Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips (tennis) van: Santi21

Voor morgen 2 funcombo's gemaakt voor het tennis:
Doi, M - Puchkova, O Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,72 10-10-12
Fognini, F/Klizan, M - Fleming,C/Hutchins, R Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,20 10-10-12
Kohlschreiber, P - Lopez, Feliciano Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,55 10-10-12
Kuznetsov, Alex - Blake, James Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,16 10-10-12
Melzer, J/Raonic, M - Yu Chang/Zhe Li Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,15 10-10-12
Nishikori, K - Querrey, S Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,90 10-10-12
Tursunov, D - Lajovic, D Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,27 10-10-12
Gasquet, R - Stepanek, R Over/OnderTotaal aantal games Je weddenschap: Over 21.5
1,78 10-10-12
Istomin, D - Wawrinka, S HandicapSets handicap (1,5) Je weddenschap: Istomin, D 1.5
1,93 10-10-12
Federer, Roger - Yen-Hsun Lu Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 2-0
1,18 10-10-12
Murray, Andy - Mayer, Florian Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 2-0
1,30 10-10-12
Seppi, A - Berdych, T Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 0-2
1,50 10-10-12
Totale notering: 1.00 Uitbetaling €84.12
En deze combo op bwin:
Jamie Baker (GBR) - Michael Llodra (FRA) (2Way - Who will win?) Michael Llodra (FRA)
Philipp Kohlschreiber (GER) - Feliciano Lopez (ESP) (2Way - Who will win?) Philipp Kohlschreiber (GER)
Dmitry Tursunov (RUS) - Dusan Lajovic (SRB) (2Way - Who will win?) Dmitry Tursunov (RUS)
F. Fognini/M. Klizan - C. Fleming/R. Hutchins (2Way - Who will win?) C. Fleming/R. Hutchins
D. Marrero/F. Verdasco - P. Andujar/F. Lopez (2Way - Who will win?) D. Marrero/F. Verdasco
J. Melzer/M. Raonic - Y. Chang/Z. Li (2Way - Who will win?) J. Melzer/M. Raonic
Janko Tipsarevic (SRB) - Viktor Troicki (SRB) (2Way - Who will win?) Janko Tipsarevic (SRB)
Ka. Pliskova/Kr. Pliskova - J. Craybas/B. Mattek-Sands (2Way - Who will win?) J. Craybas/B. Mattek-Sands ?
Tommy Robredo (ESP) - Tommy Haas (GER) (Will Tommy Robredo (ESP) win at least 1 set?) Yes
Andreas Seppi (ITA) - Tomas Berdych (CZE) (2Way - Who will win?) Tomas Berdych (CZE)
Jo-Wilfried Tsonga (FRA) - Benoit Paire (FRA) (How many games will be played in the match?) Over 20,5

Andy Murray (GBR) - Florian Mayer (GER) (2Way - Who will win?) Andy Murray (GBR)
Roger Federer (SUI) - Yen-Hsun Lu (TPE) (Set bet) 2-0
B. Bryan/M. Bryan - E. Butorac/P. Petzschner (2Way - Who will win?) B. Bryan/M. Bryan
Misaki Doi (JPN) - Olga Puchkova (RUS) (2Way - Who will win?) Olga Puchkova (RUS)
C. Dellacqua/C. Scheepers - A. Medina Garrigues/J. Zheng (2Way - Who will win?) A. Medina Garrigues/J. Zheng
Inzet: 1 Uitbetaling: 104.23
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsanti21 in 9-10-2012 21:58 Leden topics
in 9-10-2012 21:58 Leden topics
360 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik speel nooit tennis, maar ga een keer met je meespelen
0 Vind ik leuk's
Marrero/Verdasco vs. Marach/Mergea @1.30 7/10
-1,5 set @1.75 2/10
Waren in supervorm voor de winterstop en moeten nu tegen twee matige dubbelspelers. Als ze ook maar enigszins niveau halen zie ik ze deze wedstrijd gewoon in 2 sets winnen.
