Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: ditachi

Aangezien de hele zooi verloren is gegaan met de crash!
Zal ik kort hier opnieuw gaan beginnen..
Ik zal me de komende tijd ook iets meer gaan focussen op livebets zoals ik vandaag mee begin.

Crewe u23 - Watford u23 / over 1,5 goals @ €1,80 [stake 3/5]

Akzhayik Uralsk - FK Aktobe / Aktobe to win @ €2,05 [stake 4/5]
Over 0,5 goals @ €1,50 [stake 5/5]

Crewe en Watford de reserve competitie staat in Engeland wel bekend om de doelpuntjes en hier en daar al wat kansjes geweest.
Aktobe is 1 van de grootste clubs uit Kazachstand, 1e helft al redelijk dominerend, verwacht de 2e helft wel een overwinning om door te gaan in de beker.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagditachi in 19-04-2017 13:01 Leden topics
in 19-04-2017 13:01 Leden topics
66 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ditachi:
Bovenstaande wedstrijden waren helaas geen succes.
Ben inmiddels weer overgaan winners en dubbele kansen.
Heb voor vandaag de volgende wedstrijden;

FC Emmen - NEC Nijmegen / Nijmegen to win @ €2,36 [stake 4/5]
NEC sinds de trainerswissel blijkt toch een succes, qua kwaliteit zie ik ze ook veel sterker dan Emmen. Onderling resultaat ook in het voordeel van Nijmegen.

Cesena - Hellas Verona / Hellas Verona Dubbele Kans X2 @ €1,75 [Stake 5/5]
Verona heeft aan een punt voldoende voor promotie naar de Serie A daarnaast is Cesena al uitgespeeld. Kan niet meer voor de playoffs en of degraderen.
Daarnaast heeft Verona een kleine kans op de titel bij een overwinning dus speel ik nog small; Hellas Verona to win @ €2,96 [stake 2/5]

FC Elva - FC Kuressaare / Over 3,5 goals @ €1,70 [stake 4/5]
Beloofd een doelpunt spektakel te worden! De uitploeg heeft ook in de laatste 5 wedstrijden allemaal minimaal 4 goals in een wedstrijd gehad! Daarnaast ook h2h werd het eerder al 4-0 voor de uitploeg. Dus ik verwacht kortom een wedstrijd met veel doelpunten!

Succes voor vanavond!

Toch nog winst.. Helaas was Estland niet de doelpuntrijke wedstrijd, waarin al vroeg een penal gemist.
Hellas ging voor safe en pakte het punt en is dus gepromoveerd.
Nec wist het gelukkig in de 2e helft goed te maken.
Op naar morgen! :)
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
voor vandaag;

SJK - Rovaniemi / Both to Score @ €2,00 [stake 3/5]
2 ploegen die redelijk aan elkaar gewaagd zijn en in de laatste 4 van de 5 h2h een bts. Voor deze mooie quote kan ik het niet laten liggen!

Le Havre - Orleans / Le Havre 1x Double Chance @ €1,55 [stake 5/5]
De thuisploeg is uitgespeeld, maar wil nog niet zeggen dat ze de punten zo maar weggeven! Orléans moet winnen voor behoud maar zie ik somber in.
Onderling h2h heeft Orléans niet weten te winnen en uit zijn ze behoorlijk slecht. Zie ze hooguit een puntje weghalen.

Innsbruck - Horn / Innsbruck to win @ €2,50 [stake 3/5]
Thuisploeg speelt nergens om, maar is thuis een degelijke ploeg heeft een leuk dynamisch elftal. Horn wist er nog niet van te winnen.
Bovendien staat Horn helemaal onderaan en is het bij uitwedstrijden een ramp! Door de h2h en de slechte uitprestaties zie ik Innsbruck nog wel punten pakken hier! Hiervoor speel ik dan ook nog; Innsbruck 1x double chance @ €1,42 [stake 5/5]

