Tips (tennis) van: Santi21
Voor morgen 2 funcombo's gemaakt voor het tennis:
Doi, M - Puchkova, O Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,72 10-10-12
Fognini, F/Klizan, M - Fleming,C/Hutchins, R Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,20 10-10-12
Kohlschreiber, P - Lopez, Feliciano Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,55 10-10-12
Kuznetsov, Alex - Blake, James Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,16 10-10-12
Melzer, J/Raonic, M - Yu Chang/Zhe Li Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,15 10-10-12
Nishikori, K - Querrey, S Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,90 10-10-12
Tursunov, D - Lajovic, D Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,27 10-10-12
Gasquet, R - Stepanek, R Over/OnderTotaal aantal games Je weddenschap: Over 21.5
1,78 10-10-12
Istomin, D - Wawrinka, S HandicapSets handicap (1,5) Je weddenschap: Istomin, D 1.5
1,93 10-10-12
Federer, Roger - Yen-Hsun Lu Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 2-0
1,18 10-10-12
Murray, Andy - Mayer, Florian Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 2-0
1,30 10-10-12
Seppi, A - Berdych, T Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 0-2
1,50 10-10-12
Totale notering: 1.00 Uitbetaling €84.12
En deze combo op bwin:
Jamie Baker (GBR) - Michael Llodra (FRA) (2Way - Who will win?) Michael Llodra (FRA)
Philipp Kohlschreiber (GER) - Feliciano Lopez (ESP) (2Way - Who will win?) Philipp Kohlschreiber (GER)
Dmitry Tursunov (RUS) - Dusan Lajovic (SRB) (2Way - Who will win?) Dmitry Tursunov (RUS)
F. Fognini/M. Klizan - C. Fleming/R. Hutchins (2Way - Who will win?) C. Fleming/R. Hutchins
D. Marrero/F. Verdasco - P. Andujar/F. Lopez (2Way - Who will win?) D. Marrero/F. Verdasco
J. Melzer/M. Raonic - Y. Chang/Z. Li (2Way - Who will win?) J. Melzer/M. Raonic
Janko Tipsarevic (SRB) - Viktor Troicki (SRB) (2Way - Who will win?) Janko Tipsarevic (SRB)
Ka. Pliskova/Kr. Pliskova - J. Craybas/B. Mattek-Sands (2Way - Who will win?) J. Craybas/B. Mattek-Sands ?
Tommy Robredo (ESP) - Tommy Haas (GER) (Will Tommy Robredo (ESP) win at least 1 set?) Yes
Andreas Seppi (ITA) - Tomas Berdych (CZE) (2Way - Who will win?) Tomas Berdych (CZE)
Jo-Wilfried Tsonga (FRA) - Benoit Paire (FRA) (How many games will be played in the match?) Over 20,5
Andy Murray (GBR) - Florian Mayer (GER) (2Way - Who will win?) Andy Murray (GBR)
Roger Federer (SUI) - Yen-Hsun Lu (TPE) (Set bet) 2-0
B. Bryan/M. Bryan - E. Butorac/P. Petzschner (2Way - Who will win?) B. Bryan/M. Bryan
Misaki Doi (JPN) - Olga Puchkova (RUS) (2Way - Who will win?) Olga Puchkova (RUS)
C. Dellacqua/C. Scheepers - A. Medina Garrigues/J. Zheng (2Way - Who will win?) A. Medina Garrigues/J. Zheng
Inzet: 1 Uitbetaling: 104.23
Doi, M - Puchkova, O Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,72 10-10-12
Fognini, F/Klizan, M - Fleming,C/Hutchins, R Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,20 10-10-12
Kohlschreiber, P - Lopez, Feliciano Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,55 10-10-12
Kuznetsov, Alex - Blake, James Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,16 10-10-12
Melzer, J/Raonic, M - Yu Chang/Zhe Li Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,15 10-10-12
Nishikori, K - Querrey, S Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,90 10-10-12
Tursunov, D - Lajovic, D Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,27 10-10-12
