Wedtips van: Kreggie /TDF 2019
In dit topic zal ik mijn picks of the day gaan bijhouden die ik PRE speel. Dit zullen voornamelijk voetbaltips zijn. In de chat kwam regelmatig de vraag voorbij om een forum te starten met picks of the day. Voel je daarom vrij om je eigen picks of the day the plaatsen in het forum! Meer analyses, des te beter de tips!
13-5-2019
19:00 NorrKoping - Göteborg
In deze Zweedse kraker ligt de value zeker op Göteborg zoals al wordt aangegeven in de voorbeschouwing. Göteborg scoort makkelijk en verliest weinig, ik zie ze vandaag ook zeker niet verliezen en een aantal doelpunten maken.
Single bets:
Göteborg DNB @2,28 LOW
Göteborg X2 @1,68 MED
BTTS & o2,5 goals @2,2 MED
Göteborg o1,5 TG @2,6 LOW
Fun:
Göteborg win & BTTS @6,20
19:00 Bologna - Parma
Bologna kent een sterke reeks in vooral zijn thuiswedstrijden. De laatste vijf wisten ze te winnen, waarbij ze telkens minimaal 2 goals maakte. Parma daarentegen heeft een abbonnement op gelijke spelen, de laatste vijf wedstrijden eindigde namelijk allen in een gelijkspel. Parma wist in 8/9 laatste uitwedstrijden telkens een goal te maken.
Single bets:
Bologna win @1,78 MED
Bologna o1,5 team goals @1,85 MED
Bologna to win & BTTS @3,65 LOW
Bologna o6,5 team corners @1,93 LOW
21:00 Inter Milaan - Chievo
Inter speelt niet erg imponerend de laatste weken, terwijl het al gedegrageerde Chievo erg matig presteert. In deze match ligt er wat mij betreft value op de corners. Na het analyseren van de statistieken valt het mij op dat Inter Milaan alleen veel corners pakt tegen top-teams. Tegen relatief zwakke tegenstanders als Frosinone, Genoa, Spal, Cagliari pakte Inter respectievelijk 3-6-5-5 corners. Chievo pakt altijd relatief weinig corners en ik verwacht ze ook zeker niet veel op de helft van Inter. Hierom speel ik een aantal bets op de unders bij corners.
Single bets:
Under 10,5 corners @3,1 LOW
Under 11,5 corners @2,3 MED
Under 12,5 corners @1,83 MED
Under 9,5 corners Inter @1,73 MED
Fun:
Under 9,5 corners @4,4
3-0 Correct Score @6,75
Naast deze drie matchen waarin ik value zie speel ik de volgende combi's;
Combi 1
Inter - Chievo u13,5 corners @1,5
Besiktas win @1,50
Viitorul Constanta win @1,53
Göteborg to score a goal @1,35
Total odds: @4,52 MED
Combi 2
Göteborg DNB @2,28
Bologna win @1,78
Inter - Chievo u11,5 corners @2,24
Totale odds: @9 LOW
Combi 3
Bologna to score @1,18
Göteborg to score @1,35
Inter - Chievo u13,5 corners @1,50
Totale odds: @2,4 HIGH
WAUW, voorlopig kan de avond niet kapot. Alles groen wat er momenteel gespeeld is! Beter kan niet!
Het mooie is nu, het kan nog mooier worden. Viitorul staat momenteel op een 1-0 voorsprong, waardoor de match van Inter - Chievo extra spannend wordt voor de combi's en natuurlijk niet te vergeten, de nodige singles. Ik zal de cornerlines strak in de gaten houden en waar nodig de combi's verzekeren.
In ieder geval alvast gefeliciteerd voor degene die meespeelde op de Bologna & Göteborg tips! Let's hunt for some more!
Uiteindelijk de corners van Inter totaal onderschat. Zelfs de line van 13,5 werd makkelijk overschreden, overigens ook de nodige pech gezien ze tweemaal een drie dubbele corner pakte. Maar goed. Al met al een tipje voor mezelf; meer spreiden in de bets/combi's. De corners van Inter lieten alle drie de combi's in het water vallen, erg zonde..
