Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips (tennis) van: Santi21

Voor morgen 2 funcombo's gemaakt voor het tennis:
Doi, M - Puchkova, O Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,72 10-10-12
Fognini, F/Klizan, M - Fleming,C/Hutchins, R Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,20 10-10-12
Kohlschreiber, P - Lopez, Feliciano Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,55 10-10-12
Kuznetsov, Alex - Blake, James Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,16 10-10-12
Melzer, J/Raonic, M - Yu Chang/Zhe Li Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,15 10-10-12
Nishikori, K - Querrey, S Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,90 10-10-12
Tursunov, D - Lajovic, D Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,27 10-10-12
Gasquet, R - Stepanek, R Over/OnderTotaal aantal games Je weddenschap: Over 21.5
1,78 10-10-12
Istomin, D - Wawrinka, S HandicapSets handicap (1,5) Je weddenschap: Istomin, D 1.5
1,93 10-10-12
Federer, Roger - Yen-Hsun Lu Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 2-0
1,18 10-10-12
Murray, Andy - Mayer, Florian Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 2-0
1,30 10-10-12
Seppi, A - Berdych, T Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 0-2
1,50 10-10-12
Totale notering: 1.00 Uitbetaling €84.12
En deze combo op bwin:
Jamie Baker (GBR) - Michael Llodra (FRA) (2Way - Who will win?) Michael Llodra (FRA)
Philipp Kohlschreiber (GER) - Feliciano Lopez (ESP) (2Way - Who will win?) Philipp Kohlschreiber (GER)
Dmitry Tursunov (RUS) - Dusan Lajovic (SRB) (2Way - Who will win?) Dmitry Tursunov (RUS)
F. Fognini/M. Klizan - C. Fleming/R. Hutchins (2Way - Who will win?) C. Fleming/R. Hutchins
D. Marrero/F. Verdasco - P. Andujar/F. Lopez (2Way - Who will win?) D. Marrero/F. Verdasco
J. Melzer/M. Raonic - Y. Chang/Z. Li (2Way - Who will win?) J. Melzer/M. Raonic
Janko Tipsarevic (SRB) - Viktor Troicki (SRB) (2Way - Who will win?) Janko Tipsarevic (SRB)
Ka. Pliskova/Kr. Pliskova - J. Craybas/B. Mattek-Sands (2Way - Who will win?) J. Craybas/B. Mattek-Sands ?
Tommy Robredo (ESP) - Tommy Haas (GER) (Will Tommy Robredo (ESP) win at least 1 set?) Yes
Andreas Seppi (ITA) - Tomas Berdych (CZE) (2Way - Who will win?) Tomas Berdych (CZE)
Jo-Wilfried Tsonga (FRA) - Benoit Paire (FRA) (How many games will be played in the match?) Over 20,5

Andy Murray (GBR) - Florian Mayer (GER) (2Way - Who will win?) Andy Murray (GBR)
Roger Federer (SUI) - Yen-Hsun Lu (TPE) (Set bet) 2-0
B. Bryan/M. Bryan - E. Butorac/P. Petzschner (2Way - Who will win?) B. Bryan/M. Bryan
Misaki Doi (JPN) - Olga Puchkova (RUS) (2Way - Who will win?) Olga Puchkova (RUS)
C. Dellacqua/C. Scheepers - A. Medina Garrigues/J. Zheng (2Way - Who will win?) A. Medina Garrigues/J. Zheng
Inzet: 1 Uitbetaling: 104.23
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsanti21 in 9-10-2012 21:58 Leden topics
in 9-10-2012 21:58 Leden topics
360 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zie net de uitslag, was een spannende match denk ik zo, maar hij is binnen :D
0 Vind ik leuk's
Als je over naaien spreekt dan ben ik er (h)
Ik volg je bij Bednarek/Janowicz vs. Lorenzi/Starace @1.83 7/10
Het is een tijdje geleden dat ik je nog eens gevolgd heb en mss ga je nu wel winnen ;-)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
Als je over naaien spreekt dan ben ik er (h)
Ik volg je bij Bednarek/Janowicz vs. Lorenzi/Starace @1.83 7/10
Het is een tijdje geleden dat ik je nog eens gevolgd heb en mss ga je nu wel winnen ;-)

