Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips (tennis) van: Santi21

Voor morgen 2 funcombo's gemaakt voor het tennis:
Doi, M - Puchkova, O Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,72 10-10-12
Fognini, F/Klizan, M - Fleming,C/Hutchins, R Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,20 10-10-12
Kohlschreiber, P - Lopez, Feliciano Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,55 10-10-12
Kuznetsov, Alex - Blake, James Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,16 10-10-12
Melzer, J/Raonic, M - Yu Chang/Zhe Li Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,15 10-10-12
Nishikori, K - Querrey, S Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,90 10-10-12
Tursunov, D - Lajovic, D Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,27 10-10-12
Gasquet, R - Stepanek, R Over/OnderTotaal aantal games Je weddenschap: Over 21.5
1,78 10-10-12
Istomin, D - Wawrinka, S HandicapSets handicap (1,5) Je weddenschap: Istomin, D 1.5
1,93 10-10-12
Federer, Roger - Yen-Hsun Lu Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 2-0
1,18 10-10-12
Murray, Andy - Mayer, Florian Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 2-0
1,30 10-10-12
Seppi, A - Berdych, T Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 0-2
1,50 10-10-12
Totale notering: 1.00 Uitbetaling €84.12
En deze combo op bwin:
Jamie Baker (GBR) - Michael Llodra (FRA) (2Way - Who will win?) Michael Llodra (FRA)
Philipp Kohlschreiber (GER) - Feliciano Lopez (ESP) (2Way - Who will win?) Philipp Kohlschreiber (GER)
Dmitry Tursunov (RUS) - Dusan Lajovic (SRB) (2Way - Who will win?) Dmitry Tursunov (RUS)
F. Fognini/M. Klizan - C. Fleming/R. Hutchins (2Way - Who will win?) C. Fleming/R. Hutchins
D. Marrero/F. Verdasco - P. Andujar/F. Lopez (2Way - Who will win?) D. Marrero/F. Verdasco
J. Melzer/M. Raonic - Y. Chang/Z. Li (2Way - Who will win?) J. Melzer/M. Raonic
Janko Tipsarevic (SRB) - Viktor Troicki (SRB) (2Way - Who will win?) Janko Tipsarevic (SRB)
Ka. Pliskova/Kr. Pliskova - J. Craybas/B. Mattek-Sands (2Way - Who will win?) J. Craybas/B. Mattek-Sands ?
Tommy Robredo (ESP) - Tommy Haas (GER) (Will Tommy Robredo (ESP) win at least 1 set?) Yes
Andreas Seppi (ITA) - Tomas Berdych (CZE) (2Way - Who will win?) Tomas Berdych (CZE)
Jo-Wilfried Tsonga (FRA) - Benoit Paire (FRA) (How many games will be played in the match?) Over 20,5

Andy Murray (GBR) - Florian Mayer (GER) (2Way - Who will win?) Andy Murray (GBR)
Roger Federer (SUI) - Yen-Hsun Lu (TPE) (Set bet) 2-0
B. Bryan/M. Bryan - E. Butorac/P. Petzschner (2Way - Who will win?) B. Bryan/M. Bryan
Misaki Doi (JPN) - Olga Puchkova (RUS) (2Way - Who will win?) Olga Puchkova (RUS)
C. Dellacqua/C. Scheepers - A. Medina Garrigues/J. Zheng (2Way - Who will win?) A. Medina Garrigues/J. Zheng
Inzet: 1 Uitbetaling: 104.23
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsanti21 in 9-10-2012 21:58 Leden topics
in 9-10-2012 21:58 Leden topics
360 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Geen tijd om morgen nog toe te lichten, dus vandaar maar nu even:
Hanley/Sa vs. Mahut/Tsonga @3.18 4/10
Vorige ronde moest Mahut/Tsonga tegen Begemann/Emmrich, toen had ik al op de Duitsers ingezet. Ze hadden zeker verdiend om deze te winnen, maar verloren helaas met 7-6 (2 SP) en 7-5 doordat ze heel veel BP niet benutten (14!!). Hierdoor werd mijn vermoeden alleen maar bevestigd dat Tsonga niet goed is in de dubbel en Mahut het in zijn eentje niet red. Nu moeten ze tegen Hanley/Sa, die ik zeker gelijkwaardig acht aan de Duitsers en geef ik ze dus een goeie kans om de Fransen morgen te verslaan. Daarnaast moet Mahut ook nog eerst enkelen, dus dat zou ook nog in het voordeel kunnen zijn de Hanley/Sa. Odd is opnieuw overal voor @3+ te krijgen, dus zeker de moeite waard! To win in 2 sets zie ik misschien ook nog wel gebeuren en die pak ik ook nog mee voor 1/10 @5 bij Bwin.