14-05-2019
19:00 Hammarby - Ostersunds
Twee ploegen in Zweden die makkelijk scoren, aanvallend voetbal spelen en daarnaast ook makkelijk goals incasseren. Al met al verwacht ik dat beide teams minstens een goal zullen maken. Hammarby schat ik daarnaast iets hoger in dan Ostersunds, mede gezien het thuisvoordeel vanavond.
Single bets:
Both teams to score @1,71 MED
Hammarby win & BTTS @3 LOW
Verder weinig interessants!
18:30 RKC - NEC
NEC verdedigt een voorsprong, waardoor ik verwacht dat RKC vol gas zal gaan geven.
Bettbuilder:
Both teams to score, over 2,5 goals, over 9,5 corners @2 MED
Both teams to score, over 3,5 goals, over 11,5 corners @4,6 LOW
20:45 Almere City - Cambuur
Vorige wedstrijd erg open met een 2-2 uitslag en 15 corners. Cambuur zal graag naar de Eredivisie terug willen keren na al die jaren. Ze beginnen echter met een achterstand vanwege de uitgoals bij gelijkspel. Mede hierom verwacht ik weer een open wedstrijd
Bettbuilder:
Both teams to score, over 10,5 corners @3,2 MED
Verdere singles die ik speel:
Gaz Metan - Poli Lasi 1 @2,1 LOW
Inverness - Dundee u2,5 @1,90 MED
Inverness - Dundee u0,5 goals eerste helft(heenwedstrijd dus tasten af). @3 LOW
Betbuilder; WBA - Aston Villa; BTTS, o9,5 corners, o4,5 kaarten @3,65 MED/LOW
Daily Double
Inverness eerste helft u1,5 goals @1,39
Almere - Cambuur BTTS @1,56
Totale combi odd @2,17 HIGH
Gisteren toch aardig wat pech, NEC dat niet eens een goal weet te maken.. corners bij Almere die stilvallen. 1 goal van Aston Villa te weinig. Een rode kaart voor Gaz Metan waarna ze alsnog terug komen op 1-1 en beter blijven spelen. Maarja helaas! Gelukkig wel de HIGH en de unders binnen op Inverness.
Vandaag heb ik te weinig tijd voor uitgebreide analyses:
Eredivisie Tips
FC Groningen Win @1,75 HIGH
FC Groningen 1/1 HT/FT @2,65 LOW
Combi: Tadic & Luuk de Jong scoren @2,4 MED
Tadic to score 2 or more @3,5 LOW
Tadic to score 3 or more @12 FUN
Luuk de jong to score 2 or more @4 LOW
Card bets:
U2,5 cards bij Excelsior - AZ @1,66
U2,5 cards bij Hveen - Utrecht @1,95
U2,5 cards bij VVV - Vitesse @1,73
Allen potjes zonder belangen! Speel em ook in combi.
Eventueel nog een aantal kaartenbets.. post ik wellicht later!
Singles:
Helsingsborg - AIK btts @2,05 Medium
Triglav win @1,96 MED
Raith win @2,4 LOW
Combi: btts bij sundsvall & elfsborg win @2,6 MED
Combi: Helsingsborg to score @1,48 & Afc Hermanstadt 1X @1,56 maakt samen @2,6 MED
Combi: Triglav DNB, Helsingsborg scoren, Voluntari DNB, Elfsborg DNB, Groningen DNB @5,5 LOW
Sorry voor de slechte opmaak, typ het via mijn telefoon in de auto. Morgen uitgebreid de resultaten! Eventueel nog meer vandaag.
