Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Bearcon

Aangezien ik de laatste tijd heb gemerkt dat ik op mentaal en disciplinair gebied nog een hoop kan verbeteren wil ik mijzelf weer eens uitdagen met een challenge. Ik heb mijn roll op de bookmakers waar ik speel uitgecashed en wil weer met een kleine bankroll doe boel gaan opbouwen. Ik heb gemerkt dat je ook goede verhoudingen moet blijven houden tussen het percentage dat je bet, en het gevoel dat zich meebrengt met zo’n percentage. Je kunt wel max 2% van je bankroll inzetten per bet (prima BRM), maar wat als 2% dan 50 euro betekent, speelt dit dan nog steeds zo fijn? Maargoed daar gaan we vanzelf achter komen, ik doe rustig aan. Mocht dit toch een vervelend gevoel geven zal ik mij erbij neer leggen dat met grote bedragen betten mij niet toebedeeld is.

Met dit topic hoop ik ook anderen te inspireren dat je met football betting ook met een klein bedrag een bankroll (op een consistente manier) kan opbouwen. Ik wil met een bankroll van 50 euro, 500 euro maken in 1 jaar (incl freebets, bonussen etc). Uiteraard zal dit niet heel snel gaan maar neem hier dus ook de tijd voor.

Ik begin met een bankroll van 50 euro en houdt tot de 150 euro een bankroll management aan van max 6% (3 euro)  per bet. Hierna zal ik langzaam aan overstappen op max 3% per bet.  Bij 200 euro zal ik 50 euro (inleg) uitcashen. Ik speel enkel losse bets en ga hier naar op zoek naar value bets.

Ik wil het volgende schema gaan aanhouden:

BR: 0 t/m 150 max 6% per bet met 3 units van 2%

BR: 150 t/m 350 max 3% per bet met max 3 units van 1%

BR: 350 t/m 500 max 1,5% met 3 units van 0,5%

Unitverdeling:

1 unit: Underdogs, bets met veel risico

2 units: Favoriete winnaars, bets met gemiddeld tot weinig risico

3units: favoriete winnaars, bets met zeer waarschijnlijk weinig risico

Dit topic ga ik gebruiken om m’n resultaten bij te houden, maar zal uiteraard hier ook mijn tips plaatsen. Ik zal ook proberen bij zoveel mogelijk wedstrijden een goede beargumentering te plaatsen waarom ik deze bets speel. Ook houd ik m’n bankroll bij na iedere post.  Zie dit topic als een combinatie van een blog en tips topic.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag bearcon in 18-12-2017 13:13 Leden topics
in 18-12-2017 13:13 Leden topics
17 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
bearcon Topic starter Geplaatst 18 dec. 2017 om 13:33

Ik ben vorige week begonnen met deze uitdaging en zal hier even de resultaten plaatsen van de bets:

Charleroi vs Genk: Charleroi -0,25 AH @ 2,08 (1 Unit)

Brighton vs Burnley: Burnley + Under 2,5 Goals @ 4,35 (0,5 unit)

Leicester city vs Crystal Palace: Leicester @ 1,92 (2 units)

Bristol City vs Nottingham Forrest: Over 2,5 Goals @ 1,68 (2 units)

De Graafschap vs FC Oss: FC Oss +2 AH @ 1,71 (1 unit)

Cardiff vs Hull: Cardiff @ 1,83 (2 units)

Excelsior vs Groningen: Groningen DC @ 1,50 (1 unit)

Nantes vs Angers: Nantes @ 2,05 (2 units)

Brugge vs Anderlecht: Brugge @ 1,97 (2 units)

Lyon vs Marseille: Lyon DNB @ 1,62 (1 unit)

Bankroll: 54,38

Voor vanavond speel ik:

Everton vs Swansea: Everton @ 1,75 (2 units)

Na de komst van Allerdyce zit Everton weer in de lift. Swansea doet het juist een stuk minder. Geen bijzondere value bet maar, ik zie hier als enige uitkomst dat Everton gaat winnen.

Bankroll: 55,88

Bericht gewijzigd door bearcon op di 19 dec. 2017, 01:44
0 Vind ik leuk's
bearcon Topic starter Geplaatst 20 dec. 2017 om 11:51

Vandaag speel ik:

Marseille vs Troyes: Troyes +1.75 AH @ 1.78 (1 unit).

