Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Danny

Zoals sommigen misschien wel op zullen merken is dit het systeem dat Zozoet ook hanteert. Ik zie in dit systeem, zeker op de lange termijn, een mooie kans op winstgevendheid. Wat is het Labouchere Systeem ? Het Labouchere systeem, ook wel annuleer system of split martingale systeem genoemd, is een veel gebruikte wedstrategie in roulette. De speler bepaalt vooraf hoeveel hij wil winnen, hij schrijft een reeks (positieve) getallen op waarvan de som gelijk is aan de hoeveelheid vooraf vastgestelde winst. Met elke bet wordt de som van het eerste en het laatst getal ingezet. Indien er nog maar 1 getal over is zal deze worden ingezet. Als de bet succesvol wordt afgerond zullen deze twee getallen worden verwijderd van de lijst. Wanneer de bet niet gelukt is wordt de stake die is ingezet toegevoegd aan de lijst. Dit gaat net zo lang door tot de lijst is opgespeeld en de speler daarmee de winst heeft gepakt die hij wou, of wanneer de bankroll leeg is. Dit levert de volgende formule op: Waar x = Aantal gewonnen bets y = Aantal verloren bets Z = Aantal nummers op de lijst (begin) When ( y + z ) / 2 <= X Op deze manier is er een strike nodig van 33.34%. -------------------------- Ik zal eerst een tijdje met het systeem proef gaan draaien, vandaar de lage bedragen. Jullie kunnen je eigen bedragen daar eventueel natuurlijk gewoon op aanpassen. Succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar dannym
Country flagdannym in 28-03-2013 15:12 Leden topics
in 28-03-2013 15:12 Leden topics
12 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
dannym:
Real Madrid - Galatasaray. Total offsides under 4,5
Real Madrid - Galatasaray. Galatasaray not to score
Malaga - Borussia Dortmund
Malaga - Borussia Dortmund. Total shots on goal under 13,5

als benzema speelt kan je under 4,5 denk ik wel vergeten :P die kerel staat vaak buitenspel
0 Vind ik leuk's
Niet goed nagedacht en te gehaast geplaatst, losse weddenschappen ipv 2 bedragen samengevoegd:
0,46 -- 0,38
Balestier Khalsa - Home United
Stake: 0.23
Odd: 2.80
0,10 -- 0,15 -- 0,25 -- 0,25 -- 0,29 -- 0,24 -- 0,36
Salgaocar - Prayag United
Stake: 0.26
Odd: 2.40
Reeks 1 = 0.46 -- 0.38 -- 0.23
Reeks 2 = 0,10 -- 0,15 -- 0,25 -- 0,25 -- 0,29 -- 0,24 -- 0,36 -- 0,26
0 Vind ik leuk's
Feyenoord. Voor Betfair promotiecode, zie Persoonlijke Tekst bij profiel.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.