Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: dutoit99

Hallo iedereen, ik ben hier nog niet zo heel lang lid maar wel al eventjes bezig met wedden. Begonnen met enkel welkomstboni en zo geleidelijk aan het opbouwen. Ik volg het voetbal vrij intensief en dan vooral de Belgische competitie (Jupiler Pro League). Ik ga vooral tips van die competitie geven omdat ik het vrij goed ken, al kan er wel eens een andere bet tussen zitten die me ook mooi lijkt.

Ik ga telkens bij zetten welke stake ik gebruik, maar pas op: het is een andere verdeling dan die taartverdeling die ik al las op de site hier. Bij mij is 5/10 de standaardbet. Dat is in principe 1/100 van je totale bankroll. 6/10 is het dubbele daarvan (2/100 of 1/50). 4/10 is de helft daarvan (1/200) enzovoort...

Houd je niet in om een vraag te stellen of andere opmerkingen te maken, we kunnen mekaar helpen ;)

Succes allemaal!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagdutoit99 in 3-12-2015 16:20 Leden topics
in 3-12-2015 16:20 Leden topics
25 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Tip: Belgische Jupiler Pro League

OH Leuven - KV Mechelen

OH Leuven +0 (Draw No Bet) @ 1.990 (stake 7/10) PINNACLE

Vanavond om 20u30 gaat KV Mechelen op bezoek op den Dreef in Leuven. KV Mechelen zit in een stijgende lijn, na een matige seizoensstart. Ze wonnen zelfs een uitmatch 2 weken geleden, wat toch al jaren een groot probleem is. Toch is er een onevenwiht in de kern. Ze hebben iets te weinig kwaliteit op de bank, waardoor ze toch een stuk aan kwaliteit inboeten als niet de volledige A-ploeg kan aantreden. Aangezien ze woensdag al een bekermatchen hadden op AA Gent die toch vrij felbevochten was, denk ik dat er toch wat verschuivingen zullen plaatsvinden. En als er niet wordt gewijzigd, zal de vermoeidheid toch een rol spelen. OH Leuven heradement onder nieuwe coach Emilio Ferrera. Ze spelen erg aantrekkelijk voetbal met toch ook oog voor organisatie. Ze verdienden vorige week iets meer op het veld van Charleroi, wat toch een vrij sterke ploeg is en al zeker op eigen veld. Draaischijven Croizet, Bostock en Kostovski kunnen spelen. Ik denk dat Leuven de punten kan thuishouden, maar kies toch voor de DNB omdat de luchtmacht van Mechelen eventueel in de slotfase nog een punt zou kunnen forceren.

Succes!
0 Vind ik leuk's

Lokeren - RSC Anderlecht

RSC Anderlecht wint @ 1.92 (stake 7.5/10) PINNACLE

Morgen om 20u30 ontvangt Lokeren op Daknam Anderlecht. Het is een inhaalwedstrijd die vorige maand werd afgelast omwille van te weinig politiemensen uit Brussel door de terreurdreiging. Lokeren is in betere doen na de komst van Leekens en vooral de transfervrije Jaja Coelho die al snel een grote versterking blijkt. In de laatste 7 wedstrijden werd enkel verloren op Club Brugge na een dubieuze vrije trap in blessuretijd in de beker. Anderlecht is vrij wisselvallig dit seizoen met heel matige wedstrijden in de competitie maar dan wel een Europese overwintering in een poule met toch grote namen als Tottenham en Monaco. Coach Besnik Hasi werd vorige week thuis tegen Oostende uitgefloten door het eigen publiek en staat dus wel onder enige druk. Zondag maakte het echter Club Brugge af met droge 1-4 cijfers met toch vooral in de 1e helft erg goed voetbal. Vraag is of Anderlecht weer niet hervalt in oude gewoonten en zich moeilijker kan opladen voor een wedstrijd tegen een (met alle respect) mindere tegenstander. Maar ik denk dat er na de wedstrijd van zondag nu toch wel met vertrouwen zal gevoetbald worden en Paars-Wit wel gaat winnen. Bij Anderlecht komen Kara en Najar terug uit schorsing en zo kunnen ze eigenlijk over de volledige kern beschikken (met uitzondering van Obradovic die zijn kruisbanden heeft gescheurd maar met Acheampong is er een goeie vervanger). Lokeren daarentegen mist zijn volledige centrale middenveld met kapitein Overmeire, Persoons en Ngolok. Dat wordt serieus puzzelen voor Leekens, die eigenlijk geen enkele valabele verdedigende middenvelder over heeft nu. Value op Anderlecht. En niet te lang wachten, ik verwacht dat de odd nog flink zal droppen.

