Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: donfrank0

Omdat het me leuk lijkt om mijn weddenschappen hier te delen, ga ik daar maar eens mee beginnen. Ik speel over het algemeen singles en soms combi's van max 2 wedstrijden. Grote combi's is aan mij niet besteed omdat te vaak dan net dat ene wedstrijdje verkeerd is terwijl je winst had gehad als je singles had gespeeld. Ik heb geen haast om snel veel geld te verdienen dus probeer met zo min mogelijk risico toch geld te maken.

Vanavond trap ik af met de volgende 7 tips:

EL - 19:00 Dynamo Kiev - Rio Ave Dynamo Kiev (EH 0:1 - FT) 1.75
Dynamo Kiev kan zich vanavond plaatsen voor de volgende ronde tegen het al uitgeschakelde Rio Ave. Ik verwacht een gemotiveerd Kiev tegen een tegenstander die ze uit met 0-3 versloegen. Van de laatste 9 officiële thuiswedstrijden wist Kiev er maar liefst 7 te winnen (waaronder Shaktar en Steaua Boekarest) en speelde het 2 keer gelijk.

EL - 19:00 Dinamo Minsk - FC PAOK Thessaloniki FC PAOK Thessaloniki (1X2-FT) 1.9
Paok zal vanavond tegen het vrijwel zeker uitgeschakelde Minsk moeten winnen om plaatsing voor de volgende ronde nog in eigen hand te houden. Thuis won de ploeg met 6-1, de tegenstander is uitgeschakeld, PAOK zal op en top gemotiveerd zijn voor deze wedstrijd en de quote is aantrekkelijk.

EL - 19:00 HNK Rijeka - Standard Liege HNK Rijeka (1X2-FT) 1.95
Rijeka heeft mij in voorgaande thuiswedstrijden dusdanig overtuigd dat ik verwacht dat ze deze wedstrijd winnen. Daarnaast liegen de thuis statistieken er niet om, in de laatste 23 thuiswedstrijden wist alleen Dinamo Zagreb 3 punten mee te nemen en hielden zij Sevilla op een gelijkspel.

EL - 19:00 VfL Wolfsburg - Everton Yes (Both To Score-FT) 1.66
Schitterend affiche vanavond, 2 aanvallende ploegen die bij winst zeker zijn van de volgende ronde. Lijkt mij alle reden om beide voor de winst te gaan en dus zullen ze moeten scoren.

EL- 19:00 EA Guingamp - AC Fiorentina EA Guingamp Over 0.5 (Team O/U-FT) 1.42
In de Europa league doet Guingamp het een stuk beter dan in de competitie, het is voor de club natuurlijk iets speciaals waar spelers en supporters naar toe leven. Bij winst kan het zelfs aan kop komen samen met Fiorentina. Een doelpuntje zou moeten kunnen.

EL - 19:00 SK Slovan Bratislava - BSC Young Boys Bern BSC Young Boys Bern (1X2-FT) 1.47
Young Boys zal tegen het al uitgeschakelde Slova Bratislava moeten winnen om plaatsing in eigen hand te houden. In Bern werd het 5-0 voor Young Boys tegen een ploeg die nog niet wist te scoren in deze editie van de Europa League.

EL - 21:05 Estoril Praia - PSV Eindhoven PSV Eindhoven (DNB-FT) 1.63
PSV heeft genoeg aan een punt (vandaar de draw no bet) tegen een ploeg die ik in Eindhoven wel heel matig vond. PSV kan het favoriete spel spelen en beschikken over meer snelheid en kwaliteit dan de tegenstander.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar donfrank0
Country flagdonfrank0 in 27-11-2014 13:30 Leden topics
in 27-11-2014 13:30 Leden topics
20 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hee Don! Wat leuk dat je je tips gaat delen... me likey! Ik heb je post direct even een beetje opgeschoond van onnodige 'enters' en je beginregel verwijderd ;-)

Cheers!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Hee Don! Wat leuk dat je je tips gaat delen... me likey! Ik heb je post direct even een beetje opgeschoond van onnodige 'enters' en je beginregel verwijderd ;-)

Cheers!


Haha thanks, opgemaakt in kladblok.. dan krijg je dat ;)
0 Vind ik leuk's
http://donfrank0.blogabet.com
Heel veel succes met je tips!
0 Vind ik leuk's
Dank je:) heb veel vertrouwen in vanavond.
0 Vind ik leuk's
http://donfrank0.blogabet.com
Ik gebruik even een TFtje bij deze.
0 Vind ik leuk's
0108daniel:
Ik gebruik even een TFtje bij deze.


TFtje?
0 Vind ik leuk's
http://donfrank0.blogabet.com
Een Topic follow ;)
0 Vind ik leuk's
(y) hoe kom je er op :d
0 Vind ik leuk's
http://donfrank0.blogabet.com
EL - 21:05 Tottenham Hotspur - Partizan Belgrade Tottenham Hotspur (EH 0:1 - FT) 1.65

Tottenham speelt in een sterke opstelling tegen een ploeg die al uitgeschakeld is. Daarnaast zullen ze graag eerste eindigen in de groep.

EL - 21:05 Asteras Tripolis - Besiktas JK Besiktas JK (DNB-FT) 1.48

Besiktas kan zich vanavond verzekeren van plaatsing voor de volgende ronde. Bij verlies kan het nog spannend worden voor de Turken omdat Asteras dan op 1 punt nadert met nog een wedstrijd te gaan.

EL 21:05 Villarreal CF - Borussia Monchengladbach Yes (Both To Score-FT) 1.72

2 teams die beide weten wat scoren is, beide doen goede zaken bij winst en zijn dan vrijwel zeker van de volgende ronde. Een aanvallende wedstrijd is dus te verwachten.
0 Vind ik leuk's
http://donfrank0.blogabet.com
Je begint lekker! Al 5 goed van de 6.
0 Vind ik leuk's
'' Wed alleen met geld wat je kan missen! ''

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.