Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Pico's BTS & Over/Under-bets

Intro
In dit topic zal ik bets gaan plaatsen die te maken hebben met wedstrijden waarvan ik veel/weinig doelpunten verwacht of waarbij ik verwacht dat beide teams zullen scoren (BTS). Gisteren speelde ik bijvoorbeeld dat Atletico Madrid en Sevilla beiden zouden scoren met een quote van 1.83, wat ik een behoorlijke quote vind voor zo'n wedstrijd. Uiteindelijk ook behaald.
Sinds kort speel ik bij Come On, waar ik het over/under betten heel erg prettig vind. De quotes liggen niet altijd even hoog, maar je kunt daar kiezen voor bijvoorbeeld Over 2 goals, in plaats van Over 2.5 goals, zoals bij bijvoorbeeld Unibet. Ik ben bij een wedstrijd waar ik drie goals verwachten toch wel eens de mist in gegaan omdat de wedstrijd bleef steken op 1-1 of 2-0. Bij een Over 2 krijg je dan je inzet terug en bij een Over 2.25 krijg je de halve inzet terug.
Meer hierover:
http://www.voetbalwedden.net/artikelen/over-en-under-wanneer-win-je-precies-je-weddenschap/
Bepaalde competities en clubs
Ik zal uiteraard vooral kijken naar competities waar veel doelpunten vallen en ik zal eerst kijken naar de voor mij wat meer bekende competities: de Eredivisie, Jupiler League, Premier League en Primera Division. Ook bepaalde topclubs zal ik in de gaten houden. Zo winnen PSV, Manchester United en Barcelona vaak hun wedstrijden, maar krijgen ze ook vaak een goal tegen.
Verder zal ik kijken naar het soort wedstrijd. Een wedstrijd waarbij de belangen groot zijn, zullen niet vaak eindigen in doelpuntrijke duels en ik zal ook kijken naar wedstrijden waarbij een underdog thuis mag spelen tegen een topclub. In die wedstrijden wil de underdog toch vaak het spel wel maken en een doelpunt maken, terwijl de topclub uiteindelijk toch wel een keer scoort.
Ook hebben we de Franse Ligue 2, waarbij de quotes voor over 2.5 altijd boven de 2.00 liggen, maar dat uiteraard komt omdat er niet vaak veel gescoord wordt. Toch vallen er vaak wel twee goals, maar de quote van over 1.5 is dan wel weer laag. Bij een over 2-bet zou je dan in ieder geval je inzet terughebben, maar heb je tevens kans op meer.
Tips en meedenken
Als jullie willen, mogen jullie uiteraard meedenken en jullie licht schijnen op de wedstrijden die ik hier plaats. Ik zal snel met een paar wedstrijden komen, zonder definitieve bet, zodat we het goed kunnen overwegen. Uiteraard zijn tips over andere competities meer dan welkom. Heb ook bijvoorbeeld opgemerkt dat er in Zuid-Amerika veel goals vallen, maar heb nog geen onderzoek gedaan naar die wedstrijden.
Conclusie
Ik denk dat je met wedden op BTS en overs/unders uiteindelijk meer kans hebt dan op een simpele spread waarbij toch vaak verrassingen voorkomen. Ik ben benieuwd :)
Goed - fout - void
01/02/2013: 5 - 1 - 0
02/02/2013: 3 - 4 - 0
03/02/2013: 4 - 2 - 0
04/02/2013: 0 - 2 - 2
05/02/2013: 2 - 4 - 0
06/02/2013: 4 - 2 - 0
08/02/2013: 4 - 1 - 1
09/02/2013: 5 - 5 - 0
10/02/2013: 3 - 3 - 0
11/02/2013: 2 - 2 - 0
12/02/2013: 3 - 1 - 0
((( Totaal: 35 - 27 - 3 )))
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar pico020
Country flagpico020 in 1-02-2013 09:59 Leden topics
in 1-02-2013 09:59 Leden topics
139 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
pico020:
Weer een beetje goedgemaakt :)
Morgen speel ik:
- Brisbane - Wellington - Over 2.5 @1.75
- Sociedad - Levante - Beide teams scoren @1.86
- Bordeaux - Lyon - Beide teams scoren @2.05
- Reims - Saint Etienne - Beide teams scoren @2.10
- Huddersfield Town - Wigan - Over 2.5 @1.99
- Valladolid - Atletico Madrid - Beide teams scoren @1.86

