Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Elloco

Eindelijk een topic waar ik mijn onzin kan plaatsen. Ik zal een combinatie van Singles/Goalscorers en een Funbet met een beetje onderbouwing proberen te plaatsen. Voor dit weekend:

Southampton - Chelsea @ 1.83 8/10

Waarom? Chelsea heeft in de laatste 10 ontmoetingen slechts 1x verloren en 1x gelijkgespeeld tegen the Saints. Daarnaast snap ik alle lof voor Southampton wel, maar tegen echte topclubs laten ze het gewoon afweten (ook al zijn de uitslagen wat geflatteerd).

Newcastle - Everton @ 2.80 4/10
Voor de gokkers onder ons: Newcastle-1 @ 6,5 2/10

Waarom? Newcastle moet winnen vandaag. Ze spelen zeer wisselvallig, maar Everton zit in een zeer slechte flow en ik denk dat Newcastle daar optimaal van kan gaan profiteren.

West Ham - Arsenal > 3,5 goals @ 2.55 4/10

Waarom? Deze derby staat garant voor goals, aangezien er de laatste edities 4 tot 5 goals vielen. Daarnaast scoort Arsenal gemakkelijk, maar incasseren ze net zo gemakkelijk doelpunten en wil Carroll er nog wel eens eentje inleggen.

Hull - Leicester @ 2,31 7/10
Voor de gokkers onder ons: Hull-1 4,40 2/10

Waarom? Leicester is kwalitatief gewoon niet goed genoeg en behaalden maarliefst 0 punten uit de laatste zes wedstrijden. Hull doet het niet heel veel beter, maar wonnen op Boxing Day wel van Sunderland en zullen het thuisvoordeel uit moeten kunnen buiten.

Goalscorers

Zie Forum. Ik pak ze in een systeembet met 5x4.
- Sanchez (Arsenal) @ 2,50.
- Silva (City) @ 2.35.
- Austin (QPR) @ 2.35.
- Cissé (Newcastle) @ 2.85.
- Rooney (Man Utd) @ 2.50.

The Funbet
Newcastle/ West Ham-Arsenal > 2,5 / Chelsea / Hull @ 20.85




1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar elloco
Country flagelloco in 28-12-2014 10:32 Leden topics
in 28-12-2014 10:32 Leden topics
259 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Jammer, het zat er wel in...


Mooie combi:


Ajax over 3,5 TG x over 2,5 total goals bij Utrecht-Heerenveen x over total 2,5 goals Emmen-Groningen x over 2,5 goals den Haag-Willem II @ 5.90 (zit 5% bonus op zie ik) (12.32 euro erop)


Hierna nog een saldo van 170 euro.

0 Vind ik leuk's

Zonde, Groningen laat ons in de steek...


Nu maar wat gokjes op de Giro met een euro erop voor vandaag...


  • Geaoghegan Hart @ 22
  • Carapaz @ 28
  • Oomen @ 64
  • Zakarin @ 251
  • Mollema @ 101
1 Vind ik leuk's

Jammer,


We moeten even doorpakken... Over 12 corners @ 1.76 bij Brugge nu is een makkie aangezien er na 30 minuten al 6 zijn gevallen en Standard ff een rode kaart pakt (25 erop)..

1 Vind ik leuk's

Lekker..


Vandaag denk ik ook dat Ulissi het gaat doen in de Giro.. Wel wat gokjes erbij:


  • Ulissi to win stage 7 @ 9.75 (3 erop)
  • Geoghegan Hart @ 51 (1 erop)
  • Mollema @ 66 (1 erop)
  • Bilbao @ 81 (1 erop)
1 Vind ik leuk's

Lekker! Bilbao @81 binnen..


Nu ben ik geen kenner van Belgisch voetbal, maar als ik zie dat een sterspeler (Harbaoui) ontbreekt en zijn vervanger er de laatste 7 (waarvan 1 ook nog eens als invaller in de tweede helft) er 6 heeft gemaakt en nu dus in plaats van die sterspeler in de spits mag spelen is dat de moeite waard om te onderzoeken. Als diegene dan ook naar alle waarschijnlijkheid de penalties mag nemen en dan nog steeds een odd van 2.70 meekrijgt is dat in mijn ogen gewoon value..


Kortom, bij Zulte Waregem:

  • Bogonda to score @ 2.70 (15 erop)


(en dan voor de bonus.

  • Bogonda 2x @ 8.75 (5 erop)
  • Bogonda 3x @ 33.75 (2 erop)


Na deze inzet is het saldo maarliefst nog 237.23

0 Vind ik leuk's

Heel jammer, wel wat kansen maar goed...


Nu de over 1,5 bij Cobreloa @ 1.86 (10 erop).. Deze uitploeg scoort heel makkelijk in de Chili B competitie en heeft in de laatste 5 potjes maarliefst 15 keer gescoord...


Bij de thuisploeg blijven de goals wat uit, maar de over 1,5 moet haalbaar zijn. Hierdoor slechts een 10tje erop...

1 Vind ik leuk's

Zonde, veel kansen en zelfs 10+ corners voor beide partijen...


Voor straks denk ik aan 3+ kaarten bij Gladbach-Dortmund, omdat de belangen voor beide ploegen zeer groot zijn... Een rode kaart zou ook zo maar kunnen dus die pak ik lowstake mee. De scheids is niet echt een strooier, maar 3 kaarten zou moeten kunnen...


  • 3+ Kaarten in match @ 1.74 (25 erop)
  • Rode kaart @ 5.70 (5 erop)


0 Vind ik leuk's

Bremen - Leipzig


Bremen speelt nog voor europees voetbal en Leipzig speelt met een B-elftal.


Ik ga voor:

  • Bremen winst @ 2.20 (25 erop)
  • Bremen over 1,5 tg @ 1.62 (25 erop)
  • Bremen over 2,5 tg @ 2.95 (10 erop)


Saldo: 137.13

0 Vind ik leuk's

Live:


Dortmund maakt voor rust net de 1-0 en omdat Leverkusen nu voor staat moet Gladbach winnen dus die zullen gas geven en ruimtes weg gaan geven waar Dortmund zeker van kan en gaat profiteren...


1.65 is wel een hele hoge odd daarvoor dus ik zet daar 37.23 op. Hierdoor is het restsaldo nog 100 maar we zijn al goed op weg met de kaarten en Bremen....

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.