Tips van: dutoit99
Hallo iedereen, ik ben hier nog niet zo heel lang lid maar wel al eventjes bezig met wedden. Begonnen met enkel welkomstboni en zo geleidelijk aan het opbouwen. Ik volg het voetbal vrij intensief en dan vooral de Belgische competitie (Jupiler Pro League). Ik ga vooral tips van die competitie geven omdat ik het vrij goed ken, al kan er wel eens een andere bet tussen zitten die me ook mooi lijkt.
Ik ga telkens bij zetten welke stake ik gebruik, maar pas op: het is een andere verdeling dan die taartverdeling die ik al las op de site hier. Bij mij is 5/10 de standaardbet. Dat is in principe 1/100 van je totale bankroll. 6/10 is het dubbele daarvan (2/100 of 1/50). 4/10 is de helft daarvan (1/200) enzovoort...
Houd je niet in om een vraag te stellen of andere opmerkingen te maken, we kunnen mekaar helpen ;)
Succes allemaal!
Ik ga telkens bij zetten welke stake ik gebruik, maar pas op: het is een andere verdeling dan die taartverdeling die ik al las op de site hier. Bij mij is 5/10 de standaardbet. Dat is in principe 1/100 van je totale bankroll. 6/10 is het dubbele daarvan (2/100 of 1/50). 4/10 is de helft daarvan (1/200) enzovoort...
Houd je niet in om een vraag te stellen of andere opmerkingen te maken, we kunnen mekaar helpen ;)
Succes allemaal!
in 3-12-2015 16:20 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10