Die wedstrijd is al gespeeld he boem ;) Bednarek/Janowicz in 3 sets gewonnen!
Morgen speel ik die sowieso weer tegen Bautista-Agut/Gimeno, hopelijk een mooie odd.
0 Vind ik leuk's
jaja janowicz was een spannde maar gelukig hebben ze hem binnengehaald!
had een combo van 11 verpest door robredo en een 12fold door robredo en groenfield!! ongeloofelijk
had me zellf gister voor genomen allin te gaan op robredo na 2 set verlies na afgelope 2 matches maar moest inens weg en vergat me tel
uitijdelijk 20 winst vandaag (maar als me dag ging zoals gepland was ik van 40 naar 1000!! euro gegaan dus was tilt allin op een vrij safe bet die tog nog spannend werd
wou nog par meer voetbal zeten in de avond maar moest wachte op funibet hahaha wat een ####dag de zoveelste deze week had veel kunnen maken zeker een paar 000tjes;p sorry moest het ff kwijt
baaal als een stekker
0 Vind ik leuk's
speel op je gevoel..............
ZOnde man, die 12 fold :p Echter, die vrouwendubbeltjes mooi uit de combo laten voortaan. Twee ervaren dubbelduo's tegen elkaar (zoals vandaag Groenefeld tegen Black/EraJa) is vrij onvoorspelbaar.
Robredo zat ik zelf ook aan te denken maar had er geen tijd voor vandaag. Afgelopen 2 matches kwam die ook al 2-0 sets achter en kwam die goed terug. Weet jij wat odd was voor hem bij 2-0 achter?
0 Vind ik leuk's
ja ik hoorde @20 dus baal dr van want had 40euro dr opgezet had ook geen tijd
0 Vind ik leuk's
speel op je gevoel..............
Tips voor vandaag:
Marrero/Verdasco vs. Lopez/Sa @1.48 5/10
-1,5 set @2.25 2/10
Nu is het afgelopen voor Lopez/Sa vorige ronde zeer veel geluk gehad en hadden er eigenlijk al uit moeten liggen. Ze zijn toen heel vaak gebroken en dat zie ik Marrero/Verdasco ook wel doen vandaag. Verder heeft Mar/Ver de laatste 8 overwinningen van hun allemaal in 2 sets geboekt, dus speel ik ook nog -1,5 set!
Qureshi/Rojer vs. Cuevas/Zeballos @1.40 4/10
Granollers/Lopez vs. Cabal/Farah @1.50 5/10
-1,5 set @ 2.25
Vorige ronde had al eindstation moeten zijn voor Cabal/Farah, ware het niet dat Murray/Peers het verkloten die laatste set. Granollers/Lopez een klasse beter dan Cabal/Farah dus daarom mijn bet op hun. Zie ze eerlijk gezegd ook wel in 2 sets winnen vandaag.
Bednarek/Janowicz vs. Bautista-Agut/Gimeno-Traver @1.63 7/10
-1,5 set @2.42 3/10
Tegenstander van vandaag een stuk minder dan die Bed/Jan gisteren hadden, dus ga ik voor een overwinning voor de Polen. Als het een beetje meezit vandaag zie ik ze ook nog wel in 2 sets winnen gezien de weinige dubbelervaring bij Baut/Gim.
Mladenovic/Voskoboeva vs. Kuznetsova/Pennetta @2.56 2/10
+1,5 set @1.65 3/10
Black/Erakovic vs. Stosur/Schiavone @2.15 2/10
Live-tip Betfair:
Mattek-Sands t.b.v. Moulton/Davis @2.78 7/10 na 1e set dik verloren te hebben
0 Vind ik leuk's
Hey Santi
Ik vind het raar dat volgende match ontbreekt in je lijstje:
Llodra/Mahut - Huey/Iglot
Ik bet hier op Llodra en Mahut to win. Ze zijn een zeer sterk dubbelteam. Beiden sterke serveerders, Llodra zeer sterk aan het net. Dit zagen we in hun dubbelpartij tegen Myrni en tecau.
Iglot en Huey zijn het ook gewoon dubbel te spelen, maar ik denk toch dat de Fransen gaan winnen.
Ik heb ze ook gebet als winnaars van het dubbeltornooi!
Grtz.
0 Vind ik leuk's
tisten:
Hey Santi
Ik vind het raar dat volgende match ontbreekt in je lijstje:
Llodra/Mahut - Huey/Iglot
Ik bet hier op Llodra en Mahut to win. Ze zijn een zeer sterk dubbelteam. Beiden sterke serveerders, Llodra zeer sterk aan het net. Dit zagen we in hun dubbelpartij tegen Myrni en tecau.
Iglot en Huey zijn het ook gewoon dubbel te spelen, maar ik denk toch dat de Fransen gaan winnen.
Ik heb ze ook gebet als winnaars van het dubbeltornooi!
Grtz.