Peya/Soares vs. Jaziri/Zayed -1,5 set @1.35 5/10
Dominguez Lino/Muguruza vs. Hradecka/Krajicek @3.05 4/10
Belachelijk lage odd voor Hradecka/Krajicek. Krajicek is al heel weggeweest van de WTA tour en nu doet ze weer een keer mee in het dubbelspel. Niveau vind ik nog altijd dramatisch van haar en ze speelt samen met Lucie Hradecka, die nota bene in de kwalificaties voor het enkelspel ruim werd uitgeschakeld door Richel Hogenkamp. Die heb ik toch ook niet heel erg hoog zitten in vrouwentennis. Eerstgenoemde hebben al vaker samen gedubbeld en pakten op Roland Garros afgelopen jaar nog een setje tegen Errani/Vinci. Deze odds zijn voor mij een compleet raadsel, dus ik speel met een redelijk hoge stake op een hoge odd!
Dodig/Melo vs. Kubot/Matkowski @1.50 4/10
Matkowski speelt normaal altijd met Fyrstenberg en is daarin de wat mindere speler, vooral met zijn service. Nu samen met een andere pool die wel redelijk kan dubbelen, maar ik acht Dodig/Melo toch een niveau hoger en @1.50 is nog een mooie odd om te spelen imo.
Rojer/Tecau vs. Mahut/Federer @2.27 2/10
Tja Federer heeft wel vaker gelegenheidsduo's gevormd in het dubbelspel en is vaak niet succesvol geweest.(Zie samen met Haas in Halle, daarin werden ze uitgeschakeld tegen een vrij matig dubbelduo. Rojer/Tecau zijn twee zeer ervaren dubbelaars, dus vind ik deze match zeker 50/50 en vind ik een odd van @2.27 absoluut value om te spelen!
Bopanna/Qureshi vs. Paire/Wawrinka @1.53 2/10
In eigen land twee dubbelaars tegen het zwitserse duo dat uiterst wisselvallig presteert in het dubbelspel. Met name Paire is een onzeker factor, maar door de klasse van Wawrinka blijft het gevaarlijk om tegen te betten. Echter verwacht ik toch een overwinning voor Bopanna/Qureshi, maar daarom wel met een redelijk kleine stake.
Underdog bets:
Cabeza/Candela vs. Kichenok/Kichenok @3 1/10
Hlavackova/Safarova vs. Klemenschits/Grandin @4.33 1/10
Combo: Marrero/Verdasco, Dodig/Melo, Peya/Soares -1,5 set @2.64 3/10
0 Vind ik leuk's
Goed dat je er weer bent! Ga je zeker volgen
0 Vind ik leuk's
Kan deze atp matches niet vinden op unibet
0 Vind ik leuk's
http://i41.tinypic.com/241me5t.jpg">
En speel Begemann/Emmrich, Peya/Soares, Marach/Mergea en Garcia-Lopez/Oswald nog allemaal single 2/10
0 Vind ik leuk's
Interessante bet, al zitten er wel nog de nodige risico's in.
0 Vind ik leuk's
Zo vannacht beginnen eindelijk de dubbels van de Australian Open:
Brunstrom/Nielsen vs. Lu/Sharan @1.40 5/10 (Marathonbet)
-1,5 set @1.94 2/10(SBOBET)
Brunstrom/Nielsen wonnen vorige week ATP toernooi van Chennai, waarin Lu/Sharan ook meededen. Zij moesten opgeven in dat toernooi, verder vind ik Lu geen goede dubbelspeler en is Sharan veel actief op challengerniveau in de dubbels. Nielsen is goede ATP-dubbelaar met hele goede service en Brunstrom is een lange en goede dubbelspeler, alleen soms nogal wat veel dubbele fouten. Maar ik zie ze deze wedstrijd wel in 2 sets winnen.