En deze staat natuurlijk ook nog altijd:
Aoyama/Moulton vs. Chan/Xu @1.65 8/10
Deze dames gaan veel WTA-toernooien af voor het dubbelspel en winnen vaak van 'slechte' dubbelduo's. Tegen de topduo's willen ze nog wel eens een setje pakken, maar verliezen ze meestal. Deze odd is echt belachelijk hoog aangezien hun tegenstanders regelmatig weggespeeld worden op challengerdubbel niveau bij de dames. En ook op WTA-toernooien zijn ze weggespeeld door totaal onbekende Aziatische duo's. Dit toernooi wonnen ze wel 1e ronde van Date-Krumm/Goerges, maar dit is absoluut een uitzondering. Aoyama/Moulton echt 2 a 3 klassen beter en had ze voor een odd van 1.25 verwacht ofzo. (Verwacht dat deze odd nog flink gaat droppen)
0 Vind ik leuk's
Ik speel de tweede met je mee, 1 van mijn eerste bets die ik doe. Maar jij was zeker van je zaak dus 4 euro ingezet en aan de tussenstand te zien word het een makkie
0 Vind ik leuk's
Die 2de gaat iig al fout.. ik had ze in combi meegespeeld.. helaas :P
0 Vind ik leuk's
Heb vrij lang geen tijd meer gehad om iets te plaatsen, maar wil het toch weer beetje bij gaan houden:
Vandaag 2 leuke wedstrijden:
Beck/Kas vs. van der Duim/Westerhof @1.42 7/10 Bwin
Sowieso omdat Kas ervaren ATP dubbelaar is en die NL'ers dat nog uberhaupt nooit hebben mogen spelen. Beck speelt ook redelijk vaak in de dubbel, weliswaar op zelfde niveau als van der Duim en Westerhof, maar verwacht dat de Duitsers gewoon aan het langste eind trekken dus grote stake!
2-0 overwinning @2.20 2/10
Butorac/Klaasen vs. Granollers/Lopez @2.55 4/10
Had ze ook al vorige ronde tegen Llodra/Mahut gepakt en hadden toen bijna @3 odd. Wonnen die wedstrijd zeer dik in 2 sets en verwacht dat ze het Granollers/Lopez ook zeer moeilijk gaan maken, die laatste tijd wat wisselvallig zijn. Verwacht een gelijkwaardige wedstrijd en dan ligt er imo zeker value bij Butorac/Klaasen op @2.55!
0 Vind ik leuk's
Vanavond:
Marrero/Verdasco vs. Granollers/Lopez @1.80 6/10
2-0 overwinning @2.80 2/10
In onderlinge ontmoetingen staat het 6-0 voor Marrero/Verdasco, waarvan 5 overwinningen met 2-0 in sets. 3 weken geleden speelden ze nog tegen elkaar en ook toen werd het 2-0 in sets. Laatste tijd hebben Granollers/Lopez niet meer weten te winnen van echt goede dubbelduo's, maar wel van wat mindere goden in het dubbelspel. Bij Marrero/Verdasco ging het iets beter, met name het toernooi van Shanghai paar weken terug. Wat mij betreft dus redelijk wat value op Marrero/Verdasco.
0 Vind ik leuk's
Marrero/Verdasco hebben me niet in de steek gelaten, opnieuw een overtuigende 2-0 sets overwinning en speelde echt heel sterk!
