Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Elloco

Eindelijk een topic waar ik mijn onzin kan plaatsen. Ik zal een combinatie van Singles/Goalscorers en een Funbet met een beetje onderbouwing proberen te plaatsen. Voor dit weekend:

Southampton - Chelsea @ 1.83 8/10

Waarom? Chelsea heeft in de laatste 10 ontmoetingen slechts 1x verloren en 1x gelijkgespeeld tegen the Saints. Daarnaast snap ik alle lof voor Southampton wel, maar tegen echte topclubs laten ze het gewoon afweten (ook al zijn de uitslagen wat geflatteerd).

Newcastle - Everton @ 2.80 4/10
Voor de gokkers onder ons: Newcastle-1 @ 6,5 2/10

Waarom? Newcastle moet winnen vandaag. Ze spelen zeer wisselvallig, maar Everton zit in een zeer slechte flow en ik denk dat Newcastle daar optimaal van kan gaan profiteren.

West Ham - Arsenal > 3,5 goals @ 2.55 4/10

Waarom? Deze derby staat garant voor goals, aangezien er de laatste edities 4 tot 5 goals vielen. Daarnaast scoort Arsenal gemakkelijk, maar incasseren ze net zo gemakkelijk doelpunten en wil Carroll er nog wel eens eentje inleggen.

Hull - Leicester @ 2,31 7/10
Voor de gokkers onder ons: Hull-1 4,40 2/10

Waarom? Leicester is kwalitatief gewoon niet goed genoeg en behaalden maarliefst 0 punten uit de laatste zes wedstrijden. Hull doet het niet heel veel beter, maar wonnen op Boxing Day wel van Sunderland en zullen het thuisvoordeel uit moeten kunnen buiten.

Goalscorers

Zie Forum. Ik pak ze in een systeembet met 5x4.
- Sanchez (Arsenal) @ 2,50.
- Silva (City) @ 2.35.
- Austin (QPR) @ 2.35.
- Cissé (Newcastle) @ 2.85.
- Rooney (Man Utd) @ 2.50.

The Funbet
Newcastle/ West Ham-Arsenal > 2,5 / Chelsea / Hull @ 20.85




1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar elloco
Country flagelloco in 28-12-2014 10:32 Leden topics
in 28-12-2014 10:32 Leden topics
259 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Dit leek er niet eens op! Saldo 105, dus nog in de plus

0 Vind ik leuk's

Een mooie voor vanavond, aangezien ik ook verwacht dat Tottenham gehakt maakt van Burnley, met name door Kane die in vorm is ( 4 goals en 7 assists al). Hij scoorde de laatste 2 PL matches zelfs 2 keer. Bij een doelpunt kunnen we gaan freerollen met de andere betjes. Ik weet dat de stake high is voor de BR, maar we moeten het gewoon proberen.


  • Kane to score @ 1.86 (20 erop)
  • Kane to give an assist @ 2.90 (7 erop)
  • Kan to score 2x @ 5.80 (3 erop)
  • Kane to score and give an assist @ 6 (3 erop).


Hierna is het saldo nog EUR 72, maar ik verwacht dat Kane het wel aan gaat vullen...


1 Vind ik leuk's

Nog een tipje voor straks


  • Jake Livermore (Westbrom) to get a card @ 3.20. 10 euro er op
  • Jake Livermore to be sent off @ 26. 2 euro erop (gokje)


Na deze bet staan we nog op EUR 60, maar dat is dus zonder kaarten van Livermore en zonder goals en assists van Kane!

0 Vind ik leuk's

Haha een eigen goal was beter geweest...


Kane kwam ook niet echt op stoom! Vanavond maar de CL dan.


Wel een assistje Kane, dus saldo komt op EUR 80.30.

0 Vind ik leuk's

We gaan het gewoon weer proberen. Ik denk zelf dat Ajax het best goed gaat doen, aangezien de verdediging van Atalanta helemaal niet zo sterk is. Zelf ben ik ook geen fan van de spitsen die matig zijn, maar spelers als Gomez, Ilisic zijn buitencategorie. Hateboer, Gosens zouden bij Ajax niet eens in de basis staan bijvoorbeeld.


Tadic shots on target over 0,5 @ 2 --> 15 erop

Freuler gaat het ook moeilijk krijgen. Kaart Freuler @ 3.50 --> 8 erop.

Antony to score @ 3.25 --> 5 erop / 2x @ 16 --> 2 erop


Zelf denk ik dat Ajax gaat winnen en zou ik de DNB ook durven spelen, maar ik heb nu al best veel op deze pot staan dus...



0 Vind ik leuk's

Zonde zeg. Een voorsprong weer zo weggeven..


Tadic kwam gelukkig wel lekker binnen door die penalty, de andere zaken niet helaas. Hierdoor blijft het saldo gelijk @ EUR 80.

1 Vind ik leuk's

wat raad je vandaag aan?


mvg


1 Vind ik leuk's
Challenge accepted!

Sorry, ik lees het nu pas.


Ik ga kijken of ik vanavond nog iets ga spelen!

0 Vind ik leuk's

Over 1.5 bij Wolves staat wel heel hoog op 1.54. Ik

zou hier 10 euro op zetten...

1 Vind ik leuk's

Saldo 85.40

Hiervan 8 euro op Werner to score @ 2.08

2x Werner @ 7.50. Hier 3 euro op

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.