Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

tips van iknatuurlijk

Vanavond geen interlandvoetbal voor mij.. vertrouw die vrienschappelijke wedstrijden nooit zo..
Heb nog een combi lopen:
Swindon town - Burton Albion FC 1 1.43 ( is al binnen)
sheffield united - scunthorpe united 1 1.46
odd: 2.09
En vanavond speel ik alleen deze:
Guarani SP - Santos dubbele kans 1X 1.62
Guarani SP heeft dit lopende seizoen nog alle thuiswedstrijden gewonnen en Santos mist Ganso Neymar en fucile vanwege interlandverplichtingen.. vandaar
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar iknatuurlijk
Country flag iknatuurlijk in 29-02-2012 18:32 Leden topics
in 29-02-2012 18:32 Leden topics
33 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Avatar iknatuurlijk
iknatuurlijk Topic starter Geplaatst 21 mrt. 2012 om 22:21
iknatuurlijk:
Vandaag 2 single en 1 combi:
Atletico Madrid - Athletic Bilbao over 2.5 goals (y)
odd: 1.75 (y)
Over 2.5 goals werken heel goed bij mij in Spanje dus ook nu weer een poging.
Funbetje:
Borussia Monchengladbach - Bayern München 1 (n)
odd: 4.75 (n) (bijna)
Duitse beker is altijd heel onvoorspelbaar vandaar deze bet.
Combi:
Queens Park Rangers - Liverpool FC dubbele kans 1X (Vind liverpool in uitwedstrijden zeer matig ) (y)
Athletico Madrid - Athletic Bilbao over 2.5 goals (y)
KV Kortrijk - Germinal Beerschot 1 ( Kortrijk kan de play-offs 1 nog halen en moet terwijl GBA nergens voor speelt) (y)
KRC Genk - AA Gent 1 (Zelfde verhaal als hierboven, waarbij gent een paar belangrijke spelers mist) (y)
odd: 13.50 (y)
Moeilijke bets vandaag maar kijken wat er uitkomt

(y) (y) (y) (y) TOPavondje:D:D
0 Vind ik leuk's
Avatar iknatuurlijk
iknatuurlijk Topic starter Geplaatst 23 mrt. 2012 om 16:07
voor vanavond al 1 combi en 1 single gemaakt:
Single:
Union San Felipe - Universidad de Chile 2
odd: 1.45
Combi:
Reims - Metz onder 2.5 goals (metz heeft in alle 14 uitwedstrijden nog geen 1x over 2.5 gehad)
Wolfsburg - HSV 1 ( Wolfsburg met 2 winst op rij in vorm en hsv bakt er niks van de laatste weken met 3 nederlagen achter elkaar)
Emmen - Fortuna Sittard 2 ( Emmen speelt nergens meer voor en fortuna is in vorm en in de race voor de periode)
Willem 2 - Fc dordrecht over 2.5 goals (willem 2 speelt heel aanvallend thuis en dordrecht is ook geen verdedigende ploeg)
odd: 7.30
Metz laat het afweten doe normaal nooit onder en vanaf nu echt nooit meer hopen op Chili nu
0 Vind ik leuk's
Avatar iknatuurlijk
iknatuurlijk Topic starter Geplaatst 23 mrt. 2012 om 22:26
iknatuurlijk:
voor vanavond al 1 combi en 1 single gemaakt:
Single:
Union San Felipe - Universidad de Chile 2
odd: 1.45
Combi:
Reims - Metz onder 2.5 goals (metz heeft in alle 14 uitwedstrijden nog geen 1x over 2.5 gehad) (n)
Wolfsburg - HSV 1 ( Wolfsburg met 2 winst op rij in vorm en hsv bakt er niks van de laatste weken met 3 nederlagen achter elkaar) (y)
Emmen - Fortuna Sittard 2 ( Emmen speelt nergens meer voor en fortuna is in vorm en in de race voor de periode) (y)
Willem 2 - Fc dordrecht over 2.5 goals (willem 2 speelt heel aanvallend thuis en dordrecht is ook geen verdedigende ploeg) (n)
odd: 7.30 (n)
Metz laat het afweten doe normaal nooit onder en vanaf nu echt nooit meer hopen op Chili nu
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.