Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van edwinvdheuvel

Aangezien ik hier al een hele tijd de site volg wil ik graag mijn weddenschappen plaatsen zodat iedereen mee kan kijken wat ik speel. Te beginnen met vanavond de champions league. Ik begin met een virtueel startkapitaal op dit forum met €80 welke ik vanavond allemaal inzet.
Bet 1:
20:45 Ajax Amsterdam - Real Madrid Handicap (1:0) 2 2,05(y)
20:45 RSC Anderlecht - Malaga CF 3-Way 2 2,40(y)
20:45 FC Dynamo Kiev - NK Dinamo Zagreb Handicap (0:1) 1 2,35(y)
€10@ 11.56
Bet 2:
20:45 Arsenal FC - Olympiacos Piraus Handicap (0:1) 1 2,10(y)
20:45 FC Dynamo Kiev - NK Dinamo Zagreb Handicap (0:1) 1 2,30(y)
20:45 FC Schalke 04 - Montpellier HSC 3-Way 1 1,55(n)
€10@7.49
Bet 3:
20:45 Arsenal FC - Olympiacos Piraus 3-Way 1 1,38(y)
20:45 Manchester City - Borussia Dortmund 3-Way 1 1,90(n)
€12@2.62
Bet 4:
20:45 Arsenal FC - Olympiacos Piraus 3-Way 1 1,38(y)
20:45 FC Dynamo Kiev - NK Dinamo Zagreb 3-Way 1 1,47(y)
20:45 FC Schalke 04 - Montpellier HSC 3-Way 1 1,55(n)
€15@3.14
Bet 5:
20:45 RSC Anderlecht - Malaga CF 3-Way 2 2,40(y)
20:45 Arsenal FC - Olympiacos Piraus Handicap (0:1) 1 1,95(y)
€10@4.68
Bet 6:
18:00 Zenit St. Petersburg - AC Milan 3-Way 1 2,15(n)
20:45 Ajax Amsterdam - Real Madrid 3-Way 2 1,45(y)
€10@3.12
Bet 7:
20:45 Ajax Amsterdam - Real Madrid Handicap (1:0) 2 2,15(y)
20:45 RSC Anderlecht - Malaga CF 3-Way 2 2,40(y)
€10@5.16
Funbet 8:
18:00 Zenit St. Petersburg - AC Milan 3-Way 1 2,30(n)
20:45 Ajax Amsterdam - Real Madrid 3-Way 2 1,40(y)
20:45 RSC Anderlecht - Malaga CF 3-Way 2 2,40(y)
20:45 Arsenal FC - Olympiacos Piraus 3-Way 1 1,38(y)
20:45 FC Dynamo Kiev - NK Dinamo Zagreb 3-Way 1 1,47(y)
20:45 FC Schalke 04 - Montpellier HSC 3-Way 1 1,55(n)
20:45 Manchester City - Borussia Dortmund 3-Way 1 1,90(n)
20:45 FC Porto - Paris St Germain Double chance X2 1,57(n)
€3@72.49
Toelichting weddenschappen:
Ajax - Real Madrid: Iedereen spreekt hier over een mogelijke verassing, ben eens rëeel mourinho neemt deze wedstrijd zeer serieus anders zit hij niet in het stadion afgelopen zondag, en neemt hij de sterkste selectie mee. Een real B loopt al over Ajax heen. Ik verwacht hier zeker een overwinning voor Real, en hoogstwaarschijnlijk ook met meerdere doelpunten verschil, vandaar de normale 2 en 2 met handicap.
RSC anderlecht - Malaga CF: Hier verwacht ik een vrij eenvoudige overwinning voor Malaga. Anderlecht speelt wel is waar thuis en heeft een goed resultaat neergezet uit bij AC milaan, maar dit AC milaan is niet meer wat het geweest is. Daarnaast verkeerd Malaga in uitstekende vorm in de spaanse competitie, waar Anderlecht af en toe in de zwakkere Belgische competitie wat steekjes laat vallen.