Gasquet, R - Stepanek, R Over/OnderTotaal aantal games Je weddenschap: Over 21.5
1,78 10-10-12
Istomin, D - Wawrinka, S HandicapSets handicap (1,5) Je weddenschap: Istomin, D 1.5
1,93 10-10-12
Federer, Roger - Yen-Hsun Lu Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 2-0
1,18 10-10-12
Murray, Andy - Mayer, Florian Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 2-0
1,30 10-10-12
Seppi, A - Berdych, T Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 0-2
1,50 10-10-12
Totale notering: 1.00 Uitbetaling €84.12
En deze combo op bwin:
Jamie Baker (GBR) - Michael Llodra (FRA) (2Way - Who will win?) Michael Llodra (FRA)
Philipp Kohlschreiber (GER) - Feliciano Lopez (ESP) (2Way - Who will win?) Philipp Kohlschreiber (GER)
Dmitry Tursunov (RUS) - Dusan Lajovic (SRB) (2Way - Who will win?) Dmitry Tursunov (RUS)
F. Fognini/M. Klizan - C. Fleming/R. Hutchins (2Way - Who will win?) C. Fleming/R. Hutchins
D. Marrero/F. Verdasco - P. Andujar/F. Lopez (2Way - Who will win?) D. Marrero/F. Verdasco
J. Melzer/M. Raonic - Y. Chang/Z. Li (2Way - Who will win?) J. Melzer/M. Raonic
Janko Tipsarevic (SRB) - Viktor Troicki (SRB) (2Way - Who will win?) Janko Tipsarevic (SRB)
Ka. Pliskova/Kr. Pliskova - J. Craybas/B. Mattek-Sands (2Way - Who will win?) J. Craybas/B. Mattek-Sands ?
Tommy Robredo (ESP) - Tommy Haas (GER) (Will Tommy Robredo (ESP) win at least 1 set?) Yes
Andreas Seppi (ITA) - Tomas Berdych (CZE) (2Way - Who will win?) Tomas Berdych (CZE)
Jo-Wilfried Tsonga (FRA) - Benoit Paire (FRA) (How many games will be played in the match?) Over 20,5
Andy Murray (GBR) - Florian Mayer (GER) (2Way - Who will win?) Andy Murray (GBR)
Roger Federer (SUI) - Yen-Hsun Lu (TPE) (Set bet) 2-0
B. Bryan/M. Bryan - E. Butorac/P. Petzschner (2Way - Who will win?) B. Bryan/M. Bryan
Misaki Doi (JPN) - Olga Puchkova (RUS) (2Way - Who will win?) Olga Puchkova (RUS)
C. Dellacqua/C. Scheepers - A. Medina Garrigues/J. Zheng (2Way - Who will win?) A. Medina Garrigues/J. Zheng
Inzet: 1 Uitbetaling: 104.23
in 9-10-2012 21:58 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Grandin/Uhlirova _0_ na 1e set kunnen pakken oddje @4+ binnen :D
Nu hopen op Erakovic!
Nu hopen op Erakovic!
Ook Black/Erakovic -1,5 set inmiddels binnen. Voor vandaag speel ik:
Fleming/Marray vs. Huey/Inglot @1.75 3/10
Partij die redelijk dicht bij elkaar ligt, maar waarin ik eerstgenoemde toch het beste vind. Geen al te hoge stake dit keer, omdat het zomaar een STB kan worden bij deze match.
Nielsen/Sa vs. Begemann/Emmrich @2.06
Nielsen/Sa kwamen vorige x goed weg en met name Sa blijft toch wel een zwak punt met serveren. De duitsers zijn al 6 wedstrijden op rij ongeslagen en wonnen vorige week in Rome. Odd voor hun vind ik wat te hoog, dus zet ik mijn geld op Begemann/Emmrich en ook nog eens voor thuispubliek voor zover dat meespeelt ;)
Fleming/Marray vs. Huey/Inglot @1.75 3/10
Partij die redelijk dicht bij elkaar ligt, maar waarin ik eerstgenoemde toch het beste vind. Geen al te hoge stake dit keer, omdat het zomaar een STB kan worden bij deze match.
Nielsen/Sa vs. Begemann/Emmrich @2.06
Nielsen/Sa kwamen vorige x goed weg en met name Sa blijft toch wel een zwak punt met serveren. De duitsers zijn al 6 wedstrijden op rij ongeslagen en wonnen vorige week in Rome. Odd voor hun vind ik wat te hoog, dus zet ik mijn geld op Begemann/Emmrich en ook nog eens voor thuispubliek voor zover dat meespeelt ;)
Gister dus een STB bij Fleming/Marray, helaas niet gewonnen.
