Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

ShowMeTheMoney door Kielserat

Hello peepz,
Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben een jongeman van 24, werk nu al sinds 2 jaar en woon sinds vorig jaar alleen. Ik heb het afgelopen jaar heel veel kosten gehad, appartement volledig gemeubeld, huurwaarborg, verzekeringen,..... diegene die alleen wonen kennen die shit wel. Aangezien ik goed heb gespaard toen ik nog bij mijn ouders woonde was dat op zich geen probleem.
Alles ging dus goed tot dat ik afgelopen vrijdag de brievenbus eens ging checken. Er lag daar een brief waarvan ik het logo'tje niet meteen herkende. Bij nader inzien bleek het dus om de belastingen te gaan, ik probeerde mijn eigen te sussen door te denken dat ik wss toch niet zoveel moet betalen, maar tot mijn grote verbazing moet ik de Belgische staat 1505,23 euro terugbetalen, Fuck Man!!! Die had ik niet zien aankomen :s . Dit gaat waarschijnlijk om een vergissing dacht ik, ben naar de vakbond geweest om alles te herberekenen en spijtig genoeg klopt het allemaal :-( . Blijkbaar verdien ik te veel :-| , ik heb daar alleszins niets van gemerkt.
Dit komt heel ongelegen aangezien ik van plan was een wagen te kopen en eventueel op reis te gaan want dat is ook al 2 jaren geleden. Ik zie het dus echt niet zitten om mijn plannen te wijzigen en heb besloten om dat geld bij elkaar te gokken. De kans dat het me lukt is natuurlijk heel klein, maar wie niet waagt....
Ik zal morgen 50 euro overschrijven naar gamebookers en heb 3 maanden de tijd om dit verwezenlijken. Ik ga het vooral houden bij lage odd's aangezien ik mij niet te veel risico's kan veroorloven.
Ik zal jullie op de hoogte houden aan de hand van printscreens en hopelijk komt dit tot een goed einde.
Wish me Luck guys, jullie tips zijn natuurlijk altijd welkom.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagkielserat in 5-12-2011 01:05 Leden topics
in 5-12-2011 01:05 Leden topics
60 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heb je netjes gedaan man! Inderdaad help ons ook een beetje en post tips, nogmaals gefeliciteerd!
0 Vind ik leuk's
Almost Home
Vooraf gaf ik je weinig kans, maar nu het je gelukt is kan ik wel zeggen: petje af! (y)
0 Vind ik leuk's
Thanks mannen voor alle berichten, ik heb idd veel geluk gehad dat ontken ik niet, maar mss was het wel voorbestemd. Wat betreft het posten van tips, ik speel vooral met livebetting daarom dat ik vooraf niet post. Af en toe plaats ik wat tips in de chatbox maar ik zal zeker proberen om mijn best te doen. Gisteren heb ik nog in de chat thijspronk een tip gegeven, ben benieuwd of hij die heeft gespeeld. Voor ik het vergeet moet ik santiago en vincent nog bedanken voor hun tips. Vincent met zijn nba tips en santiago met udinese en juventus en nog die grote combo die ik weliswaar hier en daar heb aangepast.
0 Vind ik leuk's
Geen dank ! :d Jij deed dit allemaal op je eigen (y)
Petje af , echt waar !! (y)
0 Vind ik leuk's
:d (y) Proficiat kielserat
0 Vind ik leuk's
Wat moet ik toch zonder jou? Ik mis je zo erg..
Hello!!! Remember me??? Het is lang geleden maar heb besloten om mijn topic weer terug op te starten. Zoals jullie weten heb ik een aantal maanden geleden een heel mooi bedrag gewonnen, zoals afgesproken heb ik daar mijn belastingen mee betaald maar ondertussen ben ik verder blijven met veel minder succes weliswaar. Ik heb mijn stack nooit deftig kunnen uitbouwen en heb een hele hoop bad beats gekend. Ik heb me verschillende keren afgevraagd waarom het een tijdje geleden zo gemakkelijk ging en nu alles plots zo moeilijk lijkt??? Low odds, high odds, singles, combi,.... Ik krijg die winning streak maar niet te pakken. Daarom heb ik besloten om mijn topic weer terug op te starten, mss dat het me weer wat geluk opbrengt. Vandaag ben ik blut gegaan, ik had nog 90 euro over en ben all in gegaan op PSG (motherfuckers), de afloop kennen jullie wel zelf ook. :(
Ik heb de hele tijd op gamebookers zitten spelen aangezien de odds daar vrij hoog waren maar ik heb het daar een beetje gehad. Je krijgt daar nooit een bonus, je hebt daar minder bet mogelijkheden en de live-betting is heel traag (als er wordt gescoord duurt het soms 10 minuten voor de odds terug verschijnen). Daarom vraag ik jullie of jullie mij een goede bookmaker kunnen aanraden ( geen Bwin, mijn creditcard wordt daar om de een of andere reden niet aanvaard).
0 Vind ik leuk's
Qua odds zit je in het algemeen denk ik het beste bij Betfair. Zelf heb ik een account bij Moneybookers en bij een stuk of 20 bookmakers, waardoor ik altijd de hoogste odd kan pakken. Wellicht is een Asian bookie ook wel iets voor je. SBObet en 12Bet hebben volgens mij geen bonus, maar bieden wel zeer aantrekkelijke odds. Dafabet heeft soms wel een bonus.
Daarnaast biedt Betclic volgens mij een risicoloze weddenschap van 20 euro aan. Als jet verliest kun je je geld weer terug storten, zonder voorwaarden.
Tipico biedt volgens mij ook een 100% stortingsbonus. En VW heeft op dit moment een actie lopen met Comeon. Echter aangezien ik in het buitenland zit heb ik daar niet van kunnen profiteren, dus daar heb ik geen ervaring mee.
Lees voordat je een bonus pakt altijd goed de voorwaarden door! Soms proberen bookmakers je blij te maken met een dooie mus!
Boa sorte! :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Zelf speel ik al jaren op unibet.
Krijg regelmatig bonussen en je kunt ook met expert fc meedoen en bonusgeld winnen, kost niks om mee te doen.
Zelf heb ik er ook al rond de 200 euro bonus mee gewonnen.
S6
0 Vind ik leuk's
Hey kielserat, ik zag dat je terug speelde en weer met succes.
Voel je er iets voor om weer je tips te posten?
Cheers! ;-)
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
maximus:
Hey kielserat, ik zag dat je terug speelde en weer met succes.
Voel je er iets voor om weer je tips te posten?
Cheers! ;-)

Ik heb het hem ook al gevraagd Maximus :D !
Kielserat 5***** ;-) (y) !
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.