Kapfenberg - BW Linz / both to score @ €1,70 [stake 5/5]
2 ploegen die makkelijk to scoren komen maar ook gerust een doelpunt tegen krijgen. In de laatste 5 h2h games 4 daarvan geëindigd in bts.
Gezien de belangen ook niet groot zijn vandaag, verwacht ik een open duel met vele doelpunten.
Speel daarnaast ook nog; Over 2,5 goals @ €1,95 [stake 4/5]

Dit zijn ze voor vandaag weer! Wie meespeelt, uiteraard succes gewenst!
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
ditachi:
voor vandaag;

SJK - Rovaniemi / Both to Score @ €2,00 [stake 3/5]
2 ploegen die redelijk aan elkaar gewaagd zijn en in de laatste 4 van de 5 h2h een bts. Voor deze mooie quote kan ik het niet laten liggen!

Le Havre - Orleans / Le Havre 1x Double Chance @ €1,55 [stake 5/5]
De thuisploeg is uitgespeeld, maar wil nog niet zeggen dat ze de punten zo maar weggeven! Orléans moet winnen voor behoud maar zie ik somber in.
Onderling h2h heeft Orléans niet weten te winnen en uit zijn ze behoorlijk slecht. Zie ze hooguit een puntje weghalen.

Innsbruck - Horn / Innsbruck to win @ €2,50 [stake 3/5]
Thuisploeg speelt nergens om, maar is thuis een degelijke ploeg heeft een leuk dynamisch elftal. Horn wist er nog niet van te winnen.
Bovendien staat Horn helemaal onderaan en is het bij uitwedstrijden een ramp! Door de h2h en de slechte uitprestaties zie ik Innsbruck nog wel punten pakken hier! Hiervoor speel ik dan ook nog; Innsbruck 1x double chance @ €1,42 [stake 5/5]

Kapfenberg - BW Linz / both to score @ €1,70 [stake 5/5]
2 ploegen die makkelijk to scoren komen maar ook gerust een doelpunt tegen krijgen. In de laatste 5 h2h games 4 daarvan geëindigd in bts.
Gezien de belangen ook niet groot zijn vandaag, verwacht ik een open duel met vele doelpunten.
Speel daarnaast ook nog; Over 2,5 goals @ €1,95 [stake 4/5]

Dit zijn ze voor vandaag weer! Wie meespeelt, uiteraard succes gewenst!

5 uit 6 een heerlijk avondje!
Helaas stelde Rovaniemi enorm te leur en was het krachtverschil grote dan ik dacht! Met slechts een schot op goal is dit natuurlijk niet haalbaar.
De rest daarin tegen, perfect zoals ik het voorspeld had!
Voor morgen maar liefst 10 tips! Deze zullen morgenvroeg gepost worden!
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
goedemorgen! hier zijn de tips voor vandaag;

IF Brommapojkarna - Varbergs / IF Brommapojkarna to win @ €1,65 [stake 4/5]
De thuisploeg ijzersterk thuis en bovendien staat het niks voor niks bovenaan! Varbergs is de koning van gelijke spelen uit.
laatste 3 wedstrijden gelijk en weinig doelpunten, terwijl de thuisploeg er vrolijk op los scoort. Het ziet er na uit dat Varbergs
uit een gesloten defensie speelt en bij uitwedstrijden punten sprokkelt. Over en under bet durf ik daarom niet aan.
Maar het voordeel van thuisspelen en normaal vele doelpunten ben ik vrijwel zeker dat Brommapojkarna gaat winnen!

F. Voronezh - Volgar-Astrakhan / Away Double Chance X2 @ €1,80 [stake 4/5]
Op het moment van schrijven kan er nog van alles gebeuren! Volgar is de laatste wedstrijd in de speelronde! Ze kunen afhankelijk
van de rest de beslissing maken hoeveel punten er nog nodig zijn. Gezien het feit dat er nog 4 ploegen onderin meespelen voor
punten om degredatie te voorkomen denk ik wel zeker zijn dat er 1 club is die punten gaat pakken en ze daardoor in deze positie brengt.
De thuisploeg is al uitgespeeld, kan niks meer het zal me ook niks verbazen als deze wedstrijd gelijk eindigd, ben zelf geen favoriet voor deze bets.
Vandaar dat ik dubbele kans ga prematch omdat de odd nog redelijk hoog is deze kan stijgen of dalen naarmate de speelronde gespeeld word!
Onderling h2h wijst op kleine uitslagen en eigenlijk geen echte favoriet, dus voor de gokkers pregame om nu te spelen of afwachten met odddrop!