Marseille heeft de laatste 2 wedstrijden verloren, en Troyes tot nu toe nog niet met meer dan 2 doelpunten verschil verloren. Ik zie hier wel value in. Ik ben niet heel bekend met de Franse competitie vandaar 1 unit. Ik verwacht een gelijkspel of een kleine nederlaag van Troyes. Mochten ze toch met 2 doelpunten verschil verliezen (pas 3X gebeurt dit seizoen) dan krijg ik een halve stake terug.

Real sociedad vs Sevilla: Over 10.5 corners @ 1.70 (1 unit)

Ik speel deze bet mee van donnynedved, beide teams spelen veel corners.

Bankroll: 54,38

Bericht gewijzigd door bearcon op do 21 dec. 2017, 01:37
1 Vind ik leuk's
bearcon Topic starter Geplaatst 21 dec. 2017 om 05:40

Voor vandaag heb ik een mooie value bet geselecteerd en speel deze ook met volle stake!

Gent vs Charleroi: BTS @ 2.02 (3 units)

Waarom deze zo hoog staat geen idee, beide teams zijn in vorm. Charleroi de laatste 8 wedstrijden altijd gescoord en Gent de laatste 6 thuiswedstrijden ook. In mijn ogen zou de odd ongeveer 1.7 moeten zijn.

BR: 51,38

Bericht gewijzigd door bearcon op vr 22 dec. 2017, 01:03
2 Vind ik leuk's

Groot gelijk! Ik speel mee!

1 Vind ik leuk's

Vanavond porto/rio ave botsc 2,35. Porto thuis sterk, maar legue cup in Portugal is bijzaak en word veel gerouleerd! Rio ave is een pittige ploeg dat volgens mij een goaltje zal meepikken.

1 Vind ik leuk's
bearcon Topic starter Geplaatst 22 dec. 2017 om 16:30

Ik heb dit weekend weinig tijd voor beargumentatie van m'n bets maar ga zer toch plaatsen.

Vanavond:

Espanyol vs Atletico: Atletico + under 2.5 goals @ 2.9 (2 units)

Almere vs eindhoven: Almere @ 2.30 (2 units)

Dordrecht vs jong psv: Over 2.5 goals @ 1.55 (3 units)

BR: 53,63

Bericht gewijzigd door bearcon op za 23 dec. 2017, 01:35
0 Vind ik leuk's
bearcon Topic starter Geplaatst 23 dec. 2017 om 02:26

Vandaag speel ik de volgende tips:

Valencia vs Villareal: Valencia @ 2 (2 units)

Bolton vs Cardiff: Cardiff @ 2.05 (2 units)

QPR vs Bristol City: Bristol City + BTS @ 4.25 (1 unit)

Moeskroen vs Zulte Waregem: Over 2.5 Goals @ 1.8 (2 units)

Luik vs St Truiden: Under 2.5 goals @ 1.84 (2 units)

West Ham vs Newcastle: West Ham @ 2.20 (2 units)

1 Vind ik leuk's
bearcon Topic starter Geplaatst 15 mei 2019 om 11:10

Voor vandaag speel ik de volgende tennis partijen in een double:

Halep vs Vondrousova: Halep @1,32

Keys vs Kenin: Keys @ 1,40

Samen voor: 1,85 odd @ unibet

Mijn argument voor deze wedstrijden is dat beide spelers in goede vorm verkeren, beide zijn goede gravelspelers. Kenin is niet in vorm en is geen goede gravelspeler. Vondrousova is wel in goede vorm maar te licht en heeft zich nog niet bewezen tegen de echte toppers

Bericht gewijzigd door bearcon op zo 19 mei 2019, 20:06
2 Vind ik leuk's
bearcon Topic starter Geplaatst 18 aug. 2019 om 08:21

Frankfurt vs Hoffenheim: Frankfurt win @ 2,2 @ Unibet

Als je het mij vraagt is dit een bet met heel veel value. Frankfurt speelt thuis en heeft in EL al laten zien dat ze in vorm zijn. Hoffenheim eindigde vorig jaar in mineur en gezien de voorbereiding is het niet beter geworden.

Odd 2,2 is hier veel te hoog, zou max 1,8 moeten zijn.

1 Vind ik leuk's

Frankfurt is veel kwijt geraakt

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.