Butorac/Klaasen vs. Rafter/Hewitt @1.50 (Marathonbet) 5/10
Een van mijn favoriete dubbelduo's om op te wedden. Eerste ronde moeten ze tegen Hewitt/Rafter, wat uiteraard publiekslievelingen zijn in Australie. Maar het is volgens mij al 10 jaar geleden dat die man op ATP-niveau heeft gespeeld en ze treffen uitstekende dubbelaars tegenover hun. Een odd van 1.50 vind ik zeker mooi om te spelen.
Cabal/Farah vs. Huey/Inglot @2.10 3/10 (Marathonbet)
Gelijkwaardige wedstrijd met imo een licht voordeel voor Cabal/Farah. Maar dit is echt zo'n wedstrijd met zeer ervaren duo's waarin ik er vrij zeker van ben dat die in 3 sets beslist gaat worden. Dus op deze wedstrijd gaan nog wat meer betjes plaatsvinden. Cabal/Farah wonnen vorige week nog knap van gelegenheidsduo Federer/Mahut, toch knap. Verloren in STB van Nestor/Fyrstenberg, wat geen schande is.
Over 22,5 games @1.90 2/10
1-2 sets @4.45 1/10
2-1 sets @4.45 1/10
Rojer/Tecau vs. Gabashvili/Kukushkin -3,5 games @1.94 3/10 (Marathonbet)
2 ervaren ATP dubbelaars, tegen zeer onervaren dubbelaars die ook individueel niet echt heel sterk zijn. Het zou mij verbazen als ze een setje af kunnen pakken van Rojer/Tecau.
Marach/Mergea vs. Gonzales/Lipsky @2.46 2/10 (Marathonbet)
Wonnen 2 weken terug in Doha van Marrero/Verdasco en Gonzales/Lipsky verloren van Dlouhy/Bracciali. Bet op eerstgenoemde lijkt me zeker moeite waard gezien de odd.
Bautista-Agut/Gimeno-Traver vs. Bhambri/Venus 2/10 @1.82 (SBObet)
Alle 2 degelijke spelers op ATP enkelniveau en hebben al vaker samen dubbelspel gespeeld. Van tegenstander durf ik niet veel te zeggen, maar een odd van 1.82 laat ik zeker niet liggen.
Huta-Galung/Sijsling vs. Oswald/Stadler @1.94 (Marathonbet)
Goed dubbelduo, wonnen challengertoernooi in Mons met een hele sterke bezetting. Zijn daarnaast allebei al uitgeschakeld in de enkel, dus kunnen zich focussen op het dubbelspel. Tegenstander zijn ook allebei echte dubbelspelers, maar ik zie de Nederlanders deze wedstrijd winnen gezien hun eerdere prestaties samen.
Fichman/Puig vs. Muguruza/Parra-Santonja @2.92 1/10 (Marathonbet)
Kleine gok op underdog in damesdubbel
Combo: Nestor/Zimonjic, Peya/Soares, Fyrstenberg/Matkowski, Rojer/Tecau, Brunstrom/Nielsen @3.19 3/10
0 Vind ik leuk's
Grote winst gemaakt afgelopen nacht (ongeveer 15 units), dus we gaan verder op dezelfde toer vannacht!
Bolelli/Fognini vs. Harisson/Querrey @1.75 4/10
Ik denk zo'n anderhalf jaar geleden heel veel met elkaar gedubbeld en versloegen samen het ene na het andere goede duo. Nu dubbelen ze weer samen tegen de twee Amerikanen, die het vooral van Querreys service moet heben denk ik. Ik verwacht een overwinning voor de Italianen.
-1,5 set @2.84 2/10
Haase/Kas vs. Davydenko/Golubev +4 games @1.98 3/10
Haase moest in enkelspel al opgeven wegens last van z'n rug. De Russen zijn vrij degelijke tennissers en ik verwacht dat ze goede tegenstand kunnen bieden. Als het serveren bij Haase niet goed gaat, zie ik de Russen zelfs winnen. Dus daar speel ik een kleine bet op @4.33 1/10
Reid/Saville vs. Murray/Peers -4,5 games @1.90 2/10, 2-0 sets @1.50 4/10
Murray/Peers ook een favoriet dubbelduo van mij om op te wedden. Tegen de Australiers die een wildcard hebben gekregen moeten ze dik kunnen winnen. Verwacht dat ze zowel de handicap als de set betting wel moeten kunnen halen.