Ferreira - Maritimo / Maritimo Double Chance X2 @ €1,40 [stake 5/5]
Ferreira is veilig van degredatie en zal routeren met de ploeg heb ik uit verschillende bronnen gelezen.
Maritimo moet echter nog maar 1 punt binnenslepen om Europees voetbal af te dwingen! Gezien de belangen is een draw voor de hand liggend.
Echter we weten niet hoe "slecht" de thuisploeg aantreed en hoe "sterk" Maritimo zal zijn vandaar deze dubbele kans max stake!

Mattersburg - Altach / Mattersburg to win @ €2,40 [stake 3/5]
Snap de odd van deze match niet helemaal. Altach dat gehandicapt is en de volgende spelers zijn er niet bij: Galvao, Lukse, Prokopic en Zech.
Daarnaast heeft Mattersburg de laatste 4 van de 5 thuiswedstrijden gewonnen waaronder Salzburg! Mattersburg heeft na deze overwinning
ook geen zorgen meer om te degraderen want dan zijn ze helemaal veilig! (voor zover ze al niet veilig waren)
Altach heeft al 6 uitwedstrijden achter elkaar niet weten te winnen en om deze bet helemaal binnen te halen speel ik;
Mattersburg 1x Double Chance @ €1,40 [stake 5/5]

Lok. Zagreb - Belupo / Lok. Zagreb to win @ €2,16 [stake 4/5]
Een duel waar eigenlijk niks meer dan eer voor is. In de competitie kunnen ze niks meer, maar onderling is er groot verschil.
Zagreb dat thuis al 3 wedstrijden ongeslagen is en Belupo wist er de laatste 5 niet te winnen! (3 draws)
Qua kwaliteit en thuisvoordeel zie ik Zagreb vandaag wederom punten pakken!

Throttur - Thor Akureyri / Both to Score @ €1,60 [stake 5/5]
2 in laagvliegers in mijn ogen van de Ijslandse divisie. Daarnaast onderling 4 h2h games allemaal bts!
Verwacht vandaag niks minder.. Open verdediging en genoeg goals als je mij vraagt. Maar een surebet met bts lijkt in mijn ogen de moeite waard!

Debrecen - Honved / Honved to win @ €2,15 [stake 4/5]
Duel om het kampioenschap! Honved moet deze laatste speelronde winnen om zich kampioen te kronen! Met gelijk puntenaantal en beterdoelsaldo is niks meer dan de overwinning nodig!
Onder h2h ook absoluut in het favoriet van Honved! Debrecen is uitgespeeld en kan niks meer, Honved wil en zal alles aan doen!
Snap de quote eerijk gezegd ook niet zo hoog, maar goed het kampioenschap lijkt hier wel overduidelijk!

Chemnitzer - Hansa Rostock / Aantal doelpunten 2 tot 3 @ €2,00 [stake 4/5]
Een duel waar niks meer voor gespeeld word, lekker open en vermaak voor het publiek. Echter onderling h2h eindigen allemaal in 2 tot 3 doelpunten!
Doordat in deze laatste speelronde niks te winnen valt op entertaiment na is dit in mijn ogen een zeer aantrekkelijke bet!

Duisburg - Zwickau / Duisburg to win @ €1,85 [stake 5/5]
Deze odd is in mijn ogen WAUW! Duisburg 1 punt voor op de 2e plek, Zwickau uitgespeeld kan geen playoffs meer halen.
Duisburg wil thuis maar al te graag kampioen worden en zo waardig dit seizoen afsuiten! Thuis ijzersterk en met een vol stadion moet dit geen probleem worden!
Ze willen niet afhankelijk zijn! Ik verwacht daarom ook best wel snel een goal, zo niet een ruime overwinning vandaar de volgende bets:
Duisburg to win both halves @ €2,90 [stake 3/5]
Duisburg -1EC @ €3,20 [stake 3/5]

Chongqing Lifan - Tianjin Quanjian / Both to score @ €1,75 [stake 4/5]
Een defensie van niks! Beide ploegen krijgen veel doelpunten al tegen. Allebei de ploegen hebben laatse 4 games een BTS gehad.
Onderling h2h is ook van de meeste wedstrijden een BTS! Durf geen winnar te voorspellen, maar dat ze beide scoren is in mijn ogen vrij zeker!