Succes!
0 Vind ik leuk's

Sint Truiden - RSC Anderlecht

Sint-Truiden +1.25 Asian Handicap @ 1.847 (6/10) MATCHBOOK
Beide teams scoren @ 2.08 (6/10) UNIBET
Benito Raman scoort @ 6.75 (5/10) UNIBET

Vanavond om 20u30 ontvangt Sint-Truiden op Stayen Anderlecht. Op papier lijkt Anderlecht de favoriet want uiteraard hebben ze de betere kwaliteit in huis en moeten ze dit kunnen winnen. Maar het draait helemaal niet goed, ondanks de 3e plaats en zelfs nog zicht op de leidersplaats. Het spel is zeer stroef en er wordt amper eens gewonnen met meer dan 1 doelpunt verschil. Behalve tegen Club Brugge en Monaco lukte dat eens, wat wel toont dat ze de kwaliteit hebben maar het is allemaal zeer wisselvallig. De supporters lieten al meermaals hun ongenoegen blijken en de druk op trainer Besnik Hasi neemt toe. Tegenstander Sint-Truiden vanavond zit in een mindere periode na een vrij sterke start. Ook vertrokken sterkhouders Rob Schoofs (captain), Junior Edmilson en Jean-Pierre Dompé. Daartegenover haalden ze met Mémé Tchité (ex-topschutter), Benito Raman(Gent), Yaya Soumahoro(Gent) en Pieter Gerkens(Genk) al wat versterkingen. Raman start meteen in de spits vanavond en kan met zijn vinnigheid en onvoorspelbaarheid twijfel zaaien in de RSCA verdediging. Ze hebben ook 1 groot voordeel: Ze zijn de enige ploeg met een kunstgrasmat in de Belgische 1e klasse. Dat zijn ze dus vrij gewend en kunnen wel hun wil opdringen. Anderlecht krijgt regelmatig wel een tegengoaltje en zie hier dus zeker value op een BTS. Ze missen ook rechtsback Najar, verdedigende middenvelder Dendoncker en de creatieve Suarez. Ook de +1.25 AH is een mooie aangezien Anderlecht toch weinig met 2 doelpunten verschil weet te winnen, zelfs thuis. Als het toch 2 goals verschil zou worden, heb je wel nog wat terug in dat geval bij deze handicap. Voornamelijk value op STVV dus vanavond!

Succes!
0 Vind ik leuk's
dutoit99:
Als het toch 2 goals verschil zou worden, heb je wel nog wat terug in dat geval bij deze handicap. Voornamelijk value op STVV dus vanavond!

Succes!

Dat klopt dus niet ;) 2 goals verschil = verlies.

Maar je hebt wel gelijk dat de value bij STVV ligt, ik twijfelde ook al om iets te spelen.
0 Vind ik leuk's
beuh:
dutoit99:
Als het toch 2 goals verschil zou worden, heb je wel nog wat terug in dat geval bij deze handicap. Voornamelijk value op STVV dus vanavond!

Succes!

Dat klopt dus niet ;) 2 goals verschil = verlies.

Maar je hebt wel gelijk dat de value bij STVV ligt, ik twijfelde ook al om iets te spelen.

Er staat ook nergens winst of verlies he. Ik zeg dat je nog 'iets' terug krijgt bij 2 goals verschil, wat ook de bedoeling is van een +1.25 handicap ;)
0 Vind ik leuk's
Beuh heeft wel degelijk gelijk hoor, Dutoit. Indien het bv. 1-3 was geworden (2 goals verschil dus), had je de volledige AH bet verloren.

Nu is het 1-2 geworden en heb je een half win.

