Soccertips from MrUnibet
Ik ga vanaf nu een topic bijhouden waar ik dagelijks mijn tips en inzetten zal plaatsen. Ik speel nu ongeveer een jaar of 10 op Unibet en volg dagelijks het voetbal in zowel binnen- als buitenland. Ik kan natuurlijk niet garanderen dat alles wat hier wordt gepost ook goed is. Meespelen of gebruik maken van deze combo's is natuurlijk op eigen risico.
Vanavond speel ik het volgende op de vriendschappelijke wedstrijden (internationaal):
* Polen - Georgië 1
* Hongarije - Ijsland 1
* Turkijke - Estland 1
* Nigeria U20 - Engeland U20 1
Vanavond om 24.00u begint Nigeria U20 - Engeland U20, waarbij ik een overwinning verwacht voor Nigeria @1.90. Ik heb de laatste paar wedstrijden gezien van Engeland, ik kan niet meer zeggen dan dat het drama was. De laatste 3 wedstrijden speelden ze 0-0. Ze zijn als 3e geëindigd in de groep, waar Nigeria overtuigend 1e is geworden in hun poul. Nigeriaanse elftal heeft momenteel veel meer kwaliteit en de spelers zijn ook veel sterker qua snelheid en behendigheid. Kwaliteitsverschil is denk ik te groot vanacht.
Vanavond speel ik het volgende op de vriendschappelijke wedstrijden (internationaal):
* Polen - Georgië 1
* Hongarije - Ijsland 1
* Turkijke - Estland 1
* Nigeria U20 - Engeland U20 1
Vanavond om 24.00u begint Nigeria U20 - Engeland U20, waarbij ik een overwinning verwacht voor Nigeria @1.90. Ik heb de laatste paar wedstrijden gezien van Engeland, ik kan niet meer zeggen dan dat het drama was. De laatste 3 wedstrijden speelden ze 0-0. Ze zijn als 3e geëindigd in de groep, waar Nigeria overtuigend 1e is geworden in hun poul. Nigeriaanse elftal heeft momenteel veel meer kwaliteit en de spelers zijn ook veel sterker qua snelheid en behendigheid. Kwaliteitsverschil is denk ik te groot vanacht.
in 10-08-2011 16:52 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
svenchenko:
mrunibet:
Voor vanavond: Equatorial Guinea - Senegal 2 (1,70) Liverpool FC - Manchester City X2 (1,50)
Speel deze mee! Nog bedankt voor je combo van gister! Wel beetje gelukkig met Besiktas inderdaad. :p Voor vanavond: Equatorial Guinea - Senegal 2 (1,70) Liverpool FC - Manchester City X2 (1,50)
Besiktas inderdaad nog mooi laatste minuut, maar we mogen ook best eens wat geluk hebben ;-)
Laten we d'r 't beste van hopen vanavond.
Senegal het gisteren af laten weten, en nog erger, Barcelona geeft een 2-0 voorsprong weg...
Voor vanavond:
Ivory Coast - Burkina Faso 1 (1,35)
Standard Liege - R AEC Mons 1 (1,37)
AC Milan - Lazio Roma Over 1.5 (1,30)
mrunibet:
Voor vanavond:
Voor vanavond:
Kassa! (y)
Eredivisie combo voor as. weekend:
SC Heerenveen - FC Utrecht 1 (1,50)
Heracles Almelo - Excelsior Rotterdam 1 (1,25)
FC Twente Enschede - FC Groningen 1 (1,40)
SC Heerenveen - FC Utrecht 1 (1,50)
Heracles Almelo - Excelsior Rotterdam 1 (1,25)
FC Twente Enschede - FC Groningen 1 (1,40)
Ik speel vanavond ook nog single:
Gabon - Morokko 2 (2,55)
Gabon won de eerste wedstrijd met 2-0 van een mindere tegenstander Niger. Marokko verloor met 2-1 van Tunesië. Als Marokko iets beter met de kansen om gaat vandaag moet het te doen zijn. Als ze niet winnen is het over en uit voor Marokko.
Gabon - Morokko 2 (2,55)
Gabon won de eerste wedstrijd met 2-0 van een mindere tegenstander Niger. Marokko verloor met 2-1 van Tunesië. Als Marokko iets beter met de kansen om gaat vandaag moet het te doen zijn. Als ze niet winnen is het over en uit voor Marokko.
mrunibet:
Gabon - Morokko 2 (2,55)
Gabon - Morokko 2 (2,55)
Mag ik vragen waar je deze speelt?
Op Betfair waar ik hem bijvoorbeeld heb gepakt was die @ 2.73 te verkrijgen.
Laat je gewoon heel veel liggen via odds portal / .oddsoddsodds.com kun je makkelijk en betrouwbaar de hoogste odd vinden:)
fctwentehengelo:
Laat je gewoon heel veel liggen via odds portal / .oddsoddsodds.com kun je makkelijk en betrouwbaar de hoogste odd vinden:)
mrunibet:
Gabon - Morokko 2 (2,55)
Gabon - Morokko 2 (2,55)
loool,
wanneer je wint op betfair, dan moet je gewoon nog 5% provisie betalen, dus in jouw geval zou dan de odd geen 2,73 maar 2,59 zijn. Verschil op betfair is vaak kleiner dan je denkt ;-)
Klopt niet wat je zegt.
Bij odds/odds (blogabet) is die 5 % gemiddeld er al af.
Kijk maar eens voor de grap als op blogabet verification de odd 2 is dan is die op BF altijd hoger.
Mijn odd was netto.
Bij odds/odds (blogabet) is die 5 % gemiddeld er al af.
Kijk maar eens voor de grap als op blogabet verification de odd 2 is dan is die op BF altijd hoger.
Mijn odd was netto.