Edit;
Duisburg zoals voorspelt en alle tips goed! :D
Chemnitzer doet de eer ook helaas Lifan wist niet te scoren. Was een vrij open wedstrijd waar alles kon gebeuren. Maar goed op naar de rest voor vanmiddag/avond!
Avondedit;

Het ziet er prachtig uit, de bets gaan als een tierelier!
Wat een top dag! Alleen nog maar Mattersburg momenteel 0-0 maar zoveel beter! Verwacht bijna dat ze winnen maar je weet het niet anders de 1x zie ik duidelijk wel goed gaan!
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
IF Brommapojkarna - Varbergs(40x1,65=€66,00)
F. Voronezh - Volgar-Astrakhan (40x1,80=€72,00)
Ferreira - Maritimo (50x1,40=€70,00)
Lok. Zagreb - Belupo (40x2,16=€86,40)
Throttur - Thor Akureyri (50x1,60=€80,00)
Debrecen - Honved (40x2,15=€86,00)
Chemnitzer - Hansa Rostock (40x2,00=€80,00)
Duisburg - Zwickau (50x1,85=€92,50)
Duisburg - Zwickau (30x2,90=€87,00)
Duisburg - Zwickau (30x3,20=€96,00)
Mattersburg - Altach (30x2,40=€72,00)
Mattersburg - Altach (50x1,40=€60,00)
Chongqing Lifan - Tianjin Quanjian (40x0=€0,00)

Totale inzet: €530,00
Totale teruggave: €947,90
Winst: €417,90

Prima dagje zo :)
Voor de mensen die klagen de winst is laag.. Ik speel alle wedstrijden single.
Zoals je ziet kan dit op een goede dag zoals vandaag een leuke winst opleveren.
Combi was natuurlijk leuk geweest, maar 12 van de 13 tips goed hebben blijft een kunst opzich!
Voor iedereen die meegespeeld heeft, gefeliciteerd natuurlijk!

0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
Goedenacht! Naar een amazing run gisteren gaan we het vandaag nogmaals is proberen!
Hieronder verschillende tips met korte analyses. Bedankt voor de volgers die me nu volgen en hoop vandaag dat het ook een succes word!
Voor vandaag heb ik maar liefst 14 tips! Wees verstandig combineer niet alles en speel metname singles zoals ik ook doe!

Sirius - Hammarby / Both to Score @ €1,65 [stake 4/5]
2 ploegen die makkelijk het goal vinden. Sirius speelt bijzonder goed voor promovendus en pikt de goals thuis graag.
Hammarby weet de laatste 5 wedstrijden in ieder geval iedere keer ook het net te vinden.
Voor een winnaar in dit duel vind ik het te lastig, zijn te veel aan elkaar gewaagd maar een bts lijkt me het meest logisch!

Syrianska - Orgryte / Over 2,5 goals @ €1,90 [stake 4/5]
Goals, goals en nog eens goals! 2 middenmoters aan elkaar gewaagd en in slechte doen, halen weinig resultaat maar scoren en incasseren beiden enorm veel!
Zo hebben beide ploegen allebeide in de laatste 4 v.d. 5 wedstrijden over 2,5 goals gehad. h2h onderling ook over 2,5 goals!
Vermoed vandaag gezien de recente wedstrijden dat er vandaag wederom goals zullen vallen!

