Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Soccertips from MrUnibet

Ik ga vanaf nu een topic bijhouden waar ik dagelijks mijn tips en inzetten zal plaatsen. Ik speel nu ongeveer een jaar of 10 op Unibet en volg dagelijks het voetbal in zowel binnen- als buitenland. Ik kan natuurlijk niet garanderen dat alles wat hier wordt gepost ook goed is. Meespelen of gebruik maken van deze combo's is natuurlijk op eigen risico.
Vanavond speel ik het volgende op de vriendschappelijke wedstrijden (internationaal):
* Polen - Georgië 1
* Hongarije - Ijsland 1
* Turkijke - Estland 1
* Nigeria U20 - Engeland U20 1
Vanavond om 24.00u begint Nigeria U20 - Engeland U20, waarbij ik een overwinning verwacht voor Nigeria @1.90. Ik heb de laatste paar wedstrijden gezien van Engeland, ik kan niet meer zeggen dan dat het drama was. De laatste 3 wedstrijden speelden ze 0-0. Ze zijn als 3e geëindigd in de groep, waar Nigeria overtuigend 1e is geworden in hun poul. Nigeriaanse elftal heeft momenteel veel meer kwaliteit en de spelers zijn ook veel sterker qua snelheid en behendigheid. Kwaliteitsverschil is denk ik te groot vanacht.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag mrunibet in 10-08-2011 16:52 Leden topics
in 10-08-2011 16:52 Leden topics
985 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
onzemichael:
loool,
wanneer je wint op betfair, dan moet je gewoon nog 5% provisie betalen, dus in jouw geval zou dan de odd geen 2,73 maar 2,59 zijn. Verschil op betfair is vaak kleiner dan je denkt ;-)
Dit klopt niet. Je moet geen 5% aftrekken van de odd, maar van je winst (de odd -1). Als de odd op Betfair 2.73 zou zijn, dan is dat met aftrek van de commissie dus 2.64, niet 2.59.
Maar zoals FCTWENTEHENGELO al zei wordt de commissie sowieso al meegerekend bij oddsportal.com, oddsoddsodds.com en soccerway.com, dus als je afgaat op die vergelijkingssites hoef je dat helemaal niet zelf uit te rekenen.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
maar:
onzemichael:
loool,
wanneer je wint op betfair, dan moet je gewoon nog 5% provisie betalen, dus in jouw geval zou dan de odd geen 2,73 maar 2,59 zijn. Verschil op betfair is vaak kleiner dan je denkt ;-)
Dit klopt niet. Je moet geen 5% aftrekken van de odd, maar van je winst (de odd -1). Als de odd op Betfair 2.73 zou zijn, dan is dat met aftrek van de commissie dus 2.64, niet 2.59.
Maar zoals FCTWENTEHENGELO al zei wordt de commissie sowieso al meegerekend bij oddsportal.com, oddsoddsodds.com en soccerway.com, dus als je afgaat op die vergelijkingssites hoef je dat helemaal niet zelf uit te rekenen.

oke bedankt voor de info iig :)
Maargoed miss heeft mrunibet wel early de odd gepakt en is ie daarna gaan stijgen he :)
0 Vind ik leuk's
mrunibet Topic starter Geplaatst 28 jan. 2012 om 09:13
fctwentehengelo:
mrunibet:
Ik speel vanavond ook nog single: Gabon - Morokko 2 (2,55) Gabon won de eerste wedstrijd met 2-0 van een mindere tegenstander Niger. Marokko verloor met 2-1 van Tunesië. Als Marokko iets beter met de kansen om gaat vandaag moet het te doen zijn. Als ze niet winnen is het over en uit voor Marokko.
Mag ik vragen waar je deze speelt? Op Betfair waar ik hem bijvoorbeeld heb gepakt was die @ 2.73 te verkrijgen. Laat je gewoon heel veel liggen via odds portal / .oddsoddsodds.com kun je makkelijk en betrouwbaar de hoogste odd vinden:)

Dat mag je vragen, bij Tipico.
Voor vanmiddag speel ik:
Tranmere Rovers - Huddersfield Town 2 (1,90)
Torquay Utd - Northampton Town 1 (1,65 )
0 Vind ik leuk's
mrunibet Topic starter Geplaatst 28 jan. 2012 om 09:18
En nog een combo:
Villarreal CF - FC Barcelona 2 (1,22)
Olympique Lyon - Dijon FCO 1 (1,35)
Glasgow Rangers - Hibernian FC 1 (1,25)
0 Vind ik leuk's
mrunibet Topic starter Geplaatst 29 jan. 2012 om 15:37
mrunibet:
Eredivisie combo voor as. weekend:
SC Heerenveen - FC Utrecht 1 (1,50)
Heracles Almelo - Excelsior Rotterdam 1 (1,25)
FC Twente Enschede - FC Groningen 1 (1,40)

Kassa! :)
Voor vanavond nog:
AC Milan - Cagliari Calcio 1 (1,30)
Fenerbahce - Mersin Idman Yurdu 1 (1,27)
Gil Vicente FC - FC Porto 2 (1,35)
0 Vind ik leuk's
mrunibet:
mrunibet:
Eredivisie combo voor as. weekend:
SC Heerenveen - FC Utrecht 1 (1,50)
Heracles Almelo - Excelsior Rotterdam 1 (1,25)
FC Twente Enschede - FC Groningen 1 (1,40)

Kassa! :)
Voor vanavond nog:
AC Milan - Cagliari Calcio 1 (1,30)
Fenerbahce - Mersin Idman Yurdu 1 (1,27)
Gil Vicente FC - FC Porto 2 (1,35)

speel deze met goed gevoel mee , hopelijk blijven we gespaard van een Barca scenario zoals gisteren , maar heb er een goed oog in dat het deze maal allemaal gaat lukken
veel succes (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
mrunibet Topic starter Geplaatst 29 jan. 2012 om 17:47
Ja, we zullen het gaan zien Draco, Fenerbahce 2-0 voor iniedergeval.
0 Vind ik leuk's
wat denk je van dit?
Málaga - Sevilla
X (3,35)
AC Milan - Cagliari
Totaal aantal gescoorde doelpunten 2,5
Over 2.5 (1,80)
Bergen - Club Brugge
2 (2,00)
Rennes - Marseille
Under 2.5 (1,60)
0 Vind ik leuk's
mrunibet Topic starter Geplaatst 29 jan. 2012 om 20:37
12koeto48:
wat denk je van dit?
Málaga - Sevilla
X (3,35)
AC Milan - Cagliari
Over 2.5 (1,80)
Bergen - Club Brugge
2 (2,00)
Rennes - Marseille
Under 2.5 (1,60)

Koeto,
Ik speel zelf nooit op een gelijkspel en Frankrijk blijf ik meestal ook vanaf. Maar het is altijd het proberen waard toch ? Fc Porto is trouwens helemaal de weg kwijt volgens mij :-(
0 Vind ik leuk's
mrunibet:
Ja, we zullen het gaan zien Draco, Fenerbahce 2-0 voor iniedergeval.

Verdorie , had beter gezwegen over dat Barca scenario , waarom moeten toch die meest voor de hand liggende ploegen steeds een bet verbrodden
Sorry mate :-$
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.