Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Gl3nn1987

Vorige week een poule'tje geplaatst en die ging goed dus we gaan er maar eens voor
gl3nn1987:

Málaga - Rayo Vallecano Draw No Bet 1 1,25
Racing Santander - Sevilla Totaal aantal gescoorde doelpunten 1,5 Over 1.5 1,33
Real Betis - Espanyol X2 1,86
totaal 3,09

Deze voor komend weekend
Saint-Étienne - Nice 1X (1,16) saint-etienne is gewoon kwalitatief stuk beter. Daar doen de verliespartijen tegen lyon en evian niks aan af. 90ste minuut 2-3 :S sowieso het weekend van de 90ste minuut helaas.
Sochaux - Brest 1X (1,25) sochaux heeft met de trainerswissel de juiste weg ingeslagen, iig goed gnoeg voor puntje
Lyngby - FC Copenhagen 2 (1,45) copenhagen speelt tegen de nr 1na laatst, dit is copenhagen aan ze stand verplicht
FC Nordsjælland - HB Køge 1 (1,57) de nr 2 tegen de nr laatst. Ondanks de afgelopen prestaties van Koge zal Nordsjaelland winnen simpel gezegd ze spelen thuis en moeten winnen om mee te blijven doen om de 1ste plek
Totale notering: 3,30 6/10
AIK - Mjällby AIF Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 1,75 1-4-12 bleef 0-0 :(
Eintracht Frankfurt - Bochum Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 1,38 30-3-12
Je weddenschap: tweevoudig 2,42 0 / 2 Lopend 4/10
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar gl3nn1987
Country flaggl3nn1987 in 28-03-2012 08:36 Leden topics
in 28-03-2012 08:36 Leden topics
18 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zit wel iets in, Glenn. Speel hem mogelijk ook mee vanavond ;-)
0 Vind ik leuk's
hahaha :d mooie voorbeschouwing ronaldo en nani hebben die snelle versnelling vanaf het middenveld dat is sowieso al 2 gele kaarten voor zweden haha mooi man ik speel hem mee alleen al omdat ik zo moet lachen van je overtuigende betoog (y)
0 Vind ik leuk's
Dus als ik het goed begrijp:
2 kaarten van overtredingen op nani en porugal.
2 kaarten voor vertragen
1 kaart ronaldo trekt shirt uit na scoren
1 kaart ibrahimovic slaar ronaldo na de goal.
Ik zeg betten! (Y)
0 Vind ik leuk's
Ik zap even duidelijk maken aam zweden in de rust dat hier alles op t spel staat. Wat een laffe coach hebben die zeg. Ga eens alles op de aanval gooien! 0kaarten in 1 helft in de beslissende wedstrijd. Dat kan toch niet
0 Vind ik leuk's
Hoe straf..precies 5...
0 Vind ik leuk's
je theorie klopte alleen het tijdrekken ging niet door omdat die reden er niet was voor de portugezen!
0 Vind ik leuk's
Ja de 2-2 viel ff te snel. 5min langer en hij was cker binnen. Helaas
0 Vind ik leuk's
Betis- Real Madrid O/U Total Goals Pick: Over 2.5 1.32
Man City- Cardiff O/U Total Goals Pick: Over 2.5 1.37
Atletico Madrid- Sevilla O/U Total Goals Pick: Over 2.5 1.60
Trebles - 1 bet Odds: 2.93
Betis heeft nog wat blessures en speelt ondanks de laatste positie geen gesloten voetbal. Ronaldo zal gebrand zijn weer eens een paar doelpuntjes te maken.
City speelt thuis tegen een Cardiff dat de laatste weken iets aanvallender voetbalt. Gezien Aguero weer terug is zullen er meer kansen benut worden.
Atletico Madrid is gewoon beestachtig bezig. Maar Sevilla heeft een goede opmars gemaakt tov begin van het seizoen. Ik zie ze nog wel doelpuntje snoepen en Madrid zal gewoon winnen. Sevilla speelt geen heel gesloten voetbal wat genoeg moet zijn voor atletico om los te gaan.
Alternatief:
Atletico Madrid - Sevilla Match Winner & O/U 2.5 Pick: Atletico Madrid win and over 2.5 1.83
[Groen]Betis - Real Madrid Match Winner & O/U 2.5 Pick: Real Madrid win and over 2.5 1.58[/groen]
Trebles - 1 bet Odds: 2.91
Overigens kijk ik voor over bets eerst naar de wedstrijden zelf en waar ik een goed gevoel bij heb en uit dat rijtje kijk ik de statistieken na welke het meest gunstig zijn. Voor statistieken kijk ik altijd naar de laatste 5 thuiswedstrijden van de thuisploeg en de laatste 5 uitwedstrijden van de uitploeg.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.