Eerdere tips voor de Tour de France 2019 heb ik geplaatst in het forum: 'wedden op wielrennen'. Om het overzichtelijk te houden zal ik vooraf en gedurende deze Tour mijn tips in dit forum plaatsen. Ik ben al jaren wielerliefhebber, ik ben benieuwd of ik deze kennis kan omzetten in mooie resultaten gedurende deze Tour. In de outrights heb ik vooraf gezien al een aantal mooie picks gevonden:
Kruijswijk vs Enric Mas in general classification: Kruijswijk @1,80 High Stake
Kruiswijk Top 6 @2,5 Medium Stake
Kruiswijk Top 3 @5,5 Medium Stake
Steven moet het deze Tour dan gaan doen. Inmiddels is hij in alle grote rondes al eens in de Top 5 geëindigd. Vorig jaar werd hij ook 5e in de Tour de France. Gezien het ontbreken van mannen als Froome, Roglic en Dumoulin liggen er kansen voor Kruijswijk. Kruijswijk heeft inmiddels de nodige ervaring in het rijden van grote rondes. Zijn vorm was in de Dauphiné nog niet echt top, maar dit wijst er vaak op dat zijn piek moment wederom zal liggen in de loodzware 3e week. In deze week worden de grote verschillen gemaakt. Het parcours is ook op het lijf geschreven van Kruijswijk. In de ploegentijdrit moet hij met zijn ploeg Jumbo Visma toch zeker bij de eerste drie kunnen eindigen. Verder behoort Kruijswijk onder de klassementsmannen ook tot één van de betere tijdrijders in deze Tour de France. Verder kennen de bergetappes een aantal slopende lange beklimmingen. Op zulke beklimmingen komen de klimmerscapaciteiten van Steven vaak het beste tot zijn recht. Al met al vind ik een odd van @5,5 ontzettend mooi voor Kruijswijk op het podium! Verder reed Enric Mas geen denderende Ronde van Zwitserland en Kruijswijk lijkt me vele malen constanter dan Enric Mas.
Alaphilippe to win the Mountain Classification: NO @1,45 High Stake
Alaphilippe werd vorige Tour de France gekroond tot bergkoning. Mede door zijn sterke ontsnappingen reeg hij de bergpunten aaneen om uiteindelijk de bergtrui als doel te ambiëren. In een interview van enkele dagen geleden gaf Alaphilippe nog het volgende aan: 'De bolletjestrui, het geel, dat komt vanzelf. Dat is het lot.' Nu hij eenmaal de bolletjestrui vorig jaar al gewonnen heeft zal hij niet deze Tour de France in stappen met het doel om de bolletjestrui te winnen. Dit komt inderdaad vanzelf. Ik verwacht dat Alaphilippe zich vooral zal focussen op ritzeges, met name in de eerste heuveletappes. Deze zijn hem op het lijf geschreven. Verder zijn de meeste punten te verdienen op de lange slopende beklimmingen met finish bergop. Ik verwacht dat deze punten geen prooi zullen zich voor Alaphilippe aangezien hij het meer moet hebben van de korte explosieve beklimmingen.
In combinatie met deze bet speel ik ook nog: Best finishing position in Mountain Classification Barguil VS Alaphilippe; Barguil @3,3 Medium Stake
De Franse klimgeit Warren Barguil zal vooral in het hooggebergte weer gaan azen op etappezeges. In het hooggebergte(waar de meeste punten te verdienen zijn) komt Barguil ook beter tot zijn recht dan Alaphilippe. Ervan uit gaande dat Alaphilippe niet met het doel de bollentrui deze Tour de France ingaat vind ik dit een mooie odd om te spelen.
Best finishing position in Mountain Classification: Valverde VS Simon Yates: Simon Yates @2,55 Medium Stake
Valverde zal deze Tour in dienst rijden van Quintana en Landa, terwijl Simon Yates in dienst zal rijden voor zijn broer Adam Yates. Valverde gaf ook al aan zich in het hooggebergte regelmatig te sparen gezien zijn leeftijd momenteel. Ik denk dat Valverde zich vooral zal richten op de heuveletappes. Simon Yates zal ook een belangrijke man zijn voor Adam Yates in het hooggebergte. Verder verwacht ik dat Simon ook nog een aantal kansen zal krijgen in de bergetappes om te rijden voor een etappeoverwinning. Uiteindelijk verwacht ik dat Yates meer bergpunten zal binnen hengelen dan Valverde.
Groenewegen to win Stage 1 @2,50 Medium Stake
Groenewegen kende vorig jaar een matig begin van de Tour de France, maar alles wijst erop dat hij dit jaar sterker aan de start zal verschijnen dan ooit. Hij heeft al meermaals uitgesproken graag eens de gele trui om zijn schouders te dragen. Ik verwacht dat hij in een normale sprint de sterkste is van het peloton momenteel. Als de sprinttrein van Jumbo Visma goed zijn werk doet geef ik Groenewegen een hele goede kans om in Brussel naar het geel te sprinten!