Anyang - Ansan Greeners / Anyang to win @ €1,95 [stake 4/5]
Zuid-Korea.. een wel bekend voetballand.. kuch kuch.. Het voetbal is over het algemeen daar vaak in thuisvoordeel.
Meeste wedstrijden worden thuis gewonnen en vandaag is niks anders. Anyang won de laatste 4 v.d. 5 thuis.
Ansan heeft dit seizoen nog geen 1 uitwedstrijd gewonnen!
Anyang voor mij ook zwaar favoriet en deze odd is mijn ogen ook te hoog.

Busan - Seoul E. / Busan to win @ €1,66 [stake 5/5]
Wederom zelfde verhaal als bovengenoemde tip. Busan is dit seizoen thuis nog ongeslagen!
Seoul heeft slechts maar 1 uitwedstrijd gewonnen van de 7 dit seizoen.
Gezien het grote thuisvoordeel verwacht ik een makkeijke overwinning.
Busan heeft vorige maand 3-0 gewonnen van Seoul daarom speel ik nog ook small;
Busan -1EC @ €2,90 [stake 3/5]

Seongnam - Daejeon / Over 2,5 goals @ €2,40 [stake 3/5]
Geen high stake maar mid. 2 ploegen die duidelijk uit vorm zijn en thuis of uit kent geen voordeel.
Als we kijken naar het aantal doelpunten totaal dit seizoen zitten ze op gemiddel over 2,5 goals.
Kijken we ook naar de h2h zijn de laatste 4 wedstrijden allemaal ook over 2,5 goals geweest.
Ondanks dat beide ploegen de laatste wedstrijd under 2,5 hadden, hebben ze daarvoor al in 3 recente wedstrijden over 2,5 gehad.
Gezien de onvoorspelbaarheid en slecht voetbal van beide ploegen adviseer ik geen hoge stake of eventueel livebet bij deze wedstrijd!

Trabzonspor - Basaksehir / Basaksehir X2 Double Chance @ €1,45 [stake 5/5]
De thuisploeg uitgespeeld, kan niet meer voor Europees voetbal spelen en zal de rest van de competitie een beetje gaan rouleren.
Basaksehir daarin tegen heeft knap afgelopen week de finale van de beker gehaald tegen Galatasaray na penalty's.
Dit is qua conditie natuurlijk een aanslag voor het team, maar ze hebben slechts een kleine kans om ook nog kampioen te worden.
Met dit in ons achterhoofd en het feit dat 1 punt voldoende is om Champions League af te dwingen (2e plek) lijkt alles op een draw te zijn!
Echter hoe gretig en of vermoeid Basaksehir zal zijn kan ik niet vaststellen, dus deze dubbele kans is de ideale odd voor vandaag!

Aluminij - Domzale / Over 2,5 goals @ €1,76 [stake 4/5]
2 ploegen die spelen voor resultaat! De thuisploeg tegen degredatie en de uitploeg voor Europees voetbal!
Nu is de thuisploeg met 2 overwinningen thuis achter elkaar (beide 3-0) in goede doen en heeft Domzale al 3 uitwedstrijden verloren!
Echter kijken we naar h2h weet Aluminij niet te winnen van Domzale. 4x winst Domzale en 1x gelijk.
Maar in deze wedstrijden is 4x over 2,5 goals gevallen. Gezien de belangen verwacht ik beide ploegen die er vol op klappen!
Aan een punt hebben ze niet zoveel, maar een winnaar is voor mij te lastig! Ik verwacht daarom flink aantal doelpunten hier.

Lok. Moskou - Zenit Petersburg / Zenit to win @ €2,15 [stake 4/5]
Laatste speelronde Rusland. Moskou dat is uitgespeeld en vrijuit kan spelen, daarin tegen is het seizoen voor Zenit wat teleurstellend!
Ze staan op de 3e plek op 1 punt achterstand van CSKA. Willen ze de Champions League halen moet er vandaag gewonnen worden en CSKA punten laten liggen.
Het laatste klinkt onmogelijk maar bij Zenit geloven ze erin en als er geen CL wordt gehaald is het seizoen echter gefaald.
Onderling H2H wist Zenit ook vaak te winnen en recente vorm is beter dan van de thuisploeg.
Gezien de belangen, ondanks een lastige pot zie ik Zenit wel met de overwinning aan de haal gaan!

