beide helften scoort.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.