Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips (tennis) van: Santi21

Voor morgen 2 funcombo's gemaakt voor het tennis:
Doi, M - Puchkova, O Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,72 10-10-12
Fognini, F/Klizan, M - Fleming,C/Hutchins, R Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,20 10-10-12
Kohlschreiber, P - Lopez, Feliciano Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,55 10-10-12
Kuznetsov, Alex - Blake, James Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,16 10-10-12
Melzer, J/Raonic, M - Yu Chang/Zhe Li Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,15 10-10-12
Nishikori, K - Querrey, S Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 2
1,90 10-10-12
Tursunov, D - Lajovic, D Wedstrijd Noteringen wedstrijd Je weddenschap: 1
1,27 10-10-12
Gasquet, R - Stepanek, R Over/OnderTotaal aantal games Je weddenschap: Over 21.5
1,78 10-10-12
Istomin, D - Wawrinka, S HandicapSets handicap (1,5) Je weddenschap: Istomin, D 1.5
1,93 10-10-12
Federer, Roger - Yen-Hsun Lu Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 2-0
1,18 10-10-12
Murray, Andy - Mayer, Florian Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 2-0
1,30 10-10-12
Seppi, A - Berdych, T Correcte ScoreNoteringen wedstrijd Je weddenschap: 0-2
1,50 10-10-12
Totale notering: 1.00 Uitbetaling €84.12
En deze combo op bwin:
Jamie Baker (GBR) - Michael Llodra (FRA) (2Way - Who will win?) Michael Llodra (FRA)
Philipp Kohlschreiber (GER) - Feliciano Lopez (ESP) (2Way - Who will win?) Philipp Kohlschreiber (GER)
Dmitry Tursunov (RUS) - Dusan Lajovic (SRB) (2Way - Who will win?) Dmitry Tursunov (RUS)
F. Fognini/M. Klizan - C. Fleming/R. Hutchins (2Way - Who will win?) C. Fleming/R. Hutchins
D. Marrero/F. Verdasco - P. Andujar/F. Lopez (2Way - Who will win?) D. Marrero/F. Verdasco
J. Melzer/M. Raonic - Y. Chang/Z. Li (2Way - Who will win?) J. Melzer/M. Raonic
Janko Tipsarevic (SRB) - Viktor Troicki (SRB) (2Way - Who will win?) Janko Tipsarevic (SRB)
Ka. Pliskova/Kr. Pliskova - J. Craybas/B. Mattek-Sands (2Way - Who will win?) J. Craybas/B. Mattek-Sands ?
Tommy Robredo (ESP) - Tommy Haas (GER) (Will Tommy Robredo (ESP) win at least 1 set?) Yes
Andreas Seppi (ITA) - Tomas Berdych (CZE) (2Way - Who will win?) Tomas Berdych (CZE)
Jo-Wilfried Tsonga (FRA) - Benoit Paire (FRA) (How many games will be played in the match?) Over 20,5

Andy Murray (GBR) - Florian Mayer (GER) (2Way - Who will win?) Andy Murray (GBR)
Roger Federer (SUI) - Yen-Hsun Lu (TPE) (Set bet) 2-0
B. Bryan/M. Bryan - E. Butorac/P. Petzschner (2Way - Who will win?) B. Bryan/M. Bryan
Misaki Doi (JPN) - Olga Puchkova (RUS) (2Way - Who will win?) Olga Puchkova (RUS)
C. Dellacqua/C. Scheepers - A. Medina Garrigues/J. Zheng (2Way - Who will win?) A. Medina Garrigues/J. Zheng
Inzet: 1 Uitbetaling: 104.23
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsanti21 in 9-10-2012 21:58 Leden topics
in 9-10-2012 21:58 Leden topics
360 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Fleming/Marray dus over 20 min.
Verder vandaag nog:
Erlich/Tursunov vs.Nielen/Sa @1.75 3/10
Qureshi/Rojer vs. Cerretani/Hanescu -1,5 set @1.95 2/10
0 Vind ik leuk's
Ik heb nielsen/sa meegespeeld. Succes
0 Vind ik leuk's
santi21:
Fleming/Marray dus over 20 min.
Verder vandaag nog:
Erlich/Tursunov vs.Nielen/Sa @1.75 3/10
Qureshi/Rojer vs. Cerretani/Hanescu -1,5 set @1.95 2/10

Lekkere winst weer vandaag!
Alle 3 bets in de pocket :)
0 Vind ik leuk's
Thanks voor die Nielsen tip! Mee gewonnen
0 Vind ik leuk's
ga ze ook weer met je mee spelen;)
0 Vind ik leuk's
Vandaag geen herendubbels, alleen misschien een live-betje op Murray/Peers (pre-match @2.31) straks, maar die wil ik eerst live kijken voordat ik erop speel.
Wel een damesdubbel die ik speel:
Domachowska/Torro-Flor vs. Grandin/Uhlirova @1.50 4/10
Tegen mindere dubbelaars winnen Grandin/Uhlirova meestal wel hun wedstrijdjes en hadden laatst ook een verrassende overwinning tegen een goed duo op de dubbeltour. Verwacht vandaag een overwinning voor hun en toch een mooie odd, ondanks dat ze spelen tegen tegenstanders die ik nog niet ben tegengekomen in het dubbelcircuit. -1,5 set @2.28 voor Gra/Uhl speel ik ook nog mee voor 2/10!
Qureshi/Rojer vs. Mahut/Roger-Vasselin @1.59 SBObet (bij Unibet maar 1.42!) 2/10
Odd van 1.59 vind ik het meer de moeite waard om op hun te spelen. Blijven toch zeer degelijk duo en Mahut is geen echte gravelspeler, wat in het voordeel is van Qur/Roj.
0 Vind ik leuk's
Lekkere winst vandaag door de dikke overwinning van Grandin/Uhlirova(6-1, 6-3)!
Oddjes van 1.50 en 2.28 gepakt :)
Alleen zonde dat Qureshi/Rojer volledig inzakte bij een 6-3, 5-5 voorsprong.
0 Vind ik leuk's
Al wat voor morgen? Leuke tips!
0 Vind ik leuk's
Voetbal is Oorlog
En met oog op Roland Garros? Nadal to win Roland Garros wel een goede bet toch? En bij de vrouwen?
0 Vind ik leuk's
Voetbal is Oorlog
@Thijs, sorry maar de enkels heb ik niet zoveel verstand van ;)
Zometeen speel ik:
Black/Erakovic vs. Linetter/Piter -1,5 set @1.50 5/10
Black/Erakovic zeer goed en ervaren duo op de damesdubbeltour.
Die andere 2 zeggen mij totaal niks en zij nog niet ervaren in de dubbel dus.
Verwacht een simpele 2 set overwinning, die voor een odd van @1.50 nog wel de moeite waard is.
Dekmeijere/Kalashnikova vs. Mirza/Zheng @3.75 1/10
Deze is het proberen waard, want dit duo won 3 weken terug nog van Goerges/Shvedova in 2 sets die van vergelijkbaar niveau zijn als Mirza/Zheng.
Ik pak ook nog de +1,5 set mee @2.23, zodat het niet allemaal van de STB hoeft af te hangen als die er komt.
Misschien vanmiddag nog een live-betje op Brands/Sijsling @2.40, maar die wil eerst live een stuk zien hoe hun samen dubbelen. Succes!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.