Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips (tennis) van: Santi21

Voor morgen 2 funcombo's gemaakt voor het tennis:
Doi, M - Puchkova, O Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,72 10-10-12
Fognini, F/Klizan, M - Fleming,C/Hutchins, R Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,20 10-10-12
Kohlschreiber, P - Lopez, Feliciano Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,55 10-10-12
Kuznetsov, Alex - Blake, James Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,16 10-10-12
Melzer, J/Raonic, M - Yu Chang/Zhe Li Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,15 10-10-12
Nishikori, K - Querrey, S Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,90 10-10-12
Tursunov, D - Lajovic, D Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,27 10-10-12
Gasquet, R - Stepanek, R Over/OnderTotaal aantal games Je weddenschap: Over 21.5
1,78 10-10-12
Istomin, D - Wawrinka, S HandicapSets handicap (1,5) Je weddenschap: Istomin, D 1.5
1,93 10-10-12
Federer, Roger - Yen-Hsun Lu Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 2-0
1,18 10-10-12
Murray, Andy - Mayer, Florian Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 2-0
1,30 10-10-12
Seppi, A - Berdych, T Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 0-2
1,50 10-10-12
Totale notering: 1.00 Uitbetaling €84.12
En deze combo op bwin:
Jamie Baker (GBR) - Michael Llodra (FRA) (2Way - Who will win?) Michael Llodra (FRA)
Philipp Kohlschreiber (GER) - Feliciano Lopez (ESP) (2Way - Who will win?) Philipp Kohlschreiber (GER)
Dmitry Tursunov (RUS) - Dusan Lajovic (SRB) (2Way - Who will win?) Dmitry Tursunov (RUS)
F. Fognini/M. Klizan - C. Fleming/R. Hutchins (2Way - Who will win?) C. Fleming/R. Hutchins
D. Marrero/F. Verdasco - P. Andujar/F. Lopez (2Way - Who will win?) D. Marrero/F. Verdasco
J. Melzer/M. Raonic - Y. Chang/Z. Li (2Way - Who will win?) J. Melzer/M. Raonic
Janko Tipsarevic (SRB) - Viktor Troicki (SRB) (2Way - Who will win?) Janko Tipsarevic (SRB)
Ka. Pliskova/Kr. Pliskova - J. Craybas/B. Mattek-Sands (2Way - Who will win?) J. Craybas/B. Mattek-Sands ?
Tommy Robredo (ESP) - Tommy Haas (GER) (Will Tommy Robredo (ESP) win at least 1 set?) Yes
Andreas Seppi (ITA) - Tomas Berdych (CZE) (2Way - Who will win?) Tomas Berdych (CZE)
Jo-Wilfried Tsonga (FRA) - Benoit Paire (FRA) (How many games will be played in the match?) Over 20,5

Andy Murray (GBR) - Florian Mayer (GER) (2Way - Who will win?) Andy Murray (GBR)
Roger Federer (SUI) - Yen-Hsun Lu (TPE) (Set bet) 2-0
B. Bryan/M. Bryan - E. Butorac/P. Petzschner (2Way - Who will win?) B. Bryan/M. Bryan
Misaki Doi (JPN) - Olga Puchkova (RUS) (2Way - Who will win?) Olga Puchkova (RUS)
C. Dellacqua/C. Scheepers - A. Medina Garrigues/J. Zheng (2Way - Who will win?) A. Medina Garrigues/J. Zheng
Inzet: 1 Uitbetaling: 104.23
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsanti21 in 9-10-2012 21:58 Leden topics
in 9-10-2012 21:58 Leden topics
360 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Das al nice, c'mon!
0 Vind ik leuk's
Hier kan je dus echt pissig om worden he. Die Sa bakte dr niks van vorige match en nu kunnen ze m niet breaken. Gelukkig gaan de andere bets redelijk de goede de kant op, maar deze hadden ze echt moeten pakken zeg!
0 Vind ik leuk's
santi21:
Heel veel dubbels op het programma morgen en veel dubbelduo's die ik ken of waar er bekende spelers van bij zitten.
De odds waar een vraagteken achter staat is een verwachting van die odd aangezien die nog niet bekend zijn.
In de volgende post zal ik nog enkele tips neerzetten voor mixed doubles en enkele combo's die ik spelen. Bij een goede dag morgen kan ik echt goed binnenlopen :D
Heren:
Fleming/Marray vs. Lopez/Sa @1.63 5/10 (N)
-1,5 set verwacht ik rond@2.70 2/10 (N)
Als je die vorige wedstrijd van Nielsen/Sa gezien hebt begrijp je dat Sa met service zeer zwak is en veel wordt gebroken. Is overigens wel weer in de rally een goede dubbelaar, maar Fleming/Marray een klasse te groot zeker omdat Sa met Lopez speelt.