Die match wacht ik ff af, misschien dat ik over 9,5 games in sets ga spelen. Llodra/Mahut konen Mirnyi/Tecau 2,5 set lang niet breaken, maar de Fransen zelf zijn ook zeer lastig te breaken. Misschien dat ik live nog de Fransen op winst pak bij een mooie odd!
0 Vind ik leuk's
santi21:
Tips voor vandaag:
Marrero/Verdasco vs. Lopez/Sa @1.48 5/10 (y)
-1,5 set @2.25 2/10 (Y)
Nu is het afgelopen voor Lopez/Sa vorige ronde zeer veel geluk gehad en hadden er eigenlijk al uit moeten liggen. Ze zijn toen heel vaak gebroken en dat zie ik Marrero/Verdasco ook wel doen vandaag. Verder heeft Mar/Ver de laatste 8 overwinningen van hun allemaal in 2 sets geboekt, dus speel ik ook nog -1,5 set!
Qureshi/Rojer vs. Cuevas/Zeballos @1.40 4/10 (N)
Granollers/Lopez vs. Cabal/Farah @1.50 5/10 (Y)
-1,5 set @ 2.25 (Y)
Vorige ronde had al eindstation moeten zijn voor Cabal/Farah, ware het niet dat Murray/Peers het verkloten die laatste set. Granollers/Lopez een klasse beter dan Cabal/Farah dus daarom mijn bet op hun. Zie ze eerlijk gezegd ook wel in 2 sets winnen vandaag.
Bednarek/Janowicz vs. Bautista-Agut/Gimeno-Traver @1.63 7/10 (Y)
-1,5 set @2.42 3/10 (Y)
Tegenstander van vandaag een stuk minder dan die Bed/Jan gisteren hadden, dus ga ik voor een overwinning voor de Polen. Als het een beetje meezit vandaag zie ik ze ook nog wel in 2 sets winnen gezien de weinige dubbelervaring bij Baut/Gim.
Mladenovic/Voskoboeva vs. Kuznetsova/Pennetta @2.56 2/10 (Y)
+1,5 set @1.65 3/10 (Y)
Black/Erakovic vs. Stosur/Schiavone @2.15 2/10 (Y)
Live-tip Betfair:
Mattek-Sands t.b.v. Moulton/Davis @2.78 7/10 (Y) na 1e set dik verloren te hebben

Vandaag een dagje waarin ik heel veel grote stakes speelde en dat is goed beloond! Bijna alles goed alleen helaas Qur/Rojer verloren in matchtiebreak, maar dan kan ik niet rouwig om zijn met deze winst :D
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.