Vandaag finale ATP Dusseldorf:
Begemann/Emmrich vs. Huey/Inglot @2.04 3/10
Afgelopen 7 matches nu gewonnen de Duitsers en spelen voor eigen publiek. Huey/Inglot uiteraard wel een mooi overwinning op Fleming/Marray, maar vind de odd voor Begemann/Emmrich te hoog want deze match is gewoon gelijkwaardig. Daarom speel ik voor Begemann/Emmrich!
Edit: Live Black/Erakovic @1.94
Afgelopen 7 matches nu gewonnen de Duitsers en spelen voor eigen publiek. Huey/Inglot uiteraard wel een mooi overwinning op Fleming/Marray, maar vind de odd voor Begemann/Emmrich te hoog want deze match is gewoon gelijkwaardig. Daarom speel ik voor Begemann/Emmrich!
santi21:
Begemann/Emmrich, goede overwinning in 2 sets. Voorlopig ff geen tips meer, ik denk woensdag weer want dan begint het dubbeltoernooi van Roland Garros!
Bedankt voor de tip, heb 'm lekker meegespeeld :-D
Carpe diem!
Funbetje :)
http://i42.tinypic.com/9qkc2v.png">
http://i42.tinypic.com/9qkc2v.png">
Dubbeltoernooi op RG begint eerder dan verwacht :)
Morgenochtend om 11 uur al eerste 2 partijen die ik ga spelen. En verder worden er nog 10 matches gespeeld, waarvan ik de tips morgen na 11 uur erop zet, omdat handicap odds nog niet bekend zijn.
Peya/Soares vs. Cerretani/Lacko @1.30 7/10
-1,5 set speel ik ook 2/10 (odd zal rond de @1.80 liggen denk ik)
Dlouhy/Ram vs. Bedene/Zemlja -1,5 set verwacht ik rond de @2 2/10
Morgenmiddag volgen nog meer tips van de middagwedstrijden!
Morgenochtend om 11 uur al eerste 2 partijen die ik ga spelen. En verder worden er nog 10 matches gespeeld, waarvan ik de tips morgen na 11 uur erop zet, omdat handicap odds nog niet bekend zijn.
Peya/Soares vs. Cerretani/Lacko @1.30 7/10
-1,5 set speel ik ook 2/10 (odd zal rond de @1.80 liggen denk ik)
Dlouhy/Ram vs. Bedene/Zemlja -1,5 set verwacht ik rond de @2 2/10
Morgenmiddag volgen nog meer tips van de middagwedstrijden!
Verder vandaag:
Melzer/Paes vs. Herbert/Renavand -1,5 set @1.70 2/10 (y)
Cabal/Farah vs. Malisse/Skupski @1.46 2/10 (y)
Becker/Petzschner vs. Cermak/Mertinak @5.30 1/10 (n)
Belachelijke odd voor Cermak/mertinak bij Unibet @1.14. Zo slecht zijn Becker/Petzschner absoluut niet en zo overtuigend zijn de resultaten van Cermak/Mertinak nu ook weer niet.
Marx/Mergea vs. Monfils/Ouanna @2.20 2/10 (n)
Marx/Mergea is beetje lastig te voorspellen, maar hebben nog nooit echt van topdubbelaars gewonnen. Monfils vond ik gister zeer goed serveren en stond goed te spelen. Ouanna is qua service ook geen verkeerde speler als ik het goed heb. Begin dit jaar maakte ze het Fleming/Marray al erg lastig en ik zie ze vandaag, helemaal voor eigen publiek, wel winnen van Marx/Mergea.
Kas/Marach vs. Haase/Sijsling @1.99 3/10 (y)
Na de AO hebben Haase/Sijsling niet meer gewonnen in het dubbelspel samen. Kas/Marach hebben toch aardige resultaten achter hun naam staan, dus ga ik voor hun.
Bhupathi/Bopanna vs. Bednarek/Janowicz +1,5 set @1.92 2/10 (y)
Ze hebben al een ATP-toernooitje op hun naam kunnen schrijven samen, maar dubbelen verder niet heel veel samen. Met de service van Janowicz zie ik ze wel een setje kunnen afpakken van Bhupathi/Bopanna.
