Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Principito93

Hallo mede-wedders !
Nu dat ik toch al mag spreken van een 2,5 jaar ervaring in de wereld van het wedden moet ik zeggen dat ik na ups en downs eindelijk begin met de knepen van het vak te kennen & de minimale winsten geraapt worden. Vandaar dat ik een nieuw topic open zodat ik een duidelijk beeld kan krijgen van mijn tips. De wereld waarin mijn weddenschappen zijn gebaseerd gaat over allerlei sporten, zolang ik er maar value in zie ofdat ik er gewoon een hoge zekerheid van heb. Vaak zal ik ook een funcombi plaatsen die ik speel voor een tientje (wat ik toch zeker kan missen). Voor de rest speel ik heel vaak kleine combo'tjes @2+ of gewoon pure singles die @1.5+ liggen, lager dan dat vind ik het eigenlijk nooit value of ik zal ze al gebruiken als combomateriaal.
Hopelijk kan ik jullie een garantie bieden voor succes! Indien dit niet het geval is, schiet me alsjeblieft niet af. Ik ben ook maar een persoon die graag geld ziet binnenstromen en daar probeert voor te zorgen door te wedden met plezier!
Ik wens jullie veel geluk! :D(y)
[B]PS[/B]: Bankroll zal €2000 bedragen! Waarvan mijn inzet telkens 2% is van mijn bankroll. Per week zal ik mijn nieuwe bankroll herupdaten waardoor ik mijn stakes (~ units) mag verhogen of indien een mindere week moet verlagen!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagprincipito93 in 10-11-2013 23:55 Leden topics
in 10-11-2013 23:55 Leden topics
143 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Opnieuw topic proberen wat onderhouden, met een Wimbledon kan ik dit niet laten!
Succes in ieder geval als je beslist mee te spelen & bedankt voor het vertrouwen!
____
ATP - SINGLES: Wimbledon (United Kingdom), grass
12:30 De Schepper, K - Gasquet, R
- Partij die maar 1 winnaar kan hebben. De vraag is alleen hoe snel zal Gasquet dit kunnen afhandelen. Ik verwacht een nog vrij sobere, lange 1ste set. Maar aangezien De Schepper er nu al 2 partijen heeft opzitten van 5 sets denk ik dat na die 1ste lange set de vermoeidheid bij hem zal opkomen. Zelf indien dat niet het geval is, zie ik hem in geen enkel geval een set afsnoepen van Gasquet die in een eventuele tie-break ook de betere is.
Pick: Gasquet, R -2.5 sets handicap @1.64 | Stake: 2.50 units

12:30 Herbert, P - Tomic, B
- Een wedstrijd waarbij beide spelers het vrijwel zeer moeilijk hadden om door te stoten naar de volgende ronde. Beiden hadden een 5 setter nodig terwijl ze in mijn ogen de (veel) betere speler waren. Plus het feit dat ze beiden beschikken over een zeer goeie serve verbaasde het mij dat ze toch makkelijk breaks leken weg te geven. Omdat beiden zo krampachtig begonnen, zie ik Herbert zeker 1 setje snoepen van Tomic, die toch de grote favoriet in deze partij hoort te zijn.
Pick: Tomic, B to win 1-3 @4.10 | Stake: 3.00 units

14:00 Millman, J - Baghdatis, M
- Simpel. Millman heeft niet zomaar in 3(!) sets gewonnen van Robredo zonder zelf maar 1 game weg te geven op zijn serve. En Baghdatis zou dit moeten winnen, mits hij nog wat sukkelt met een lichte blessure aan de kuit. En hij sowieso nooit gemakkelijk partijen wint in straight sets. Volgens mij kan dit wel eens een lange wedstrijd worden met minstens 4 sets.
Pick: Over 36.5 games @2.00 | Stake: 5.00 units