Voor morgen alvast:
Paes/Stepanek vs. Peya/Soares @1.77 5/10
Laatste toernooi van Paes/Stepanek dat ze samen speelden was de US Open en die wonnen ze zeer knap. In de finale versloegen ze toen het duo waar ze morgen ook tegen moeten, Peya/Soares met 6-1,6-3. Ook morgen wordt er op hardcourt gespeeld dus de omstandigheden zijn vergelijkbaar alleen de vorm is lastig te bepalen van Paes/Stepanek, aangezien US Open ook hun laatste toernooi was. Peya/Soares hebben een aantal mooie winstpartijen achter de rug (meeste in STB), maar verwacht toch dat Paes/Stepanek zullen winnen, gezien het overtuigende, eerdere resultaat 2 maanden terug op hardcourt.
Bryan/Bryan vs. Dodig/Melo
Deze match is leuk voor de funbets. Afgelopen 3 weken 2 x tegenover elkaar gestaan, waarvan 1x Dodig/Melo won met 2-1 in sets en Bryan/Bryan 1x won in 2 sets. Alle 4 de sets waren het tiebreaks of 7-5 sets, dus in deze wedstrijd ga ik morgen ook voor de over 9,5 games in beide sets. Daarnaast had Dodig/Melo eergisteren, net als 3 weken terug, minimaal een set moeten pakken tegen gebroeders Bryan/Bryan, maar konden het niet uitserveren op 5-4 voor (zelfs SP gehad), waardoor de Bryans in 2 sets wonnen. Verwacht morgen wel weer dat een super tiebreak de beslissing zal brengen. Betten op de correct score zit dus veel value op morgen imo.
Mijn bets:
Set 1 over 9,5 games @1.65 2/10
Set 1 over 10,5 games (Bwin) @3.25 2/10
Set 2 over 9,5 games @1.65 2/10
Correct score: 2-1 sets Bryans @4.20 1/10
Correct score: 1-2 Dodig/Melo @7.25 1/10
(Tip voor de mensen die Dodig/Melo +1,5 set spelen @2, speel dan op Bryans to win 2-1 @4.20 en Dodig/Melo to win @3.85, houd je veel meer winst over)
0 Vind ik leuk's

santi wat ik me nog heriner van us open is dat of peya of soars geblseerd was weet alleen niet meer wie van de twee vandaar ook de simpele overwinning had namelijk geld op peya soares en heb finale gekeken en was niet echt een match en denk dat alsze nu wel fit zijn revanche willen weet niet zoveel als jij van tennis maar zag het niet in je voorbeschouwing staan
0 Vind ik leuk's
speel op je gevoel..............
Ja klopt tattoo dat was Peya, de Oostenrijker. Die raakte geblesseerd aan het einde van de semi's alleen nu is hij sowieso de mindere van de 2 en is het meestal Soares die de doorslag geeft. Daarnaast speelde Paes/Stepanek echt zo goed dat toernooi, niet normaal en ook in de finale raakte ze echt alles perfect. Feit blijft inderdaad dat Peya niet 100% kon spelen, wat zeker invloed heeft gehad op de uitslag maar in die vorm hadden Paes/Stepanek van iedereen gewonnen denk ik. Vraag blijft of dat ze dat niveau 2 maanden later nog steeds gelijk kunnen halen, maar daar ben ik van overtuigd helemaal op de world tour finals.
0 Vind ik leuk's
Paes/Stepanek waren een klasse beter vandaag en hadden eigenlijk al in 2 sets moeten winnen. Bryan/Bryan een oddje van @7.25 goed gehit en met een beetje meer geluk had ik die over 9,5 ook nog binnengehaald, maar toen vielen elke keer net de breaks.
0 Vind ik leuk's
13.00 Dodig/Melo vs. Fyrstenberg/Matkowski
Heb Fyrstenberg/Matkowski zien spelen in de 1e wedstrijd tegen Qureshi/Rojer en toen vond ik ze toch wel sterk spelen. Ondanks dat Fyrstenberg laatste game van de wedstrijd begon te klote met z'n service. Ze versloegen ze toch mooi in 2 sets en pakten vorige week ook al setje af van de Bryans, maar dat lukt veel tegenstanders laatste tijd. Dodig/Melo in goede vorm, maar odd van rond de @1.40 vind ik te laag om hun grote stake te spelen. Verwacht dat de Polen wel een setje kunnen pakken en daarom ga ik voor:
2:1 sets @3.75 1/10
1:2 sets @4.80 1/10
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.