Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

OnzeMichael challenge: van 100 naar 1000 euro PART 2

Naar aanleiding van mijn artikel, ga ik eens proberen hoe ver ik kan komen met voetbalwedden door discipline te gebruiken. Voor degene die het artikel nog niet hadden gelezen:
http://www.voetbalwedden.net/artikelen/kijk-uit-met-combis-ze-zijn-gevaarlijk-en-zorgen-voor-verlies/
Mijn vorige challenge was mislukt en ik kon helaas de beginpost niet aanpassen (post was ouder dan 4 weken :s) dus vandaar dit nieuw topic. De vorige keer maakte ik nog gebruik van combi's op bwin/unibet maar nu ga ik spelen met het taartmodel en inzetten op alleen singles.
Bookmakers
Ik zal spelen op voornamelijk Betfair (wedstrijden op de dag zelf) en op Unibet als ik vaak dubbele kans wil inzetten.
Ik zal proberen een dag voor de wedstrijd met tips te komen. Af en toe zal ik ook een wedstrijd layen. Je speelt dan dus als bookmaker. Maar ik zal toch proberen om voornamelijk te backen.
Doelstelling
Ik ga proberen een winst te behalen van 100 euro in de maand November. Dit komt neer op ongeveer 3 euro in de plus per dag. Aangezien dat ik regelmatig verlies zal maken, zal ik enkele dag ook meerdere euro’s moeten winnen. Rond 25 november zal er een evaluatie plaatsvinden en eventueel een nieuwe doelstelling worden geformuleerd.
Vriendenbonus op Betfair
Aangezien dat Betfair een mooie vriendenbonus heeft, wil ik deze met jullie delen. De bonus bestaat uit een storting van 35 euro en dit dient ingezet te worden op een minimale quote van 1,20. Wanneer dit voldaan is, krijgen wij beide direct een bonus van 35 euro bijgeschreven op onze accounts. De vriendenbonus die je daarvoor dient te gebruiken is: K4K4FRHPK
Bankroll
Startroll op 28 Oktober 2011: 100 euro.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar onzemichael
Country flagonzemichael in 27-10-2011 19:20 Leden topics
in 27-10-2011 19:20 Leden topics
72 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Beide combi's waren goed :d
Saldo nu € 229,63
0 Vind ik leuk's
Goed bezig Michael. (y) (y) (y) (y) ;-) ;-)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
En alvast voor vannacht:

Actuele saldo € 125,-
Lopende bets: 2

Hey Michael, goed gedaan! (h)
Maar pas op met de Bulls: 1 punt verschil. Let erg goed op met de NBA, elke dag verliezen daar wel noteringen van 1.30/1.40 zoals Bulls (die echt niet te vertrouwen zijn on the road)
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
chomponthis2005:
onzemichael:
En alvast voor vannacht:

Actuele saldo € 125,-
Lopende bets: 2

Hey Michael, goed gedaan! (h)
Maar pas op met de Bulls: 1 punt verschil. Let erg goed op met de NBA, elke dag verliezen daar wel noteringen van 1.30/1.40 zoals Bulls (die echt niet te vertrouwen zijn on the road)

Bulls gewonnen met 100-111, verschil van 11 punten he. Denk dat je nog niet goed wakker bent :p
Lees een paar forums waar kenners hun voorspellingen doen, dus ik kies ze niet zomaar uit. Ik moet wel bekennen dat ik vaak terugval op het thuisvoordeel en daarom eerder kies voor een thuisoverwinning dan dat de uitploeg met de zege er van doorgaat.
Vandaag weinig voetbal voor mij, waarschijnlijk weer een nba bet :)
0 Vind ik leuk's
Oeps, indd. Sorry, nog niet wakker :d
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
Netjes jongen (y) ik had wat andere wedstrijdjes en ze ook goed :) ook nog een kleintje van de NHL :p
0 Vind ik leuk's
De lijn doortrekken pikkem (y)
0 Vind ik leuk's
-
Voor dalijk en vanavond een combi:
Udinese 1,61 + sporting Portugal 1,33 winnen
Vanvond volgt er nog een NBA combi :)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Voor dalijk en vanavond een combi:
Udinese 1,61 + sporting Portugal 1,33 winnen
Vanvond volgt er nog een NBA combi :)

Udinese miste 3 belangrijke spelers in elke linie omdat die meededen met de Africa Cup, had ze daarom niet moeten pakken.
Toch nog wat live gespeeld, vooral Levante. Met dank aan Hooliesee!! Hij zei dat Levante erg sterk begon dus daarop ingeschakeld en meteen ingezet op next goal Levante. Vlak daarna al 1-0. Vervolgens na een half uur al 10 corners voor Levante dus nog een keer ingezet voor next goal Levante eerste helft @ 4,5.
Toen overgeschakeld naar City, vond hun opstelling sterker dan die van Liverpool, maar Gerrard maakte de penalty dus pech in deze combi.
Laatste combi loopt nog met Spurs en Sporting Portugal. Spurs scoorden eerste helft dus alleen nog Sporting (halve finale beker).

BR nu 224 euro, maar kan 279 euro worden als Sporting Lissabon wint!
Nu nog even kijken voor NBA :)
0 Vind ik leuk's
Sporting 0-2 achter dus dat valt me erg tegen. Had nog livebetje bij 0-1 achter @ 2,90. Sporting veel beter alleen krijgen counters tegen van Nacional.
Toch nog even een NBA Combi gemaakt, met dank aan Vincent:
Houston Rockets at San Antonio Spurs Wie wint San Antonio Spurs ? 1.33
Dallas Mavericks at Boston Celtics Wie wint Boston Celtics ? 1.42
Oklahoma City Thunder at New Orleans Hornets Wie wint Oklahoma City Thunder ? 1.29
Inzet 25 euro kan 59 euro worden.
BR NU:
180 euro
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.