Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

OnzeMichael challenge: van 100 naar 1000 euro PART 2

Naar aanleiding van mijn artikel, ga ik eens proberen hoe ver ik kan komen met voetbalwedden door discipline te gebruiken. Voor degene die het artikel nog niet hadden gelezen:
http://www.voetbalwedden.net/artikelen/kijk-uit-met-combis-ze-zijn-gevaarlijk-en-zorgen-voor-verlies/
Mijn vorige challenge was mislukt en ik kon helaas de beginpost niet aanpassen (post was ouder dan 4 weken :s) dus vandaar dit nieuw topic. De vorige keer maakte ik nog gebruik van combi's op bwin/unibet maar nu ga ik spelen met het taartmodel en inzetten op alleen singles.
Bookmakers
Ik zal spelen op voornamelijk Betfair (wedstrijden op de dag zelf) en op Unibet als ik vaak dubbele kans wil inzetten.
Ik zal proberen een dag voor de wedstrijd met tips te komen. Af en toe zal ik ook een wedstrijd layen. Je speelt dan dus als bookmaker. Maar ik zal toch proberen om voornamelijk te backen.
Doelstelling
Ik ga proberen een winst te behalen van 100 euro in de maand November. Dit komt neer op ongeveer 3 euro in de plus per dag. Aangezien dat ik regelmatig verlies zal maken, zal ik enkele dag ook meerdere euro’s moeten winnen. Rond 25 november zal er een evaluatie plaatsvinden en eventueel een nieuwe doelstelling worden geformuleerd.
Vriendenbonus op Betfair
Aangezien dat Betfair een mooie vriendenbonus heeft, wil ik deze met jullie delen. De bonus bestaat uit een storting van 35 euro en dit dient ingezet te worden op een minimale quote van 1,20. Wanneer dit voldaan is, krijgen wij beide direct een bonus van 35 euro bijgeschreven op onze accounts. De vriendenbonus die je daarvoor dient te gebruiken is: K4K4FRHPK
Bankroll
Startroll op 28 Oktober 2011: 100 euro.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar onzemichael
Country flagonzemichael in 27-10-2011 19:20 Leden topics
in 27-10-2011 19:20 Leden topics
72 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Even die 200 weer aantikken ;) dan pas terug gaan
0 Vind ik leuk's
pfff wat een slechte dag zeg (n)
Juve kwam niet verder dan een 1-1 gelijkspel en Fiorentina kon thuis niet winnen van degradatiekandidaat Lecce... Als 1 van deze 2 goed waren dan was de schade beperkt gebleven, gelukkig nog 32 euro kunnen pakken met PAOK, dat met 0-1 achterstand maar als nog won:

BR op dit moment: 118 euro
0 Vind ik leuk's
Voor vanavond (3/4 combi) en morgenavond:

BR: 98 euro
0 Vind ik leuk's
Fenerbahce won met 1-2 in de 95e minuut en MVV was met rust al binnen. Nu ervoor gekozen om zeker wat winst te pakken, dus heb net Wigan dubbele kans afgesloten voor 10 euro:

BR: 124 (Winst Man. City) of 118 (Verlies Man. City).
0 Vind ik leuk's
Hamilton Academical - FC St Mirren
Handicap (1:0) 1
1,60

Queens Park Rangers - Milton Keynes Dons
Draw no bet 1
1,31

Tranmere Rovers - Rochdale FC
Draw no bet 1
1,34
Wager
10,00 €
Max payout:
28,09 €
BR: 116 euro
0 Vind ik leuk's
3/4 combi:

BR: 96 euro
0 Vind ik leuk's
Wtf, Ajax gestegen naar 1,85? Ik speel hem voor 1,75 :(
Succes (y)
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
onzemichael:
3/4 combi:

BR: 96 euro

Man man man, beerschot maakte 1 goal te veel en minnesota won met 93-85, dus half punt te kort voor overwinning. Respect voor de man die deze lijn heeft bedacht.
Aangezien dat ik mn bonus heb rondgespeeld, heb ik besloten om terug singles te gaan spelen op betfair. :)
0 Vind ik leuk's
Zo wat een service van Tipico, om 18u mijn geld uit laten betalen en om 18:48u al ontvangen op moneybookers en geen Identiteitskaart of e.d. hoeven te sturen. (y)
Daar kan Bwin nog wat van leren ;-)
0 Vind ik leuk's
Welkom terug Betfair (y)

Ik zal binnenkort proberen wat wedstrijden van te voren door te geven, maar tis op betfair gewoon heel veel live in play. Zwolle stond met 0-2 achter en toen Almere gelayd @ 2,02 en paar euro gepakt. Genk bij 0-1 @ 2,42 gepakt (met dank aan de Belgen op de chat Mafapo en Stravedos o.a. die zeiden dat Genk veel beter was!).
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.