14:30 Cilic, M - Berankis, R
- Berankis is een vechtertje en kan het op een of andere manier iedereen knap lastig maken. Hij verliest amper met grote cijfers en zal daarom ook hier de handicap van +6.5 games volgens mij kunnen halen door op zijn minst 1 tiebreak of misschien zelfs een set uit deze partij te halen.
Pick: Berankis, R +6.5 games @2.18 | Stake: 2.00 units

16:00 Giraldo, S - Nishikori, K
- Blessure Nishikori komt misschien weer naar boven na de lange 5 setter tegen Bolelli? Giraldo won zeer gemakkelijk.
Pick: Giraldo, S to win @5.25 | Stake: 1.00 unit

____
WTA - SINGLES: Wimbledon (United Kingdom), grass
16:00 Hantuchova, D - Watson, H
- Niets af te danken aan de overwinning van Watson tegen Garcia. Maar ze won door de grote foutenlast van Garcia, na een ellenlange partij over 2 dagen (mede/vooral door duisternis), maar daardoor geen dag rust heeft gekregen. Hantuchova won verrassend gemakkelijk van Cibulkova na een lange 1ste set, de 2de set met 6-0! Watson zal terug top moeten zijn om een overwinning binnen te moeten halen en zoals tegen Garcia alles proberen terug te slaan in het speelveld. Toch denk ik dat Hantuchova, mede door haar ervaring en goeie vorm, hier aan het langste eind zal trekken.
Pick: Hantuchova, D to win @1.77 | Stake: 4.00 units
0 Vind ik leuk's
Ik heb er een paar meegespeeld,

Succes (y) (y)
0 Vind ik leuk's
principito93:
____
ATP - SINGLES: Wimbledon (United Kingdom), grass
Pick: Gasquet, R -2.5 sets handicap @1.64 | Stake: 2.50 units
Pick: Tomic, B to win 1-3 @4.10 | Stake: 3.00 units
Pick: Over 36.5 games @2.00 | Stake: 5.00 units
Pick: Berankis, R +6.5 games @2.18 | Stake: 2.00 units
Pick: Giraldo, S to win @5.25 | Stake: 1.00 unit VOID

WTA - SINGLES: Wimbledon (United Kingdom), grass
Pick: Hantuchova, D to win @1.77 | Stake: 4.00 units

Totaal ingezet: 18.50 units.
Return: 19.46 units.
Profit: +0.96 units.
0 Vind ik leuk's
Tour de France 2015 - etappe 10
Etappe waar we volgens mij allemaal wel naar uitkijken, de allereerste bergetappe! Met de gedachte dat we een uitstekende Froome aan het werk hebben gezien, die ondertussen al heel wat concurrenten op een (toch wel grote) achterstand al heeft kunnen zetten door ritten die geeneens bergen in het verschiet hebben gehad, weten we dat hij in een goeie vorm zit! Het is nu aan de concurrenten om van zich te laten horen. Een soort van allen tegen één strijd. Een extra feitje is dat het deze dag ook de feestdag van de Fransen is namelijk, 14 juli! Kan dit een effect hebben op de Franse wielrenners is nog maar de vraag?!

Winnaar van de dag: Teklehaymanot, Daniel @151 | Stake: 1.00 unit
- De leider in het bergklassement, Daniel Teklehaymnot, zal volgens mij opnieuw proberen om nog maar eens in het groepje van de ontsnapte renners te geraken en mee gaan in de vlucht van de dag! Dit omdat we al gezien hebben dat hij op dit moment de meest strijdlustige is en omdat hij ook heel erg zijn zinnen heeft gezet op het proberen bemachtigen van de bolletjestrui de afgelopen dagen! Het zal ontzettend moeilijk worden om de etappe te winnen, mits er nog andere medevluchters zijn die over redelijke klimmerscapaciteiten beschikken, misschien wel een Rolland...