Misschien toch nog even de pagina hier op de site met de uitleg voor de AH's nog eens doornemen, anders loop je het risico om 'verkeerde' bets te plaatsen (y)
0 Vind ik leuk's
hypnotist86:
Beuh heeft wel degelijk gelijk hoor, Dutoit. Indien het bv. 1-3 was geworden (2 goals verschil dus), had je de volledige AH bet verloren.

Nu is het 1-2 geworden en heb je een half win.

Misschien toch nog even de pagina hier op de site met de uitleg voor de AH's nog eens doornemen, anders loop je het risico om 'verkeerde' bets te plaatsen (y)

Klopt, ik verwar met de +1.75 in mijn uitleg. Maar verwachtte ook niet dat ze met 2 goals verschil zouden winnen, vandaar de bet. Mooie winst wel :d
0 Vind ik leuk's

Westerlo - Standard Liège

Westerlo +0.75 Asian Handicap @ 1.813 (stake 6.5/10) MATCHBOOK

Vanavond om 18u ontvangt Westerlo in 't Kuipje Standard. Het is een erg belangrijke wedstrijd voor beide teams. Voor Standard om de playoff 1 te behalen(beste 6 teams in België strijden nog eens onderling in 10 wedstrijden voor landskampioen en Europese tickets). Voor Westerlo is het zaak om de laatste plaats te ontlopen, anders degradeert het meteen naar 2e klasse. Westerlo is in betere doen na de komst van Bob Peeters. Het pakte 7 op 12 en heeft dus vertrouwen. Standard is vrij wisselvallig na de winterstop, het speelde vrij sterke wedstrijden maar verloor zwaar tegen AA Gent 2 weken geleden en ook vorige week ging het thuis onderuit tegen Sint-Truiden. Ook vertrok kilometervreter Sambou Yatabaré nog net voor de deadline waardoor het evenwicht op het middenveld toch wel zoek is. Bij Westerlo geraakt spits Frederic Gounongbe eindelijk op toerental, hij is een echte goaltjesdief die ook heel wat weegt op een verdediging. Gezien het thuisvoordeel, het vertrouwen en de vorm ligt de value op Westerlo. Als het toch verliest met het kleinste verschil, blijft het verlies van de bet beperkt.

Succes!
0 Vind ik leuk's

Sint Truiden - KV Mechelen

Sint Truiden Draw No Bet (+0) @ 1.847 (stake 7/10) MATCHBOOK-> je zou misschien raar kijken als je uitslag ziet, maar kon helemaal anders lopen als penalty 1e helft werd omgezet door Raman(die trouwens de bal afnam van de aangeduide penaltytrapper Proschwitz, die dan nog in mijn goalscorersysteem als enige nodig was aaaargh :P). Nog 2 goals in slotfase dan op de counter...

Vanavond om 20u ontvangt Sint Truiden op Stayen KV Mechelen. STVV is fel gewijzigd na de winterstop. Kapitein Rob Schoofs, flankspelers Jean-Luc Dompé en Junior Edmilson vertrokken. Daartegenover kwam spits Nick Proschwitz, schaduwspits Benito Raman en verdedigende middenvelder Pieter Gerkens de ploeg versterken. Veel veranderingen dus en je zou misschien denken dat dit tijd nodig heeft. Maar wat ze lieten zien tegen zowel Anderlecht als Standard was vrij indrukwekkend. Er is meer collectief en targetman Proschwitz is echt iets wat ze hard nodig hadden. Met Raman als zwerver rond hem is dat heel erg lastig voor de tegenstanders. Bovendien spelen ze thuis en daar hebben ze het enige kunstgrasveld in België, wat natuurlijk een gigantisch voordeel oplevert als je dat gewoon bent. KV Mechelen is aan een middelmatig seizoen bezig en vooral uit is het (zoals bijna elk seizoen) vrij slecht. Vanavond dus zeker value op STVV. Ik denk dat ze winnen maar er zijn natuurlijk scherpschutters als Hanni en Verdier die vanuit het niets kunnen scoren.

Succes!
0 Vind ik leuk's
Handig dat er iemand is die belgische tips geeft
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.