Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: ditachi

Aangezien de hele zooi verloren is gegaan met de crash!
Zal ik kort hier opnieuw gaan beginnen..
Ik zal me de komende tijd ook iets meer gaan focussen op livebets zoals ik vandaag mee begin.

Crewe u23 - Watford u23 / over 1,5 goals @ €1,80 [stake 3/5]

Akzhayik Uralsk - FK Aktobe / Aktobe to win @ €2,05 [stake 4/5]
Over 0,5 goals @ €1,50 [stake 5/5]

Crewe en Watford de reserve competitie staat in Engeland wel bekend om de doelpuntjes en hier en daar al wat kansjes geweest.
Aktobe is 1 van de grootste clubs uit Kazachstand, 1e helft al redelijk dominerend, verwacht de 2e helft wel een overwinning om door te gaan in de beker.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagditachi in 19-04-2017 13:01 Leden topics
in 19-04-2017 13:01 Leden topics
66 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ditachi:
ditachi:
Voor vanavond nog een tipje!
Arezzo - Prato / Arezzo to win @ €1,90 [stake 5.5]
Arezzo tegen een degradatiekandidaat en heeft laatste 5 h2h games allemaal gewonnen!
Wie mee speelt succces!

Helaas Arezzo verpeste het voor vandaag weer..
Voor vandaag de volgende bets:

Austria Wien X2 Double chance @ €1,82
Plzen X2 Double Chance @ €1,51
Atvitabergs to win @ €2,12
Lecce to win @ €1,81
Ajax X2 Double Chance @ €1,70

Heb vandaag geen tijd voor analyses, ik heb misschien een plaatselijke kampioenschap te vieren!
Voor de mensen die spelen, succes!

Een enorme slechte dag! Om te janken, nog nooit zoveel fout op een dag gehad!
AlbinoLeffe - Pordenone / Home double chance 1x @ €1,60
De uitploeg is al verzekerd van playoffs, terwijl de thuisploeg nog alle kans maakt. Omdat ze redelijk aan elkaar gewaagd zijn, speel ik dubbele kans.

Fenix - CA Estudiantes / Away double chance x2 @ €1,60
De uitploeg die graag wil meedoen voor de playoffs!
2 teams die aan elkaar gewaagd zijn vandaar deze dubbele kans.

Voor vandaag alleen maar 2 tips.
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
ditachi:

Een enorme slechte dag! Om te janken, nog nooit zoveel fout op een dag gehad!
AlbinoLeffe - Pordenone / Home double chance 1x @ €1,60
De uitploeg is al verzekerd van playoffs, terwijl de thuisploeg nog alle kans maakt. Omdat ze redelijk aan elkaar gewaagd zijn, speel ik dubbele kans.

Fenix - CA Estudiantes / Away double chance x2 @ €1,60
De uitploeg die graag wil meedoen voor de playoffs!
2 teams die aan elkaar gewaagd zijn vandaar deze dubbele kans.

Voor vandaag alleen maar 2 tips.

Prima avondje weer :)
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
Last minut tipje voor vandaag; straks volgt meer!;

Entella - Latina / under 2,5 goals @ 2,16 stake 3/5
Een wedstrijd die eigenlijk nergens over gaat voor Latina, die zijn al gedegradeerd.
Entella kan met een overwinning in de playoffs staan.
Onderling laatste 5 h2h niet meer dan 2 goals gevallen.
Nog andere bets zijn:
Entella to win @ 1,51 stake 4/5
Under 3,5 goals @ 1,41 stake 5/5

Frosinone - Spezia / Spezia X2 @ 1,89 stake 4/5
Spezia moet nog paar punten halen voor zekerheid om aan de playoffs te deelnemen.
Frosinone eigenlijk al safe, maar heeft laatste 2 wedstrijden ook verloren.
Terwijl Spezia in goede doen is, voor de thuisploeg hoogst haalbaar de 2e plek om zo een playoff wedstrijd minder te spelen.
Echter blijkt dat geen garantie, deelname is veel belangrijker voor de Italianen althans is mijn ervaring.
Laatste 5 h2h in het voordeel van Spezia, de thuisploeg geen 1x gewonnen!