Rapid Wenen - Sturm Graz / Both to Score @ €1,75 [stake 5/5]
Beide ploegen die vrij gehandicapt zijn! De thuisploeg mist 4 spelers en de uitploeg maar liefst 6!
Sturm Graz speelt nog voor Europees voetbal maar kan het ritme met de vele blessures maar moeilijk vinden.
Rapid speelt thuis degelijke wedstrijden en sprokkelt hier en daar de puntjes.
Echter komen beide ploegen door deze blessures moeilijk aan "goed" voetbal toe. Beide ploegen scoren bijna elke wedstrijd maar krijgt ze net zo makkelijk om de oren!
Daarom denk ik vandaag dat beide ploegen wel tot score komen en durf ik geen winnaar te voorspellen!

Aalesund - Sandefjord / Both to Score @ €1,66 [stake 5/5]
2 teams in de middenmoot. Scoren bijna altijd en krijgen ze ook bijna altijd tegen.
Kijken we naar de h2h van deze 2 hebben ze altijd een BTS gehad! Vandaag is in mijn ogen geen uitzondering en ook max stake daarom!

Odd - Molde / Odd to win @ €1,95 [stake 4/5]
Odd een stabiele ploeg en vooral thuis. Is nog ongeslagen! Molde heeft uit nog niet weten te winnen na de 1e speelronde tegen laagvlieger Kristiansund.
Onderling heeft Molde ook nog nooit weten te winnen bij Odd! Gezien deze feiten en het thuisvoordeel ga ik voor Odd.

Strømmen - Kongsvinger / Strømmen to win @ €2,10 [stake 4/5]
Strømmen thuis nog ongeslagen dit seizoen echter een beetje moeite met scoren maar krijgt ook enorm weinig tegen.
Kongsvinger degradatiekandidaat nummer 1! Slechts 3 gelijke spelen en 0 overwinningen doet het niet ten goede.
Daarnaast heeft Konsvinger sinds 2011 niet meer uit te winnen bij Strømmen!
Ik verwacht daarom ook een overwinning voor de thuisploeg.

Naestved - Hobro / Hobro to win @ €2,10 [stake 4/5]
Hobro maakt zich toch wel erg lastig! Maar heeft vandaag toch echt een overwinning nodig om promotie zeker te stellen!
Met maar 2 punten voorsprong en nipte doelsaldo zal het vandaag toch echt moeten gebeuren.
Qua kwaliteit zouden ze ook makkelijk moeten, laatste wedstrijd werd echter helaas verloren en Vendsyssel (nummer 2) is in goede doen!
Ik verwacht vanwege de belangen daarom een overwinning.

Edit;

Zuid-korea heeft gespeeld.
Busan maakte onnodig spannend! 97e minuut 2-1 ondanks rode kaart voor de tegenstander.
Anyang voetbalde prima.
Over 2,5 bij Seongnam stelde helaas teleur maar was ik het ook minst zeker over.
Al met al tot nu toe redelijk tevreden! Op naar vanmiddag! :)
Hobro kon de winst niet behalen maar eindigt toch bovenaan, helaas een afgekeurd doelpunt uit een corner in de 43e minuut :(
Sirius in de 1e helft de bts binnen!
Zenit doet zijn sportieve plicht ook, dus gelukkig weer 2 bets binnen! :)
Strømmen heeft moeite en gelukkig vroege tegen goal. Ik verwacht 2e helft wel dat ze scoren maar winst zal spannend worden. Kongsvinger al wel 3e gele kaarten misschien een rode om geholpen te worden.
Helaas eerste wedstrijd in Noorwegen fout. Konsvinger heeft toch het net weten te vinden en inmiddels 3-0 voor met nog zo'n 10 minuten te spelen.