Dynamo Kiev - Dinamo Zagreb: Dit word een eenvoudige overwinning voor Dynamo Kiev. Bij Dinamo Zagreb is het zowel in als buiten het veld een grote puinzooi. Daarnaast winnen ze vrijwel nooit in de champions leauge en al helemaal niet uit. Er kan gezegd worden dat Dynamo Kiev ook niet in vorm is, maar toch beschikken zij over een kwalitatief veel betere selectie. Daarnaast is de Croatische competitie een drama! Ik zeg Dynamo Kiev met een paar doelpunten verschil.
Arsenal - Olympiacos: Dit word een eenvoudige overwinning voor Arsenal hier ben ik overtuigd van! Olympiacos is totaal niet meer het team van vorig jaar, ze staan nu ook geloof ik 5e ofzo in de zwakke griekse competitie, zo missen ze een paar sterkhouders achterin als pappadopoulos en is bijvoorbeeld kevin miralles aan het eind van het seizoen vertrokken. Daarnaast wil Arsenal zich herpakken na de nederlaag tegen Chelsea in eigen huis. Ik verwacht dat dit ook zeker gaat gebeuren!
Manchester City - Borussia Dortmunt: Ik denk dat Manchester deze match gaat winnen. Dortmunt heeft me dit jaar nog niet kunnen overtuigen, ook Manchester niet maar zij hebben een sterkere selectie en zullen vol voor het resultaat gaan, anders lopen ze achter de feiten aan in deze poule wanneer dit niet lukt. In eigen huis moet dit te doen zijn. Verwacht hier Manchester maar een verassing zou zomaar uit de lucht komen vallen hier.
Schalke 04 - Montpeiller: Een simpele overwinning hier voor Schalke, in eigen huis nog nooit van een Frans team verloren in de champions league, daarnaast is montpeiller niet meer het team van vorig jaar het staat geloof ik nu ook 12e in de Ligue 1, voorin is spits giroud naar arsenal vertrokken en loopt het niet zo lekker meer en heeft het moeite met score. Ik verwacht hier in een vol stadion dat Schalke winnen gaat.
Zenit - Ac milan: Het loopt allemaal niet lekker bij beide teams, veel verliespunten in de laatste wedstrijden. Bij zenit komt het omdat het gewoon niet lekker loopt, daarentegen is milan kwalitatief gewoon erg verzwakt. Daarom verwacht ik dat Zenit met alle goede spelers die ze gehaald hebben toch een keer een overwinning gaan pakken. Toch geen zekerheidje dit, maar ik durf het gokje te nemen
Fc Porto - PSG: Moeilijk te zeggen hier, toch denk ik dat PSG een topteam in wording is, het loopt de laatste weken lekker, daarentegen is Porto er niet beter opgeworden, wel zijn ze in eigen huis lastig te verslaan. Ik verwacht echter niet dat PSG met 0 punten naar huis gaat, daarvoor loopt er teveel klasse rond. een x2 lijkt me een mooie optie.
Ik hoor het wel of jullie er wat mee doen met de tips. Laten we hopen op een mooie voetbalavond succes iedereen!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar edwinvdheuvel
Country flagedwinvdheuvel in 3-10-2012 13:11 Leden topics
in 3-10-2012 13:11 Leden topics
12 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
edwinvdheuvel:
Vandaag weer een nieuwe dag.
Ga vandaag een paar betjes spelen op de europa league, toch doe ik dit niet al te graag(veel verassingen, ongemotiveerde teams, en teams welke lastig in te schatten zijn).
