Tips van: Elloco
Southampton - Chelsea @ 1.83 8/10
Waarom? Chelsea heeft in de laatste 10 ontmoetingen slechts 1x verloren en 1x gelijkgespeeld tegen the Saints. Daarnaast snap ik alle lof voor Southampton wel, maar tegen echte topclubs laten ze het gewoon afweten (ook al zijn de uitslagen wat geflatteerd).
Newcastle - Everton @ 2.80 4/10
Voor de gokkers onder ons: Newcastle-1 @ 6,5 2/10
Waarom? Newcastle moet winnen vandaag. Ze spelen zeer wisselvallig, maar Everton zit in een zeer slechte flow en ik denk dat Newcastle daar optimaal van kan gaan profiteren.
West Ham - Arsenal > 3,5 goals @ 2.55 4/10
Waarom? Deze derby staat garant voor goals, aangezien er de laatste edities 4 tot 5 goals vielen. Daarnaast scoort Arsenal gemakkelijk, maar incasseren ze net zo gemakkelijk doelpunten en wil Carroll er nog wel eens eentje inleggen.
Hull - Leicester @ 2,31 7/10
Voor de gokkers onder ons: Hull-1 4,40 2/10
Waarom? Leicester is kwalitatief gewoon niet goed genoeg en behaalden maarliefst 0 punten uit de laatste zes wedstrijden. Hull doet het niet heel veel beter, maar wonnen op Boxing Day wel van Sunderland en zullen het thuisvoordeel uit moeten kunnen buiten.
Goalscorers
Zie Forum. Ik pak ze in een systeembet met 5x4.
- Sanchez (Arsenal) @ 2,50.
- Silva (City) @ 2.35.
- Austin (QPR) @ 2.35.
- Cissé (Newcastle) @ 2.85.
- Rooney (Man Utd) @ 2.50.
The Funbet
Newcastle/ West Ham-Arsenal > 2,5 / Chelsea / Hull @ 20.85
Au au au au au!
Het ging zo mooi!
Ik ben het volledig eens met de voorbeschouwing en de goal van Braithwate en niks lowstake:
- 1x @ 2.35 (helaas al gedropt). 15 erop
- 2x @ 9. 3 erop
- 2x @ 41. 1 erop
Nou, kom op vandaag!
Ik heb fastbet net ook geopend.
Of jij doorgaat met fastbet of je huidige rol maakt mij niet uit... ik vind het in ieder geval leuk om jouw tips te lezen en speel ze zelf af en toe mee. De barca spitta van vandaag wilde ik ook mee spelen maar na het benzema drama van gisteren weet ik het niet...
Succes in ieder geval :-)
Nee, snap ik. Gewoon pick & choose doen, want als ik alles goed had dan zat ik hier niet meer. Toch gaat het heel aardig, ondanks de laatste paar mindere tips (dan gaat het altijd hard naar beneden).
Nu gelukkig weer wel, alleen jammer dat Griezmann de penalty nam, want die 2x is altijd lekker. Dan hadden we Giroud moeten hebben, maar wie bedenkt dat nou vantevoren.
Saldo gaat gelukkig weer omhoog naar EUR 128.25
Ok! Lazio gaat straks beginnen en ik denk dat ze Brugge gaan pakken.
Gelukkkig is die pot te zien op Ziggo!
Ik zelf zet mn geld op Immobile. Zijn to score staat wat laag @ 1.74, maar de beste man schiet heel veel OP de goal dus het lijkt me duidelijk dat we deze moeten spelen:
- Immobile over 1,5 shots on target @ 1.90. 15 euro erop.
- Daarnaast is Milinkovic Savic een zekerheidje met kaarten pakken in dit soort wedstrijden @ 4. 5 erop.
Saldo is hierna nog EUR 108.25
Te bizar voor woorden..
Immobile had voor z'n wissel de 3-1 moeten maken maar schoot niet eens op de keeper. Zeldzaam en voor mij duur foutje. Door de rode kaart werden er niet heel veel gekke fysieke duels op het middenveld uitgevochten en bleef Milinkovic Savic daardoor ook een beetje uit dat soort duels dat hij normaal heftig ingaat. Zonde, maar de winst is geminimaliseerd tot een ruime EUR 8 :(
Ik ben het eens met de voorbeschouwing.
8 euro op Gladbach DNB @ 1.78. 8 euro erop.
Mocht het fout gaan staan we nog op EUR 100
Jammer, nog steeds EUR 108.
Persoonlijk denk ik dat de Spurs gaan winnen vanavond en dat uiteraard het duo Son & Kane daar weer een beslissende rol in gaat spelen:
- Spurs @ 3.90. 6 erop
- Kane to score @ 2.63. 10 erop
- Kane to give an assist @ 4.25. 5 erop
- Kane to score and give an assist @ 10. 2 erop
- Son to score @ 3.20. 5 erop
Hierna hebben we nog EUR 80, maar ik verwacht dat Kane er sowieso eentje maakt en dan zou het helemaal mooi zijn als ie daarna nog een assistje op Son verzorgd en dat Tottenham de wedstrijd uiteindelijk wint:)
Jammer, maar gelukkig scoorde Son nog. Hierdoor is het saldo EUR 96.
To be continued...
Een no-brainer (ik had niet op plaatsen gedrukt dus deze telt niet)
Ik had staan:
Anthony to score @ 1.83. 16 erop.
Derk Kohn (2x geel in de laatste 3 wedstrijden en zijn directe tegenstander ) to get a card @ 4. Hier 5 op.