Berlocq/Mayer vs. Cuveas/Zeballos @1.67 2/10 Morgen
Brands/Moser vs. Gicquel/Roger-Vasselin @2.10 1/10 In-Play
Bautista-Agut/Gimeno-traver vs. Olivetti/Texeira @1.60 2/10 (Y)
-1,5 set @2.7? 1/10 (Y)
Huey/Inglot vs. Mayer/Kamke @1.47 4/10 (Y)
-1,5 set @2.10? 1/10 (Y)
Dames:
Husarova/Lisicki vs. Hrdinova/Jovanovski @1.40 5/10 (Y)
-1,5 set @2.10? 2/10 (N)
Husarova zeer actief in dubbelspel en boekt regelmatig verrassingen tegen goede duo's met verschillende dubbelpartners. Met Lisicki heeft ze laatst al een WTA-toernooi gespeeld en ook toen wonnen ze van topduo Petrova/Srebotnik. Morgen tegen Hrdinova/Jovanovski verwacht ik absoluut geen problemen en waarschijnlijk in 2 sets een overwinning voor Husarova!
Kerber/Petkovic vs. Black/Erakovic @2.20 1/10 Morgen
Kerber/Petkovic wonnen vorige maand samen van Makarova/Vesnina en Groenefeld/Peschke op gravel. Puur op deze overwinningen gebaseerd zet ik mijn geld op hun.
Kops-Jones/Spears vs. Begu/Rybarikova @1.50 3/10 (N)
-1,5 set @2.30? 1/10 (N)
Castano/Marosi vs. Voracova/Zakopalova @2.05 1/10 (Y)
Kalashnikova/Rosolka vs. Buryachok/Watson @1.92 1/10 (Y)
Mladenovic/Voskoboeva vs. Torro-Flor/Tsurenko -1,5 set @2? 2/10 In-play (1-0 sets en morgen serving voor match)
Mattek-Sands/Mirza vs. Cornet/Razanno -1,5 set @1.75? 2/10 Morgen
Dushevina/Panova vs. Pavlyuchenkova/Safarova +1,5 set? @2.20 1/10 (Y)

Inmiddels wordt er niet meer gespeeld op RG. Toch wel goeie dag gehad en 9 van de 13 geplaatste bets goed alleen jammer genoeg veel stakes ingezet op die 4 verloren bets. Zometeen wordt schedule of play bekend gemaakt en zal ik mijn tips vanavond of morgen weer in mn forum zetten!
0 Vind ik leuk's
Flink wat dubbels weer morgen en ik zie wel weer een paar wedstrijden met leuke odds (h):
(Bets zonder toelichting zijn nog wedstrijden van gisteren, die staan daar al toegelicht)
Heren:
Murray/Peers vs. Cabal/Farah @2.60 2/10 (N) Dubbele break voor 3e set en nog weggeven :')
+1,5 set @1.65? 3/10 (Y)
Wonnen vorige ronde knap van Knowle/Polasek en hadden toen vergelijkbare odd. Cabal/Farah moeten het echt van hun goede dubbelspel hebben en hebben beide geen hele goede service ofzo. Denk dat Murray/Peers hier hun voordeel mee kunnen doen en sowieso wel een setje af kunnen pakken van de Zuid-Amerikanen!
Begemann/Emmrich vs. Fyrstenberg/Matkowski @2.80 2/10 (N)
+1,5 set @1.75? 3/10 (N)
De Duitsers zijn al 9 wedstrijden ongeslagen en wonnen afgelopen 2 toernooien waar ze aan deelnamen (Rome en Dusseldorf) en zijn dus zeer goed in vorm op gravel. Fyrstenberg/Matkowski niet heel erg overtuigend. Verloren 2 weken terug nog in Nice in 1e ronde van Andujar/Robredo, dus zie zeker kansen voor Begemann/Emmrich en worden door de bookmakers onderschat imo. Value ligt absoluut bij de Duitsers!
Lindstedt/Nestor vs. Dasnieres/Serra -1,5 set @1.45 2/10 (N)
1st set under 9,5 games @1.89 2/10 (N)
2nd set under 9,5 games @1.89 2/10 (Y)
Bij elkaar gezochte Fransen voor RG tegen zeer ervaren dubbelaars. Zie ze geen setje pakken en Lindstedt dik winnen!