Qureshi/Rojer vs. Donskoy/Tursunov -1,5 set @1.95 3/10
Als ze goed niveau kunnen halen moeten ze dit duo in 2 sets kunnen verslaan, zo makkelijk is het. Alleen afgelopen week ging het toch wel onverwacht mis, dus hopelijk kunnen ze zich herstellen.
Anderson/Tomic vs. Lorenzi/Starace @2.20 3/10
Anderson met zijn service zeer goed wapen en daarbij zijn ze allebei gewoon goede enkelspelers. Lorenzi/Starace hebben echter wel al eerder goede dubbelresultaten geboekt, maar voor een odd van 2.20 vind ik Anderson/Tomic zeker de moeite waard!
Melzer/Paes vs. Herbert/Renavand -1,5 set @1.70 2/10 (y)
Cabal/Farah vs. Malisse/Skupski @1.46 2/10 (y)
Becker/Petzschner vs. Cermak/Mertinak @5.30 1/10 (n)
Belachelijke odd voor Cermak/mertinak bij Unibet @1.14. Zo slecht zijn Becker/Petzschner absoluut niet en zo overtuigend zijn de resultaten van Cermak/Mertinak nu ook weer niet.
Marx/Mergea vs. Monfils/Ouanna @2.20 2/10 (n)
Marx/Mergea is beetje lastig te voorspellen, maar hebben nog nooit echt van topdubbelaars gewonnen. Monfils vond ik gister zeer goed serveren en stond goed te spelen. Ouanna is qua service ook geen verkeerde speler als ik het goed heb. Begin dit jaar maakte ze het Fleming/Marray al erg lastig en ik zie ze vandaag, helemaal voor eigen publiek, wel winnen van Marx/Mergea.
Kas/Marach vs. Haase/Sijsling @1.99 3/10 (y)
Na de AO hebben Haase/Sijsling niet meer gewonnen in het dubbelspel samen. Kas/Marach hebben toch aardige resultaten achter hun naam staan, dus ga ik voor hun.
Bhupathi/Bopanna vs. Bednarek/Janowicz +1,5 set @1.92 2/10 (y)
Ze hebben al een ATP-toernooitje op hun naam kunnen schrijven samen, maar dubbelen verder niet heel veel samen. Met de service van Janowicz zie ik ze wel een setje kunnen afpakken van Bhupathi/Bopanna.
Qureshi/Rojer vs. Donskoy/Tursunov -1,5 set @1.95 3/10
Als ze goed niveau kunnen halen moeten ze dit duo in 2 sets kunnen verslaan, zo makkelijk is het. Alleen afgelopen week ging het toch wel onverwacht mis, dus hopelijk kunnen ze zich herstellen.
Anderson/Tomic vs. Lorenzi/Starace @2.20 3/10
Anderson met zijn service zeer goed wapen en daarbij zijn ze allebei gewoon goede enkelspelers. Lorenzi/Starace hebben echter wel al eerder goede dubbelresultaten geboekt, maar voor een odd van 2.20 vind ik Anderson/Tomic zeker de moeite waard!
Nog 4 combo's :
Qur/Rojer, Seppi/Troicki en Peya/Soares (y) @2.14 2/10
Ben/Zimonjic, Melz/Paes (y) en Fyr/Matkowski (y) @2.06 2/10
Monfils/Ouanna en Anderson/Tomic @4.62 2/10 (n)
Funbet: Monfils/Ouanna, Anderson/Tomic, Bedna/Janow, Peya/Soares en Kas/Marach @32.67 0.5/10 (n) Bedankt Monfils, anders was de funbet goed!
Qur/Rojer, Seppi/Troicki en Peya/Soares (y) @2.14 2/10
Ben/Zimonjic, Melz/Paes (y) en Fyr/Matkowski (y) @2.06 2/10
Monfils/Ouanna en Anderson/Tomic @4.62 2/10 (n)
Funbet: Monfils/Ouanna, Anderson/Tomic, Bedna/Janow, Peya/Soares en Kas/Marach @32.67 0.5/10 (n) Bedankt Monfils, anders was de funbet goed!
Goed werk weer! Wordt gewaardeerd.
Voetbal is Oorlog