Elie Gesbert Top 3 Moutain Classification @126 Fun, losse euro's
Deze jonge Franse klimmer kon in zijn laatste etappekoers lang mee met renners als Valverde en Uran. Verder rijdt deze jonge klimmer bij een vrijbuitersploeg. Zulk soort ploegen maken van een bergtrui een bewuste doelstelling. Daarom heb ik voor deze funbet gekozen!
Eventueel zullen er later nog meer tips volgen! Ook per etappe.
Goodluck!
Edit: aangezien dit een persoonlijk topic is, hebben we de titel even aangepast. Daarnaast komt er ook nog een algemeen topic over de Tour de France, die ongeveer hetzelfde gaat heten.
Mooie tips en onderbouwing, kreggie. Laat de Tour maar beginnen. Ik volg!
Stage 3 - Heuvelrit naar Epernay
In zulke etappes altijd een flink aantal kanshebbers, ik speel op de volgende renners wat loss euro’s.
Van Avermaet @23
Trentin @67 - ook op het podium @17
Lutsenko @81
Daniel Martin @81
Goodluck!
Dat Alaphilippe geel pakt is alvast een goeie zaak voor die 'bergklassement - no'. Die gaat niet meer meegaan in ontsnappingen nu tot hij zijn geel kwijt is
Dat Alaphilippe geel pakt is alvast een goeie zaak voor die 'bergklassement - no'. Die gaat niet meer meegaan in ontsnappingen nu tot hij zijn geel kwijt is
Inderdaad, al zijn er de komende dagen relatief weinig bergpunten te verdienen t.o.v. de slotweek. Echter zien de bookies de kansen groeien voor Alaphilippe als bergkoning. De odd voor Alaphilippe bergkoning - NO staat nu aan @1,60. Een erg mooie odd als je het mij vraagt. Tim Wellens heeft aangegeven de bergtrui langer vast te willen houdem. Tim zal daarom hoogstwaarschijnlijk de komende heuveletappes gebruiken om de nodige punten te verzamelen. Ook in het hooggebergte kan Wellens redelijk meekomen en hij heeft ook geen kopman om voor te moeten knechten. Voor een odd van @18 speel ik low stake Tim Wellens als bergkoning(desnoods splitten voor de cashout). Hij lijkt er iig voor de komende dagen een doel van te hebben gemaakt. Ook zie ik zijn maatje/teamgenoot Thomas de Gendt nog een rol spelen om eventueel punten weg te kapen.
Mocht iemand een bookie vinden waar je Wellens Versus Alaphilippe voor de bergtrui kunt spelen, let me know ;)
Inderdaad, al zijn er de komende dagen relatief weinig bergpunten te verdienen t.o.v. de slotweek. Echter zien de bookies de kansen groeien voor Alaphilippe als bergkoning. De odd voor Alaphilippe bergkoning - NO staat nu aan @1,60. Een erg mooie odd als je het mij vraagt. Tim Wellens heeft aangegeven de bergtrui langer vast te willen houdem. Tim zal daarom hoogstwaarschijnlijk de komende heuveletappes gebruiken om de nodige punten te verzamelen. Ook in het hooggebergte kan Wellens redelijk meekomen en hij heeft ook geen kopman om voor te moeten knechten. Voor een odd van @18 speel ik low stake Tim Wellens als bergkoning(desnoods splitten voor de cashout). Hij lijkt er iig voor de komende dagen een doel van te hebben gemaakt. Ook zie ik zijn maatje/teamgenoot Thomas de Gendt nog een rol spelen om eventueel punten weg te kapen.
Mocht iemand een bookie vinden waar je Wellens Versus Alaphilippe voor de bergtrui kunt spelen, let me know ;)
Wellens idd geen slechte, maar schat op dit moment Benoot hoger in dan Wellens (Wellens wellicht meer talent), ook Fraille lijkt zinnen op bollen gezet te hebben..maar om terug te komen op bollen voor Wellens, Wellens heeft in verleden al paar keer ambities in de Tour moeten opbergen vanwege de warmte, goed om dat in het achterhoofd te houden...