Mahut/Llodra vs. Rosol/Kowalczyk @4.30 1/10 (N)
+1,5 set @2.40 3/10 (N)
Rosol is servicekanon en is handig om erbij te hebben in de dubbel. Speelt daarnaast al redelijk wat ATP's in de dubbel. Kowalczyk won twee weken terug nog samen met Bednarek in 2 sets van Mahut/Roger-Vasselin in Bordeaux, wat op zich zeer knap is. Vandaag weliswaar met andere dubbelpartner, maar Rosol lijkt me niet echt een verslechtering t.o.v. Bednarek. Een odd van 4.30 laat ik daarom niet liggen en de +1,5 set odd is ook niet verkeerd!
Berlocq/Mayer vs. Cuevas/Zeballos @1.67 2/10 (N)
Dames:
Jankovic/Lucic vs. Beltrame/Thorpe @1.35 3/10 (Y)
-1,5 set @2? 1/10 (Y)
Wonnen verrassend van Hantuchova/Medina, maar dubbelden hiervoor ook al redelijk wat samen. Beltrame/Thorpe ook enigszins verrassend door, maar gaan niet nog een keer stunten denk ik.
Hsieh/Peng vs. Jugic/Falconi -1,5 set @1.60 2/10 (Y)
Hsieh/Peng won twee weken terug toernooi van Rome. Alleen in de finale verloren ze een set van Errani/Vinci, wat zeker geen schande is ;) Dat is het beste duo op de tour. Gezien hun vorm verwacht ik dan ook morgen geen setverlies.
Raymond/Soares vs. Foretz/Gacon/Roger-Vasselin -1,5 set @1.85? 2/10 (Y)
Soares vind ikzelf een van de beste dubbelspelers op de tour en Raymond heeft ook veel ervaring in dubbels. Bij de tegenstanders hebben allebei de Fransen niet echt veel ervaring in dubbelspel. Lijkt mij een logische bet.
Mix:
Vesnina/Mirnyi vs. Hantuchova/Rojer @1.40 3/10 (N)
Vesnina een van de beste dubbelaars op de damestour en datzelfde geldt voor Mirnyi. Mirnyi heeft daarnaast ook al veel ervaring met mixdubbelspel gezien zijn verleden. Zijn ook 2e geplaatste in dit mixtoernooi, dus verwacht een overwinning voor hun.
Mirza/Lindstedt vs. Black/Qureshi @1.73 2/10 (N)
Mirza al een keer Grand slam in de mix gewonnen en Lindstedt is een goede partner. Black is de minste van de 4 denk ik, dus gaat mijn verwachting ernaar uit dat Mirza/Lindstedt aan het langste eind zal trekken. Daarnaast heeft Qureshi een mindere service dan zijn dubbelpartner Rojer, dus zal men daar ook niet echt van kunnen profiteren.
Huber/Melo vs. Beltrame/Paire -1,5 set @1.60 1/10 (N)
Huber/Melo allebei ervaren dubbelaars in hun circuit en spelen nu samen tegen twee Fransen. Paire speelt wel eens dubbels, maar niet regelmatig. Beltrame wel, maar die kan er gewoon niet zoveel van ;) Verwacht dat ze hem wel in 2 sets binnen kunnen halen.
Edit:
Combo's:
Sep/Troi, Ber/May @2.17 2/10
Ves/Mir, Mirz/Lind, Ray/Soar @2.85 1/10
(FUN) Beg/Emm, Mur/Pee, Bednarek/Janowicz, Ros/Kowalczyk, Mar/Verd en Ves/Mir @119.5 0,5/10
0 Vind ik leuk's
Mirza/Lindstedt vs. Black/Qureshi @1.73 2/10

Die volg ik.
0 Vind ik leuk's
Flutdag vandaag, met name verkloot door Murray/Peers die gewoon 4-1 (dubbele break) voorsprong weggeven 3e set :').
Verder speel ik dit toernooi geen mixdubbels meer, want als je ene set met 6-0 kan winnen en daarna met 6-0 eraf gaat is het een loterij.
0 Vind ik leuk's
niet zo negatief santi je kan niet elke dag alles goed hebben als je morgen wel 7 van de 10 goed heb baal je ik zou zeggen ga zo door;p
0 Vind ik leuk's
speel op je gevoel..............
@Tattoo: Ja, je hebt gelijk maar het was wel erg frustrerend bij die match ;) 99/100 keer geef je dubbele break niet meer weg, maarja nieuwe dag!