Andujar/Mayer vs. Llodra/Mahut @4.90 1/10, +4,5 games @1.94 2/10
Taaie tegenstander voor Llodra/Mahut en ik denk dat als het niet loopt bij de Fransen ze eraf gaan tegen hun. Ze hebben al eens vaker verloren van tegenstanders die lager aangeslagen werden dus vind ik dit een te hoge odd om te laten liggen.
Mirnyi/Youzhny vs. Monroe/Zeballos
Dit is zo'n wedstrijd die ik wel weer in een 3 setter zie eindigen. Mirnyi is de beste dubbelaar van de vier, maar Monroe en Zeballos draaien ook redelijk lang mee op de ATP-dubbeltour. Youzhny is een goede aanvulling voor Mirnyi, maar krijgen het lastig tegen Monroe/Zeballos. Daarom ga ik voor correct score bet:
2-1 @4.15 1/10
1-2 @7.90 1/10
over 22 games @2 2/10
Bryan/Bryan vs. Hanley/Marray @8 1/10, +4,5 games @2.04 2/10
Wonnen enige onderlinge ontmoeting en zijn allebei los van elkaar zeer goede dubbelaars. Bryan/Bryan zijn niet meer in hun onverslaanbare vorm, zoals ze maanden geleden nog wel eens waren. Deze odds zijn wel een gokje waard vind ik.
2-1 @5.40 0,5/10
1-2 @14 0,5/10
Bolt/Whittington vs. Knowle/Pospisil -1,5 set @1.75 2/10
Wildcard voor de Australiers, maar moeten tegen Knowle en Pospisil. Ze moeten boven zichzelf uitstijgen denk ik om een setje te pakken. Overwinning in 2 sets zit nog wel value op imo met @1.75
Paes/Stepanek vs. Dlouhy/Rosol +4 gms @1.88 3/10, to win @3.35 1.5/10
Normaal gesproken speel ik niet tegen Paes/Stepanek, maar nu heeft Stepanek in de enkel op moeten geven wegens nek blessure. Daardoor geef ik Dlouhy/Rosol een grotere kans, als de wedstrijd gespeeld gaat worden. Rosol won vorige week ook nog van de Bryans en Dlouhy versloeg Gonzales/Lipsky, dus het zijn allebei zeker geen onaardige dubbelaars.
Marrero/Verdasco vs. Duckworth/Ebden @1.30 6/10
Ze zijn het aan hun stand verplicht om deze match gewoon te winnen. Die Duckworth zegt me niet zoveel qua dubbeltennis alleen Ebden heeft nog wel eens voor een verrassing gezorgd. Maar die Spanjaarden waren zo goed op de ATP finals in Parijs (ook hardcourt) dat ik ze nu echt niet zie verliezen van, met alle respect, Duckworth en Ebden.
-4 games @1.85 2/10
2-0 sets @1.75 2/10

Combo: Marrero/Verdasco, Knowle/Pospisil, Bolleli/Fognini, Murray/Peers @3.35 2/10

0 Vind ik leuk's
Jow Santi,
thanks nog voor de tips van gister! heb er zeker profijt van gehad (y)
Een vraagje:
Bopanna/Qureshi moeten toch zeker kunnen winnen van het gelegenheidsduo Junaid en Mannarino?
0 Vind ik leuk's
X X X
Haase moest in het enkelspel niet opgeven vanwege last van zijn rug, maar door een krampaanval. Hij moest echter wel behandeld worden aan zijn rug. Ik vraag me af of dit of die krampaanval hem nu nog zal belemmeren.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.