Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

tennis combi

bij Deze mijn tennis combi voor vanDaag
petrova\srebotnik @1,57
hsieh\peng @1,61
marakova\vesnina@1,5
DaviD ferer@1,36
DoDig\melo@1,5
tommy robreDo to win a set @2,55 robreDo won in 3 sets van feDerer h2h heeft ie van rafa nog nooit een set gewonnen maar vinD m erg goeD spelen en rafa ze serv loop niet super verloor tegen kolscheiber ook De eerste set Dus hoop ik Dat robreDo hier ook een set pakt
hantucdhova to win a set @2,90 azerank speel nou nog niet Dr beste tennis en h2h zijn 3 van 4 matches over 3 sets gegaan
penneta to win a set @1,36 h2h 3 om 4 in voorDeel pennata Dus zie haar hier wel een set winnen of zelfs De match

ik zet hier maar 1 euro op aangezien ik bij robreDo niet 100% ben 1euro =78,45 betfair gl voor wie meespelen
gister haD ik all met tennis bets goeD alleen me combi wer verneukt Door 2 voetbal teams Die normaal gewoon horen te winnen hier...Dus ga niet eens op zoek naar voetbal vanDaag;p
http://s1297.photobucket.com/user/Deniz_Tamgac/media/33984_249804271821710_1998196127_ncombivaaan_zpsf2c590de.jpg.html
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tattooaces
Country flagtattooaces in 4-09-2013 11:18 Leden topics
in 4-09-2013 11:18 Leden topics
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Omdat het om tennis gaat is dit topic verplaatst van forum 'wedden op voetbal' naar 'wedden op overige sporten''. Succes met de tennis combi's gewenst.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:
Omdat het om tennis gaat is dit topic verplaatst van forum 'wedden op voetbal' naar 'wedden op overige sporten''. Succes met de tennis combi's gewenst.

En je combi verplaats ik naar de tips van leden. Je hebt ook een eigen topic? Misschien handig om het daar in te zetten.
Mooie tips overigens!
(y)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite:
wedden:
Omdat het om tennis gaat is dit topic verplaatst van forum 'wedden op voetbal' naar 'wedden op overige sporten''. Succes met de tennis combi's gewenst.

En je combi verplaats ik naar de tips van leden. Je hebt ook een eigen topic? Misschien handig om het daar in te zetten.
Mooie tips overigens!
(y)

ja klopt idd kon hem niet vinden dus had een nieuwe aangemaakt ff vlug maar ging beetje fout;p
helaas ging vrouwen dubbel minder vandaag en ferrer was nog heel spannend maar tog verloren daarom speel ik liever to win a set [+1,5 sets mannen en vrouwen op atp wta en +2,5 grandslams mannen] maar niet gedaan had te veel vertrouwen in ferrer en de h2h maar ben tog van menig als je de juiste matches uitzoek underdog op to win a set zetten beter is als bijv federer op winst @1,11 hebben we gister wel gezien en vandaag met ferrer had gister een combi waar me dubbels wel goed gingen en ook al me to win set ben hier al een paar weken naar aan het kijken en val me op dat het heel vaak over meerdere sets gaat en vaak leuke ods zijn maar verpest het zelf door voetbal matches er in te zetten waar ik weining van af weet en als tip voorbij kwamen dus ga ik ook favorieten proberen niet te veel in me combis te zetten aangezien de ods shit zijn en te vaak fout gaat op juist hun
0 Vind ik leuk's
speel op je gevoel..............

nog iets wat ik met julie wil delen volgens mij weten nog niet veel mensen hier van want hoor er niemand over kreeg van de week alleen een opmerking wat is het nut van combis maken nog dan nou hoeveel gaan er fout in de laatse min dus waarom niet cash met iets minder winst heb nu gister bij een combi van 3picks gemaakt inzet was 8euro en kon 29 winnen na 60 min stonden 2 met 2-0 voor en 1 met 1-0 waardoor ik 27 kon incashen en vond het voor 2 euro niet de moeite om 30 min te gaan zitten stressen;p nu kan je ook bijv met winst cash als je denk dat er nog 1 gaat gelijk spelen of verliezen of als er bijv zeg maar wat 5 van 6 voor staan en 1 gelijk met nog 20 min te spelen zit nog in test fase dus inzeten zijn nog niet zo hoog maar ook met lage inzetten kan je lekkere winst pakken
http://www.youtube.com/watch?v=4iEe23VFZmY#action=share
zie link voor meer info ^^^^
0 Vind ik leuk's
speel op je gevoel..............

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.