Succes!
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
Speel ze beide mee (y)
0 Vind ik leuk's
ditachi:
Last minut tipje voor vandaag; straks volgt meer!;

Entella - Latina / under 2,5 goals @ 2,16 stake 3/5
Een wedstrijd die eigenlijk nergens over gaat voor Latina, die zijn al gedegradeerd.
Entella kan met een overwinning in de playoffs staan.
Onderling laatste 5 h2h niet meer dan 2 goals gevallen.
Nog andere bets zijn:
Entella to win @ 1,51 stake 4/5
Under 3,5 goals @ 1,41 stake 5/5

Frosinone - Spezia / Spezia X2 @ 1,89 stake 4/5
Spezia moet nog paar punten halen voor zekerheid om aan de playoffs te deelnemen.
Frosinone eigenlijk al safe, maar heeft laatste 2 wedstrijden ook verloren.
Terwijl Spezia in goede doen is, voor de thuisploeg hoogst haalbaar de 2e plek om zo een playoff wedstrijd minder te spelen.
Echter blijkt dat geen garantie, deelname is veel belangrijker voor de Italianen althans is mijn ervaring.
Laatste 5 h2h in het voordeel van Spezia, de thuisploeg geen 1x gewonnen!

Succes!

Redelijke bets.. Kleine winst aan overgehouden.
Voor vanavond speel ik de volgende bets:

USM Algar X2 @ €1,80 stake 4/5
Algar laatste 4 van de 5 h2h games gewonnen. Daarnaast een stuk beter op de ranglijst. Dubbele kans is een mooie bet voor deze odd.

Hellas Verona X2 @ 1,80 stake 4/5
Verona wil koste wat kost promoveren naar de serie A. Echter staan ze op doelsaldo maar op de 2e plaats. Winst is van belang! Echter kan de thuisploeg nog plaatsen voor playoffs dus wordt een close match. Dubbele kans wederom.

Golden Arrows X2 @ 1,90 stake 4/5
In de competitie staan ze naast elkaar, echter in de onderlinge h2h is Golden Arrows nog ongeslagen! Vandaar deze dubbele kans.

Kortijk X2 @ 1,70 stake 4/5
Eigenlijk is deze playoff ronde al beslist in mijn ogen. Echter heeft Roeselare met slechts 1 punt alles al weggeven. Daarnaast onderlinge h2h laatste 5 3x gewonnen door Kortrijk en Roeselare geen 1x. Dubbele kans wederom vanavond.

Zoals jullie zien redelijke safe bets althans in mijn ogen! Wie meespeelt, veel succes!
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
ditachi:

Redelijke bets.. Kleine winst aan overgehouden.
Voor vanavond speel ik de volgende bets:

USM Algar X2 @ €1,80 stake 4/5
Algar laatste 4 van de 5 h2h games gewonnen. Daarnaast een stuk beter op de ranglijst. Dubbele kans is een mooie bet voor deze odd.

Hellas Verona X2 @ 1,80 stake 4/5
Verona wil koste wat kost promoveren naar de serie A. Echter staan ze op doelsaldo maar op de 2e plaats. Winst is van belang! Echter kan de thuisploeg nog plaatsen voor playoffs dus wordt een close match. Dubbele kans wederom.

Golden Arrows X2 @ 1,90 stake 4/5
In de competitie staan ze naast elkaar, echter in de onderlinge h2h is Golden Arrows nog ongeslagen! Vandaar deze dubbele kans.

Kortijk X2 @ 1,70 stake 4/5
Eigenlijk is deze playoff ronde al beslist in mijn ogen. Echter heeft Roeselare met slechts 1 punt alles al weggeven. Daarnaast onderlinge h2h laatste 5 3x gewonnen door Kortrijk en Roeselare geen 1x. Dubbele kans wederom vanavond.

Zoals jullie zien redelijke safe bets althans in mijn ogen! Wie meespeelt, veel succes!