...waardoor we meteen doorgaan naar volgende gokje voor winnaar van de dag: Rolland, Pierre @23 | Stake: 1.00 unit
- 14 juli. Feestdag van de Fransen. Pierre Rolland, fransman die elke Tour de France wel een etappe weet te kunnen winnen en elk jaar het klassement laat schieten omdat dit toch een stap te hoog is voor hem. Voldoende feiten om erop te wijzen dat Rolland wel eens de winnaar kan zijn van de allereerste bergetappe in deze tour!

Confrontaties (of head 2 heads): (flat stakes: 5units)

- Pinot vs Rolland @1.70
Indien Rolland niet voor de overwinning gaat door een demarrage te plaatsen vroeg in de wedstrijd of aan de voet van.. dan zie ik hem immers niet voor Pinot eindigen omdat deze beschikt over betere klimmerscapaciteiten en ook de strijd moet aangaan voor het klassement! Mits Pinot al heel wat tijd verloren heeft, zal hij vooral in deze allereerste bergetappe de grote namen volgen en kijken waar hij staat. Indien hij ziet dat hij klaar is kan deze misschien zelf wegrijden van Froome en co aangezien hij toch al op een redelijke afstand staat van de BIG 4!

- Van Garderen vs Nibali @2.60
De bookmakers zagen dat Nibali niet kon volgen op de Mûr de Bretagne. Vandaar de volgens mij toch onderschatting van Nibali. In mijn ogen is Van Garderen nooit iemand geweest die beter is dan Nibali, en dat vind ik nu ook nog altijd niet. Misschien dat Nibali een mindere dag had (hopelijk), of in een mindere vorm zit. Maar dan nog is deze quotering te mooi om te laten liggen. Nibali is tenslotte de winnaar van vorig jaar die de concurrentie op een hoopje reed (inclusief Van Garderen).

- Boasson Hagen vs Degenkolb @1.60
Edvald Boasson Hagen is een renner die ietwat beter kan klimmen dan Degenkolb. Beiden zullen waarschijnlijk toch wel aankomen in aparte busjes of 1 grote bus. Daarin is Boasson Hagen vaak vooraan te vinden...

Succes voor de volgers! (y)
0 Vind ik leuk's
principito93:
Tour de France 2015 - etappe 10
Etappe waar we volgens mij allemaal wel naar uitkijken, de allereerste bergetappe! Met de gedachte dat we een uitstekende Froome aan het werk hebben gezien, die ondertussen al heel wat concurrenten op een (toch wel grote) achterstand al heeft kunnen zetten door ritten die geeneens bergen in het verschiet hebben gehad, weten we dat hij in een goeie vorm zit! Het is nu aan de concurrenten om van zich te laten horen. Een soort van allen tegen één strijd. Een extra feitje is dat het deze dag ook de feestdag van de Fransen is namelijk, 14 juli! Kan dit een effect hebben op de Franse wielrenners is nog maar de vraag?!

Winnaar van de dag: Teklehaymanot, Daniel @151 | Stake: 1.00 unit
- De leider in het bergklassement, Daniel Teklehaymnot, zal volgens mij opnieuw proberen om nog maar eens in het groepje van de ontsnapte renners te geraken en mee gaan in de vlucht van de dag! Dit omdat we al gezien hebben dat hij op dit moment de meest strijdlustige is en omdat hij ook heel erg zijn zinnen heeft gezet op het proberen bemachtigen van de bolletjestrui de afgelopen dagen! Het zal ontzettend moeilijk worden om de etappe te winnen, mits er nog andere medevluchters zijn die over redelijke klimmerscapaciteiten beschikken, misschien wel een Rolland...

...waardoor we meteen doorgaan naar volgende gokje voor winnaar van de dag: Rolland, Pierre @23 | Stake: 1.00 unit
- 14 juli. Feestdag van de Fransen. Pierre Rolland, fransman die elke Tour de France wel een etappe weet te kunnen winnen en elk jaar het klassement laat schieten omdat dit toch een stap te hoog is voor hem. Voldoende feiten om erop te wijzen dat Rolland wel eens de winnaar kan zijn van de allereerste bergetappe in deze tour!