Voor vandaag:
Heren:
Mirnyi/Tecau vs. Llodra/Mahut @1.78 3/10 (LIVE STREAM) (N)
-1,5 set @2.78 1/10 (N)
Tecau hoort imo bij de beste 5 dubbelspelers op de tour en Mirnyi speelt al een eeuwigheid mee in de dubbel. Hebben inmiddels al veel toernooien samen gespeeld en zijn redelijk succesvol. Uiteraard zullen de Fransen vol het publiek achter zich krijgen, maar puur op kwaliteit zou Mirnyi/Tecau moeten winnen.
Cuevas/Zeballos vs. Melzer/Paes +1,5 se @1.67 2/10 (Y)
Veel favorieten verliezen een set van een minder dubbelduo en daarbij komt dat Cuevas/Zeballos toch knap won van Berlocq/Mayer en Melzer/Paes nog niet in grootste vorm zijn laatste tijd.
Huey/Inglot vs. Elgin/Istomin @1.74 2/10 (Y)
Jammer dat er geen bet voor over 2,5 sets is want mijn gevoel zegt dat dit een 3 setter wordt. Ik ben ervan overtuigd dat uiteindelijk Huey/Inglot aan het langste eind zal trekken, maar het ligt heel dicht bij elkaar.
Cermak/Mertinak vs. Marrero/Verdasco@1.40 5/10 (Y)
-1,5 set @1.99 2/10 (Y)
Goede gravelspelers en ervaren dubbelaars de Spanjaarden inmiddels. Cermak/Mertinak blijf ik nog niet echt overtuigend vinden en verliezen 9/10 gewoon van tegenstanders die beter zijn als ik kijk naar afgelopen resultaten. Dat zie ik vandaag dus ook gebeuren en hopelijk in 2 sets :)
Qureshi/Rojer vs. Bedene/Zemlja -1,5 set @1.75 2/10
Dit moet te doen zijn voor Qureshi, wonnen gister van een beter dubbelduo in 2 sets.
Bryan/Bryan vs. Butorac/Sock -1,5 set @1.43 2/10 (LIVE STREAM) (Y)
Deze ga ik niet uitleggen.
Lopez/Sa vs. Marx/mergea -1,5 set @2.63 2/10 (N) Wel to win nog gepakt gelukkig :)
Als je het Fleming/Marray zo lastig kan maken en zelfs kan verslaan ben je gewoon een goed duo, klaar. Ongeacht hoe Sa heeft gespeeld vind ik dit wel een mooie bet. Heb Marx/Mergea zien dubbelen vorige ronde tegen Monfils/Ouanna, die er niks van kunnen. Daar hadden ze zelfs een tiebreak nodig in de 2e set om hun te verslaan. Een 2 sets overwinning zie ik misschien nog wel gebeuren dus.
Dames:
Black/Erakovic vs. Kerber/Petkovic @2.23 2/10 (N)
Al eerder toegelicht in dit topic
Mix:
Groenefeld/Tecau vs. Coin/Mahut @1.40 2/10
-1,5 @2.04 1/10
Tecau een vd beste herendubbelaars en Groenefeld ook bij de dames dan. Dit zou toch moeten gaan lukken ondanks dat het een mix is.
0 Vind ik leuk's
Mirnyi/Tecau vs. Llodra/Mahut wat een eikelsssss!!!! verpesten gelijk me combos en me weekend
hahaha
0 Vind ik leuk's
speel op je gevoel..............
Ja, is echt niet normaal. Gewoon 2e dag achter elkaar dat ik keihard genaaid wordt. Gisteren al met dubbele break voorsprong 3e set weggeven en nu weer 5-2 voor weggegeven. Maarja alle andere herendubbels wel goed, dus heeft me achteraf nog redelijke winst op geleverd.
Morgen wordt mijn grootste stake:
Bednarek/Janowicz vs. Lorenzi/Starace @1.83 7/10
Wonnen in 1e ronde al knap van Bhupatti/Bopanna en met de gruwelijke service van Janowicz heb je een groot voordeel in de dubbel. Daarbij speelt Bednarek ook al vaak dubbels en is enigszins ervaren te noemen. Samen hebben ze 1 ATP toernooi meegedaan vorig jaar en wonnen die. Op de AO verloren ze van Marrero/Verdasco in 2e ronde, maar dat is geen schande. Nu moeten Starace/Lorenzi zeker niet onderschat worden, want hun statistieken zijn ook netjes te noemen, alhoewel de meeste overwinningen niet echt tegen topdubbelaars zijn. Als ik kijk naar hun serveerwerk en hoe ze in de enkel spelen is dat geen wapen ofzo te noemen en daarom verwacht ik een overwinning voor Bednarek/Janowicz.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.