Hier volgen mijn bets van vandaag:
18:00 Anzhi Makhachkala - Young Boys Bern Handicap (0:1) 1 1,95(y)
19:00 Hannover 96 - Levante UD 3-Way 1 1,55(y)
€10@3.02
18:00 FC Rubin Kazan - Partizan Belgrade 3-Way 1 1,37(y)
19:00 Helsingborgs IF - Twente Enschede 3-Way 2 1,95(n)
19:00 Metalist Kharkiv - SK Rapid Vienna 3-Way 1 1,38(y)
€10@3.69
19:00 Hannover 96 - Levante UD 3-Way 1 1,55(y)
19:00 Lazio Roma - NK Maribor Over/Under bet (2,5) + 1,80(n)
€10@2.79
18:00 FC Rubin Kazan - Partizan Belgrade Handicap (0:1) 1 2,10(y)
19:00 Ironi Kiryat Shmona - Olympique Lyon 3-Way 2 1,65(y)
21:05 Steaua Bucuresti - FC Copenhagen 3-Way 1 2,20(y)
€7@7.62
en daarnaast mag een funbetje niet ontbreken:
21:05 AIK Stockholm - D. Dnipropetrovsk 3-Way 2 2,20(y)
21:05 Liverpool FC - Udinese Calcio 3-Way 2 6,00(y)
21:05 PSV Eindhoven - SSC Napoli 3-Way 2 3,80(n)
€2@50.16
Ik zal mijn keuze’s even kort toelichten:
Anzhi Makhachkala – Young Boys: Een in topvorm verkerend Anzhi moet in eigen huis met gemak winnen tegen Young Boys. Ik verwacht dat Eto’o en co ook nog wel een aantal doelpuntjes gaan maken tegen het zwak verdedigend Young Boys.
Hannover 96 – Levante: Hannover thuis zeer zeer sterk en hebben gewoon een goed team. Levante daarentegen buitenshuis zeker niet goed, dit jaar geloof ik nog niet uit gewonnen, en daarnaast kregen ze afgelopen weekend een 4-0 klop tegen Osasuna.
Fc Rubin Kazan – Partizan: Rubin Kazan is gewoon een maatje te groot voor Partizan. Een simpele grote overwinning verwacht ik hier.
Hesingsborg – Twente: Twente is kwalitatief een stuk sterker dan Helsingsborgs, ik verwacht dat dit er in deze wedstrijd ook uit komt, ook al kan Twente het nog wel eens lastig hebben in uitwedstrijden. Helsingsborgs presteert ook niet heel sterk in de Zweedse competitie en staan momenteel op de zesde plaats. Ik zie twente hier wel winnen.
Metalist Kharkiv – SK Rapid Vienna: Metalist Kharkiv is een leuk aanvallend elftal wat thuis lastig te verslaan is, daarnaast schat ik de oekrainse competitie stukke hoger in als de oosterijkse. Metalist gaat vanavond winnen, en verwacht zelfs met een paar doelpunten verschil.
Lazio Roma – NK Maribor: Twee teams die graag aanvallende voetbal spelen en het netje makkelijk weten te vinden. Daarom verwacht ik hier toch wel een aantal doelpunten.
Ironi Kiryat Shmona – Olympique Lyon: Lyon heeft het afgelopen seizoen wat minder gepresteerd, toch lijken ze dit seizoen weer de goede lijn gevonden te hebben, ondanks de nederlaag van afgelopen weekend. Lyon reist met een gehele selectie behalve Bastos naar Israël, ik zie ze tegen dit voor mij onbekende elftal gewoon winnen.
Steaua Boekarest – FC Copenhagen: Een vrij lastig te voorspellen wedstrijd, toch neem ik de gok dat Steaua, welke enorm in vorm zijn deze wedstrijd in eigen huis winnen. Ik heb ergens gelezen dat deze wedstrijd uitverkocht is bijna en dat er 50.000 mensen in het stadion zullen zitten. Dit zal een enorme steun geven en ze zullen hun team naar de overwinning schreeuwen.
Ik zal ook nog even mijn Funbetje toelichten:
Dnipropetrovsk gaat denk ik winnen, schat de oekrainse competitie hoger in als de zweedse.
Verwacht dat psv het gaat afleggen tegen de aanvallende kwaliteiten van Napoli.
Daarnaast neemt Liverpool de europa league niet zo serieus, er worden vaak vele jeugdspelers opgesteld, daarom zie ik Udinese daar best winnen.
We zullen allemaal zien wat deze avond gaat brengen! Good luck iedereen!

Wederom weer een aantal goede voorspellingen.
Jammer van twente lazio. Daarnaast was mijn funbet toch bijna goed!
Voor vanavond weet ik niet of ik nog wat tips kan geven ben de hele dag weg maar ga het proberen.
Nieuw saldo: €256
0 Vind ik leuk's
Netjes (y)
Mooie winst al :d
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.