Edit avond;
Het lijkt vandaag niet zo succelvol als gedacht.
Bij Aalesund geen bts,, Tegenstander was niet bij machte in deze wedstrijd.
Bij Rapid had Sturm Graz zeker de kansen maar het grote kansen werden gemist.
Turkije zoals verwacht gelijkspel en de bet goed.
Ook in Slovenië werden de beloofde doelpunten niet waargemaakt.
Al met al ondanks de goede bets toch wat verlies.
Morgen hopen op meer succes!
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
Vandaag helaas verlies geleden.
Paar resultaten wat voor mij toch onverwacht zijn, maar goed niet elke dag kan winstgevend zijn.
Gisteren was natuurlijk uitermate goed.
Vandaag voor mij helaas een klein verlies van €200,- maar over het weekend gezien toch bijna €300,- winst.
Voor morgen zover ik nu kan zien 6 tips.. Maar deze zullen later vannacht worden gepost.
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
Voor vandaag weer;

Stabeak - Viking / Stabeak to win @ €1,90 [stake 4/5]
Thuis een degelijk sterk ploegje die vorige week zelfs Rosenborg op gelijkspel weten te houden.
Viking heeft moeite in de uitwedstrijden en denk dat vandaag wederom hetzelfde zo zal zijn.

AS Cittadella - Carpi FC / AS Cittadella to win @ €2,40 [stake 3/5]
Thuis een sterke ploeg en in mijn ogen ook wel favoriet om de finales van de playoffs te halen.
Hebben een sterk seizoen gedraaid, daarnaast een maand geleden nog 4-1 gewonnen van Carpi!
Om deze bet helemaal binnen te halen speel ik nog: AS Cittadella X1 Double Chance @ €1,40 [stake 5/5]

Shamrock Rovers - Galway United / Shamrock Rovers to win @ €1,60 [stake 5/5]
Shamrock in goede doen en bovendoen ongeslagen tegen Galway! Galway heeft nog nooit gewonnen en slechts op 1 hand te tellen aan gelijke spelen!
Ook de recente vorm van beide ploegen lijkt mij een gemakkelijke overwinning voor de thuisploeg!

TPS Turku - FC Haka / TPS Turku to win @ €1,70 [stake 4/5]
TPS al sinds 2010 ongeslagen tegen Haka. Ondanks dat TPS niet in beste vorm is aan het begin v.d. competitie verwacht ik wel een win.
De afstanden in Finland zijn over het algemeen lang en thuisvoordeel is vaak belangrijk in deze competitie.
Mochten er geen rare dingen gebeuren verwacht ik een enigzins makkelijke overwinning voor de thuisploeg.

Al Ahli SC (Sau) - Al-Ahli Dubai (Uae) @ €2,15 [stake 3/5]
Saudie-Arabië is mijn ogen hier toch favoriet. Het voordeel van thuisspelen en net beter omgeving / spelers vind ik persoonlijk.
Hierop is mijn bet dan ook gebasseerd, qua ritme en scorendvermogen kan het alle kanten opgaan.
Onderling h2h in voordeel v.d. thuisploeg, de uitploeg nog nooit gewonnen.

Edit;
Slecht begin van de week. Sommige wedstrijden waren helaas enorm ongelukkig. Zoals TPS en Stabeak. Maar goed op naar de volgende dag.
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
Na een dagje rust en een slecht begin van de week heb ik voor vanavond 5 wedstrijden met verschillende bets;

Ajax - Manchester United / Ajax DnB @ €3,10 [stake 2/5]
Ondanks dat Manchester met het kapitaal de geruime favoriet is, is het voetbal niet om aan te zien. Heel stug en defensief. Dat zal vanavond niks anders zijn, Ajax daarin tegen blijft het eigen spel spelen en zal ze onder druk zetten. Geruchten gaan dat Onana en Traore niet helemaal fit zijn en later vanmiddag beoordeeld worden. Het zal een spannende pot blijven waar ik ook niet zoveel goals verwacht wat normaal in de finale is. Een 0-0 voor de verlenging zal me ook niks verbazen. Daarin tegen word er ook flink op kaarten gebet, deze speel ik persoonlijk niet maar als ik spelers zou moeten aanwijzen zijn dat; Veltman, Klaassen voor Ajax en Valencia, Blind bij United. Enkele bookies bieden ook aan wie meeste balbezit heeft, dit zal ik gezien het spelbeeld aan Ajax geven.
Ajax most ball possesion including extra time @ €2,05 [stake 4/5]

