Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: jesperb1

Ook ik ga eens een eigen topic starten met eigen tips. Ik begin met €10, en ga kijken wat ik er van kan maken. Ik speel bij bookmaker Nederbet en haal daar dus ook de quoteringen van.
Mijn eerste tips:
Sevilla - Valencia | over 1,5 doelpunt | @1,28
Benfica - Juventus | under 3,5 doelpunt | @1,20
Odd: @1,53
Stake: €10
Payout: €15,30
Onderbouwing tips:
- De laatste 6 thuiswedstrijden van Sevilla vielen er veel doelpunten. In Europa is Valencia in uitwedstrijden ook doelpuntrijk, van de 6 uitwedstrijden vielen er in 5 wedstrijden meer dan 2 doelpunten, ook vanavond verwacht ik wel 2 doelpunten in de wedstrijd.
- Benfica is afgelopen maandag kampioen geworden en heeft dus kort kunnen feesten, Juventus wil persé de finale spelen in eigen stadion, dus verwacht dat ze op de 0 spelen en het thuis af willen maken. Of zelfs nu al toeslaan in de omschakeling. Verwacht weinig doelpunten vanavond.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjesperb1 in 24-04-2014 15:57 Leden topics
in 24-04-2014 15:57 Leden topics
19 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Oeiiiiiii gek hooooor (y)
0 Vind ik leuk's
Er is nooit zekerheid met wedden.
De tips:

Benfica - Rio Ave | Total goals by Away Team; Under 1,5 | @1,14
AS Monaco - Lorient | BTS 1st Half; NO | @1,12

Odd: 1,28
Stake: €14,80
Payout: €18.90

Onderbouwing tips:
- Benfica is toch aardig leeg gekocht, maar hield achterin toch de nodige mensen binnenboord. Echter vertrok wel de eerste keeper Oblak. Nu hebben ze met Artur een goede vervanger, en zie ik Rio Ave zeker niet twee keer scoren. Vorig seizoen kwam Rio Ave tot 21 treffers uit 30 wedstrijden, reken maar uit.. Lijkt me een relatief makkelijke bet.
- AS Monaco begint het seizoen thuis tegen Lorient, op papier een gemakkelijke tegenstander. Echter verwacht ik dat het stug spelend Lorient het Monaco lastig gaat maken. Nu heeft Lorient geen goede voorbereiding gehad, en scoren ze zeer lastig. Mocht Monaco toch gemakkelijk op voorsprong komen, schat ik de kans aanwezig dat Lorient misschien laat in de wedstrijd nog toeslaat, vandaar de BTS 1st Half.
0 Vind ik leuk's
Wie niet waagt, wie niet wint..
De tips:

Red Bull Salzburg - Malmö FF | Total goals by Away Team; Under 1,5 | @1,16
Besiktas AS - Arsenal | Total goals | Over 1,5 goals | @1,27

Odd: 1,47
Stake: €18,90
Payout: €27,84

Onderbouwing tips:
- Red Bull is met de ontmoeting met Malmö wel duidelijk de favoriet om door te gaan naar de Champions League groepsfase. Nu geeft Red Bull thuis weinig goals weg, en is Malmö te zwak om 2 keer te scoren. Verder is Red Bull al begonnen in de competitie, en heeft het na 5 wedstrijden pas 1 tegentreffer geïncasseerd. Ik ga er vanuit dat Malmö geen twee doelpunten maakt.
- Ik verwacht een gesloten wedstrijd, waar Besiktas weet dat het moet scoren om kans te maken, want de uitwedstrijd winnen, zie ik zeker niet gebeuren. Nu zal Arsenal ook niet volle bak aanvallen, maar verwacht ik dat Arsenal te sterk is voor dit Besiktas. Nu heeft Besiktas met Demba Ba hebben ze toch zeker een spits die makkelijk scoort, en ik zie een over 1,5 als mooie quote. Ik verwacht een 1-2/1-3 Arsenal. En dus zeker over 1,5 goal.
0 Vind ik leuk's
Begrijp je laatste onderbouwing niet, je hebt het over een gesloten wedstrijd maar dan wel 1-2/1-3 hoeveel doelpunten verwacht jij wel niet bij een open wedstrijd dan??

Ik weet dat ik makkelijk lullen heb nu ze al 55 minuten bezig zijn en voor het zelfde geld word het nog 1-3 maar toch begrijp ik het niet
0 Vind ik leuk's
De tips:

Barnsley - York City | 1X | @1,25
Yeovil Town - Portsmouth | under 4,5 | @1,38

Odd: 1,73
Stake: €10
Payout: €17,30

Edit: Kleur
0 Vind ik leuk's
De tips:

Roeselare - Excelsior Virton | over 1,5 goal | @1,32
AS Eupen - Eendracht Aalst | 1X | @1,10

Odd: 1,45
Stake: €17,30
Payout: €25,12

Edit: Kleur
0 Vind ik leuk's
De tips:

Bosnië Herzegovina - Cyprus | Total goals by Home team; over 1,5 | @1,30
Tsjechië - Nederland | X2 | @1,23

Odd: 1,60
Stake: €25,12
Payout: €40.17
0 Vind ik leuk's
Toch maar weer beginnen met het plaatsen van tips :)

Vandaag:

Hibernian - Falkirk | 1 | @1,62
ST Mirren - Aberdeen | 2 | @1,50
Leicester City - Aston Villa | Aston Villa to score | @1,53
West Bromwich Albion - Hull City | 1 | @2,00
Burton Albion - Mansfield Town | 1 | @1,75

0 Vind ik leuk's
Aston Villa - Chelsea | Starts 2-0 | Chelsea | @3,95
Wigan Athletic - Bournemouth | Starts 1-0 | Bournemouth | @,3,60
Leeds United - Brentford | X | @3,30
QPR - Southampton | X | @3,60
Tottenham - Arsenal | Starts 1-0 | Arsenal | @4,20

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.