3/4 vanavond.. Toch weer tevreden zo :)
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
U. Catolica @ €2,45 X2 Double chance Stake 4/5
Thuisploeg maar slechts enkele dagen rust en ook in slechte vorm.
Bovendien heeft de uitploeg een betere kans in de poule. Vandaar deze dubbele kans voor een geweldige odd!

Meer tips voor vannacht worden zo gepost..

Edit;

Atl. Tucuman - J. Wilstermann under 3,5 goals total @ 1,46 stake 4/5
Durf geen winnaar te voorspellen. Vorige h2h 2-1 voor de uitploeg, verwacht vandaag nogmaals niet meer dan 3 goals in deze wedstrijd.
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
ditachi:
U. Catolica @ €2,45 X2 Double chance Stake 4/5
Thuisploeg maar slechts enkele dagen rust en ook in slechte vorm.
Bovendien heeft de uitploeg een betere kans in de poule. Vandaar deze dubbele kans voor een geweldige odd!

Meer tips voor vannacht worden zo gepost..

Edit;

Atl. Tucuman - J. Wilstermann under 3,5 goals total @ 1,46 stake 4/5
Durf geen winnaar te voorspellen. Vorige h2h 2-1 voor de uitploeg, verwacht vandaag nogmaals niet meer dan 3 goals in deze wedstrijd.

Helaas Catolica door de rode kaart het niet kunnen klaarspelen.

Voor vandaag de volgende tips:

Eupen - Genk / Genk to win @ €1,70 [stake 5/5]
Ongeslagen tegen Eupen in de h2h en ongeslagen in de playoffs. Spelen uitmuntend en zie vandaag ook geen moeite.
Eupen krijgt ook minimaal 2 doelpunten tegen per wedstrijd gemiddeld, vandaar dat ik nog small speel;
Genk -1 EC @ €3,00 [stake 2/5]

Crystal Palace - Tottenham / Tottenham to win @ €1,54 [stake 4/5]
Tottenham in prima vorm en speelt nog mee in de titelrace, willen ze daarin meedoen moet er vandaag worden gewonnen. Ik verwacht qua kwaliteitsverschil dat ze dit ook zeker doen.

La Coruna - Real Madrid / Real Madrid -1 EC @ €2,10 [stake 4/5]
Normaal ben ik niet van de handicaps, maar Madrid moet hier gewoon winnen, na het verlies tegen Barcelona willen ze zich uiteraard revancheren. Ondanks dat Ramos (geschorst) en Bale (geblesseerd) niet mee doen, acht ik het team sterk genoeg om hier met gemak te winnen.

Ruzomberok - Michalovce / Ruzomberok to win @ 1,60 [stake 4/5]/[groen]
De thuisploeg in goede doen en kan bij overwinning terugkomen op de 3e plek die recht geeft op Europees voetbal. Daarnaast in de onderlinge 5 h2h games wist de uitploeg niet te winnen. Gezien de motivatie en de vorm dat Ruzomberok thuis ook al 5 wedstrijden ongeslagen is verwacht ik hier een overwinning.

Göteborg - Hammarby / Göteborg to win @ €1,71 [stake 4/5]
De thuisploeg weet onderlinge h2h thuis altijd te winnen, echter de vorm is er nog niet in het begin van de competitie maar voor de onderlinge duels is deze wedstrijd een plezierige om te spelen! Qua kwaliteit verschillen ze onderling niet zoveel. Ik verwacht hier ook niet te veel doelpunten.
Daarom speel ik ook nog maxstake; [groen]Under 3,5 goals @ 1,45 [stake 5/5]

Örebro - Hacken / Örebro 1x Double Chance @ €1,61 [stake 5/5]
De thuisploeg in een goede vorm, terwijl de uitploeg ook in goede doen is. Onderlinge h2h laat vaak draws zien en krachtverschil tussen deze 2 is redelijk gelijk. Maar door toch thuis te spelen geef ik de kansen aan de thuisploeg.

Succes voor iedereen!