[rood]El Gaish - Nasr Taadeen / El Gaish to win @ €2,10 [stake 3/5]
El Gaish een ploeg wat normaal in de middenmoot van Egypte speelt, Nasr Taadeen op de ene laatste plaats en is een degradatiekandidaat. El Gaish heeft dit seizoen al uit 3-0 gewonnen, maar daarin tegen heeft El Gaish dit kalenderjaar nog geen overwinning behaald! Dus om hier te voorspellen dat een gemakkelijke overwinning komt ben ik niet van overtuigd. Maar als er ergens een overwinning moet komen zie ik het vandaag tegen deze tegenstander.

El Entag El Harby - El-Sharqeya / El Entag El Harby @ €1,75 [stake 4/5]
De thuisploeg heeft een voordeel van 11 punten op de nummer laatst. Heeft uit al 2-0 gewonnen van de tegenstander, maar is wel zelf een stugge ploeg. De meeste punten worden door een gelijkspel dit seizoen behaald, maar liefst 10 wedstrijden. Echter heeft El-Sharqeya nog geen uitwedstrijd gewonnen! 2 draws uit en de rest verloren. Ik denk ondanks de stugheid er wel een overwinning behaald word voor de thuisploeg.

VPS - Ilves / VPS to win @ €2,40 [stake 4/5]
Onderling resultaat is in het voordeel van VPS. 3 v.d. 4 thuiswedstrijden werden gewonnen door VPS. Bovendien is VPS in een goede doen heeft de laatste 3 thuiswedstrijden gewonnen. Daarnaast heeft Ilves moeite dit seizoen met scoren, met slechte 7 wedstrijden en 7 doelpunten gescoord is het niet veel. VPS heeft het dubbele. Ik vermoed het voordeel van de thuisploeg en in beter vorm dat de overwinning gemakkelijk binnen word gehaald. Daarom speel ik nog small;
VPS -1EC @ €5,25 [stake 1/5]

Livorno - Virtus Francavilla / Livorno to win @ €1,61 [stake 4/5]
Livorno is in mijn ogen favoriet. Uit hebben ze 0-0 gespeeld maar thuis zijn ze enorm sterk. Virtus is uit in de laatste tijd niet in beste vorm ondanks een kleine overwinning daarvoor veel verliezen behaald. Ik vermoed Livorno ook deze ronde zal verder gaan.[rood]

Voor de mensen die meespelen, veel succes!
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
Voor vandaag een nieuwe kans op de vrije dag;

Oulou - Grifk / Oulo to win @ €1,50 [stake 5/5]
Alle wedstrijden onderling thuis nog gewonnen.
Grifk onderaan in de competitie.

Jaro - Honka / Honka to win @ 2,45 [stake 3/5]
Honka 2 maand geleden nog gewonnen van Jaro in de beker,
Honka ongeslagen bovenaan in de competitie.
Honka 7 uitwedstrijden op rij al gewonnen.
Laatste overwinning van Jaro op Honka was in 2013.
Daarnaast speel ik nog;
Honka X2 @ €1,40 [stake 5/5]

Austria Wien - Salzburg / over 2,5 goals @ €1,65 [stake 4/5]
Laatste 4 vd 5 wedstrijden h2h meer dan 2,5 goals.
Austria Wien thuis laatste 4 vd 5 wedstrijden over 2,5 goals.
Salzburg uit laatste 4 vd 5 wedstrijden over 2,5 goals.
Wedstrijd kent geen belangen meer dus zal open worden met veel goals!

Kopenhagen - Bronby IF / Kopenhagen to win @ €1,72 [stake 5/5]
Kopenhagen sinds 2004 ongeslagen thuis tegen Bronby.
Kopenhagen dit seizoen nog steeds ongeslagen thuis.
Bronby laatse 3 uitwedstrijden verloren.
14-05-2017 won Kopenhagen nog met 1-0 van Bronby.

Succes vandaag!

Edit; 3 uit 5 prima dagje weer al hoewel Finland me enigszins teleurstelde.

0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.