Confrontaties (of head 2 heads): (flat stakes: 5units)

- Pinot vs Rolland @1.70
Indien Rolland niet voor de overwinning gaat door een demarrage te plaatsen vroeg in de wedstrijd of aan de voet van.. dan zie ik hem immers niet voor Pinot eindigen omdat deze beschikt over betere klimmerscapaciteiten en ook de strijd moet aangaan voor het klassement! Mits Pinot al heel wat tijd verloren heeft, zal hij vooral in deze allereerste bergetappe de grote namen volgen en kijken waar hij staat. Indien hij ziet dat hij klaar is kan deze misschien zelf wegrijden van Froome en co aangezien hij toch al op een redelijke afstand staat van de BIG 4!

- Van Garderen vs Nibali @2.60
De bookmakers zagen dat Nibali niet kon volgen op de Mûr de Bretagne. Vandaar de volgens mij toch onderschatting van Nibali. In mijn ogen is Van Garderen nooit iemand geweest die beter is dan Nibali, en dat vind ik nu ook nog altijd niet. Misschien dat Nibali een mindere dag had (hopelijk), of in een mindere vorm zit. Maar dan nog is deze quotering te mooi om te laten liggen. Nibali is tenslotte de winnaar van vorig jaar die de concurrentie op een hoopje reed (inclusief Van Garderen).

- Boasson Hagen vs Degenkolb @1.60
Edvald Boasson Hagen is een renner die ietwat beter kan klimmen dan Degenkolb. Beiden zullen waarschijnlijk toch wel aankomen in aparte busjes of 1 grote bus. Daarin is Boasson Hagen vaak vooraan te vinden...

Succes voor de volgers! (y)

Totaal ingezet: 17units.
Return: 8units.
Profit: -11units.
0 Vind ik leuk's
Tour de France 2015: -11 units.

Etappe 11:
- Winnaar van de dag: Rolland @14 / Majka @19 | Stake: each 1.00 unit

Algemeen:
- Bergklassement: Teklehaymanot @81 | Stake: 1.00 unit
0 Vind ik leuk's
principito93:

Etappe 11:

Algemeen:

Ik wil niet lullig doen ofzo, maar je weet dat Teklehaymanot inmiddels 10e staat met maar 4 punten en dan Froome bijvoorbeeld al 51 punten heeft???? Het is gewoon weggegooid geld als je hier op zet. Die bergjes van de 4e catogorie van 1 punt kan hij misschien winnen, maar meer punten gaat hij echt niet pakken. En zo een rit zoals vandaag gaat ie nooit winnen, tevens is het niet zo dat ie nog een beetje meekan met de toppers, maar hij moet aan het begin van de klim al lossen. Ik zou hier dus geen cent op zetten.

Ik wil alleen maar voorkomen dat mensen hier op gaan zetten.
0 Vind ik leuk's
principito93:

Etappe 11:

Algemeen:

+ head to heads voor deze etappe (nu pas online):

- Fuglsang - Mollema @1.50 | Stake: 10.00 units
- Rodriguez - Nibali @2.30 | Stake: 5.00 units
- Gesink - Van Garderen @2.05 | Stake: 5.00 units
0 Vind ik leuk's
principito93:

Etappe 11:

+ head to heads voor deze etappe (nu pas online):

- Fuglsang - Mollema @1.50 | Stake: 10.00 units
- Rodriguez - Nibali @2.30 | Stake: 5.00 units
- Gesink - Van Garderen @2.05 | Stake: 5.00 units

Vóór vandaag: -11units.

Ingezet: 22units.
Return: 40.75units.
Profit: +18.75

Tour de France 2015: +7.75units.

Pending:
0 Vind ik leuk's
Tour de France 2015: +7.75 units (+1 unit pending)

Etappe 12:
Winnaar van de dag: Valls @51 / Riblon @151 | Stake: each 1 unit

H2H:
- Rolland - Mollema @2.55 | Stake: 5 units
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.