Jammer van Valladolid, maar toch een bescheiden winst :)
0 Vind ik leuk's
Singles
- OFI Kreta - Platanias - Over 2 @1.86 (7/10)
- Rio Ave - Braga - Over 2.5 @1.82 (7/10)
- Dijon - Monaco - Beide teams scoren @1.86 (6/10)
- Manchester United - Reading - Under 3.5 @1.81 (6/10)
- Siena - Lazio - Beide teams scoren @1.90 (5/10)
- Cambuur - Eindhoven - Over 3.5 @2.00 (5/10)
------------------------------------------------------------------------------
Combo I
- Rio Ave - Braga - Over 2.5
- Manchester United - Reading - Under 3.5
@3.29 (3/10)
Combo II
- OFI Kreta - Platanias - Over 2
- Siena - Lazio - Beide teams scoren
@3.56 (3/10)
Combo III
- Cambuur - Eindhoven - Over 3.5
- Dijon - Monaco - Beide teams scoren
@3.73 (3/10)
Combo IV
- Dordrecht - Den Bosch - Beide teams scoren
- MVV - Veendam - Beide teams scoren
- Emmen - Fortuna Sittard - Beide teams scoren
@3.21 (3/10)
Combo V
- Helmond - De Graafschap - Beide teams scoren
- Go Ahead Eagles - TOP Oss - Beide teams scoren
- Cambuur - FC Eindhoven - Beide teams scoren
@3.43 (3/10)
Ultra BTS-Combo
- Dordrecht - Den Bosch - Beide teams scoren
- MVV - Veendam - Beide teams scoren
- Emmen - Fortuna Sittard - Beide teams scoren
- Helmond - De Graafschap - Beide teams scoren
- Go Ahead Eagles - TOP Oss - Beide teams scoren
- Cambuur - FC Eindhoven - Beide teams scoren
@11.03 (2/10)
Livebet (tegenbet)
- Veendam: total team goals - Under 0.5
- FC Eindhoven: total team goals - Under 0.5
- Lazio: total team goals - Under 0.5
- Dijon: total team goals - Under 0.5
@4.60
0 Vind ik leuk's
Geen jupiler leauge tips?
0 Vind ik leuk's
Misschien later. Moet nog kijken naar de cijfertjes en stats.
0 Vind ik leuk's
pico020:
Misschien later. Moet nog kijken naar de cijfertjes en stats.

Jupiler leauge vanavond, daar zijn altijd veel goals / bts. Misschien vanavond bij elke match wel bts!
Dordrecht - Den bosch wordt over het algemeen veel in gescoord, bts moet daar ook mogelijk zijn.
Ik ga denk funbetje doen met alle jupiler matches bts.
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
pico020:
Misschien later. Moet nog kijken naar de cijfertjes en stats.

Jupiler leauge vanavond, daar zijn altijd veel goals / bts. Misschien vanavond bij elke match wel bts!
Dordrecht - Den bosch wordt over het algemeen veel in gescoord, bts moet daar ook mogelijk zijn.
Ik ga denk funbetje doen met alle jupiler matches bts.

Zat ik ook al aan te denken. Wilde twee combo's van drie wedstrijden BTS doen en één combo van zes: ULTRA jackpot :p
Ik zal straks even kijken, denk dat ik ze rond 18:00 plaats.
0 Vind ik leuk's
Pas op bij Cambuur - Eindhoven, want de uitploeg gaat niet met de volle selectie richting Leeuwarden.
http://www.fc-eindhoven.nl/nieuws/5362/snel-die-nederlaag-achter-ons-zien-te-laten
0 Vind ik leuk's
hmm ik zit bij een bookie die geen BTS kent dus moet sowieso over doen. Ik doe denk overal over 2.5 / over 3.5.
bedankt voor de tip safa1993, misschien slim om overal BTS te doen en bij cambuur over 3.5! Al geloof ik nog steeds in BTS bij eindhoven.
0 Vind ik leuk's
Maar wat ook een geweldig mooi match is, is Rio Ave - Braga. Heb net ontdekt dat Rio Ave per wedstrijd 2,56 goals scoort, Braga zelfs 3,72!
>2,5 @1,80
>3,5 @3,05
>4,5 @6,50
0 Vind ik leuk's
Pico wat vind je van deze?! Inzet 0,42 cent hahahah
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.