Edit;

Al met al toch nog winst.. Echter hebben Goteborg en Genk me toch wel een beetje teleurgesteld. Maar goed 4 uit 6 kan niet klagen :)
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
Luzern - Basel / Basel to win @ 1,98 [stake 3/5]
Basel vandaag de kampioenswedstrijd! Bij een overwinning of gelijkspel is het kampioenschap binnen. Een draw is natuurlijk ook mogelijk, maar ik verwacht dat Basel het in style gaat afmaken door een overwinning hier te behalen.

FAC Wien - Liefering / Liefering to win @ 2,60 [stake 3/5]
De thuisploeg stijf onderaan en weet al 5 wedstrijden thuis niet te winnen, daarnaast Liefering in goede doen en onderling resultaat van de laatste 5 wedstrijden is ook door Liefering gewonnen. Daarnaast heeft Liefering een hele kleine kans om nog te strijden om het kampioenschap, maar daarvoor moet dus vandaag wel punten tegen de nummer 1 degradatiekandidaat worden gehaald.

US Concarneau - US Creteil / Home to win @ 2,11 [stake 4/5]
Thuisploeg in goede doen, terwijl de gasten wat spelers missen en bovendien kan de thuisploeg nog om promotie mee te doen. De gasten zijn uit vrij zwak, wat aan de recente resultaten te zien is. Daarnaast won de thuisploeg eerder al 3-0 dit seizoen van ze in de uitwedstrijd.

Union Berlijn - Sandhausen / Home to win @ 1,61 [stake 5/5]
Thuisploeg ongeslagen tegen Sandhausen en bovendien een sterke race thuis. Daarnaast is voor Sandhausen eigenlijk het seizoen zo goed als voorbij. Degraderen is slechts een mini kans en promotie is ook niet mogelijk. Union Berlijn speelt nog volop mee in de promotiestrijd en als ze die willen doorzetten moet er vandaag absoluut gewonnen worden! Ik verwacht gezien de belangen daarom een makkelijke overwinning; Union Berlijn -1 EC @ 2,60 [stake 2/5]

Succes vanavond!
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
ditachi:
Luzern - Basel / Basel to win @ 1,98 [stake 3/5]
Basel vandaag de kampioenswedstrijd! Bij een overwinning of gelijkspel is het kampioenschap binnen. Een draw is natuurlijk ook mogelijk, maar ik verwacht dat Basel het in style gaat afmaken door een overwinning hier te behalen.

FAC Wien - Liefering / Liefering to win @ 2,60 [stake 3/5]
De thuisploeg stijf onderaan en weet al 5 wedstrijden thuis niet te winnen, daarnaast Liefering in goede doen en onderling resultaat van de laatste 5 wedstrijden is ook door Liefering gewonnen. Daarnaast heeft Liefering een hele kleine kans om nog te strijden om het kampioenschap, maar daarvoor moet dus vandaag wel punten tegen de nummer 1 degradatiekandidaat worden gehaald.

US Concarneau - US Creteil / Home to win @ 2,11 [stake 4/5]
Thuisploeg in goede doen, terwijl de gasten wat spelers missen en bovendien kan de thuisploeg nog om promotie mee te doen. De gasten zijn uit vrij zwak, wat aan de recente resultaten te zien is. Daarnaast won de thuisploeg eerder al 3-0 dit seizoen van ze in de uitwedstrijd.

Union Berlijn - Sandhausen / Home to win @ 1,61 [stake 5/5]
Thuisploeg ongeslagen tegen Sandhausen en bovendien een sterke race thuis. Daarnaast is voor Sandhausen eigenlijk het seizoen zo goed als voorbij. Degraderen is slechts een mini kans en promotie is ook niet mogelijk. Union Berlijn speelt nog volop mee in de promotiestrijd en als ze die willen doorzetten moet er vandaag absoluut gewonnen worden! Ik verwacht gezien de belangen daarom een makkelijke overwinning; Union Berlijn -1 EC @ 2,60 [stake 2/5]

Succes vanavond!

Een weer gezellige leuke avond :)
Helaas Concarneau weet het niet waar te maken!
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.