Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: imaginary

Voorheen heb ik een andere account-naam gehad op deze website, namelijk brian045. Bij velen ben ik dus al bekend qua lid/tipper. Voetbaltips geef ik zelf ook op blogabet, en zullen hier niet altijd te zien zijn. De link naar mijn blogabet is: http://imaginary.blogabet.com/

In deze beginpost zal ik mijn statistieken bijhouden die ik heb gehaald met de tips die ik geef in dit topic. De eerste tips zullen jullie vinden in de volgende post!

Win-Loss-Void:
Staked:
Returned:
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar imaginary
Country flagimaginary in 2-01-2015 17:55 Leden topics
in 2-01-2015 17:55 Leden topics
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Tips voor 2 januari 2015

USA u20 - Russia u20 (Ice Hockey) - unibet

Bet: USA u20 (regular time)
Odd: 1,66
Stake: 2/10

Belenenses - Academica (Soccer) - unibet
Bet: Belenenses -0,25 AH
Odd: 1,69
Stake: 2/10

Bunting - Van Barneveld (Darts) - unibet
Bet: Bunting
Odd: 1,53
Stake: 4/10

Bunting - Van Barneveld (darts) - unibet
Bet: Bunting o9,5 180ers
Odd: 1,90
Stake: 1/10
0 Vind ik leuk's
Groundhoppers - Een algemene facebook pagina welke als doel heef het delen van ervaringen, verhalen en foto's van groundhoppers over de wereld https://www.facebook.com/groundhoppers
Brian, je hebt tips over een enorm breed scala aan sport. Voetbal (een competitie of 10), tennis, darts, ijshockey....Hoe kom je aan die kennis, het is iig teveel om het (goed) bij te houden en ik heb eerder gelezen dat je je tips niet puur baseert op statistieken. Dit is overigens echt een vraag uit interesse en wil je in geen geval in twijfel trekken (de vraag kan wat aanvallend overkomen).
0 Vind ik leuk's
loen:
Brian, je hebt tips over een enorm breed scala aan sport. Voetbal (een competitie of 10), tennis, darts, ijshockey....Hoe kom je aan die kennis, het is iig teveel om het (goed) bij te houden en ik heb eerder gelezen dat je je tips niet puur baseert op statistieken. Dit is overigens echt een vraag uit interesse en wil je in geen geval in twijfel trekken (de vraag kan wat aanvallend overkomen).


Is geen probleem hoor, ik wil wel kort uitleg geven:

- Voetbal volg ik al mijn hele leven, voetbal zelf ook al bijna 19 jaar terwijl ik nu 23 ben. Op zich niet veel uitleg nodig dus lijkt me haha. Kijk het ook veel, heb dan ook niet voor niks zowel een abonnement op FOX, FOX International en Sport 1;
- Tennis heb ik een jaar lang intensief gevolgd. Dit was mede mogelijk omdat ik voor mijn studie zo'n 80% zelfstudie moest doen. In die tijd heb ik eigenlijk een 2e laptop ernaast gehad en op de achtergrond altijd tenniswedstrijden opstaan. Mijn kennis in deze sport zal nu langzaam een beetje gaan verminderen, omdat ik over een maand die wedstrijden niet meer zal zien (begin dan met werk na opleiding);
- Darts kijk ik eigenlijk enkel televisie-toernooien, wel al jarenlang. Ik ken dus heel veel spelers van televisietoernooien en hun ontwikkeling enigszins.
- Ice Hockey volg ik eigenlijk helemaal niet. Ik haal mijn informatie van wat grote websites en info die ik kan vergaren via tippers van verschillende websites. Deze zul je dus eigenlijk ook niet veel tegenkomen.

Verder kun je natuurlijk op vele websites gewoon veel informatie vinden over verschillende sporten, teams, en spelers. Google brengt je soms behoorlijk ver, zelfs voor een specifieke wedstrijd!
0 Vind ik leuk's
Groundhoppers - Een algemene facebook pagina welke als doel heef het delen van ervaringen, verhalen en foto's van groundhoppers over de wereld https://www.facebook.com/groundhoppers
Duidelijk verhaal bedankt, ik heb zelf wat moeite om de juiste info te vinden. Anders gezegd, ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik heb even een pauze en ga een rustig fictief spelen en over een maand of twee (als ik wat ben afgekoeld en ik fictief winstgevend ben) weer beginnen.
0 Vind ik leuk's
Niet moeilijk te tellen, alles fout vandaag (y)
0 Vind ik leuk's
Groundhoppers - Een algemene facebook pagina welke als doel heef het delen van ervaringen, verhalen en foto's van groundhoppers over de wereld https://www.facebook.com/groundhoppers

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.