Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: principito93 (lage odds systeem)

Hey hallo daar beste leden!
Na toch wat aanvraag van sommige leden om opnieuw mijn topic onder het stof te halen ga ik meteen een nieuw openen met een speciale tactiek: "Low odds betting system"! Hier zullen jullie wel al van gehoord hebben, op lage odds telkens 'door-inzetten' met inzet(+winst ervan). Ik doe dit heel vaak live puur voor de fun of tegen verveling maar toch met de gedachte in het hoofd om er winst uit te halen (uiteraard...) Om het duidelijk te maken ga ik dit topic enkel gebruik voor prematch tips en ook deze enkel in dit topic te updaten met de premach tips. Niks live, zodat jullie (indien jullie dit willen) kunnen meespelen!
Om met een "normale" bankroll te starten neem ik een bedrag van €50!
Dit delen we op in 5 delen => 5x €10! Met deze €10 proberen wij naar €50 te gaan door op lage odds te zetten die volgens mij een hele hoge kans hebben op slagen. Wat ook de bedoeling is want er zal toch een winststreak gemaakt moeten worden van 15-tal bets na elkaar wil je dit mogelijk maken! Zoals jullie wel merken is 1/5 streaks nodig voor een void (inzet terug). Vanaf 2/5 maken wij winst!
We gaan eraan beginnen:
A1: ZWOLLE - NEC NIJMEGEN
Wedtip: Over 1.5 @1.22
Inzet: €10.00 | Return: €12.20
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar principito93
Country flagprincipito93 in 1-03-2014 17:37 Leden topics
in 1-03-2014 17:37 Leden topics
29 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
speel met je mee. Zit weinig risico aan van erg veel verliezen en het maakt het gewoon best spannend af en toe.
0 Vind ik leuk's
principito93:

A1: ZWOLLE - NEC NIJMEGEN
Wedtip: Over 1.5 @1.22
Inzet: €10.00 | Return: €12.20

A2: Vitesse - Roda JC
Wedtip: Over 1.5 @1.14
Inzet: €12.20 | Return: €13.91
B1: AS Roma - Inter
Wedtip: AS Roma or draw @1.18
Inzet: €10.00 | Return: €11.80
C1: Reims - Valenciennes
Wedtip: Over 1.5 @1.46
Inzet: €10.00 | Return: €14.60
D1: Waasland-Beveren - Zulte-Waregem
Wedtip: Under 4.5 @1.15
Inzet: €10.00 | Return: €11.50
0 Vind ik leuk's
Hej princi leuk plan.
waarom speel je gwn geen combos dan?
uit ondervinding heb ik al gemerkt dat combos spelen van max 3 bets odd 1.30-1.50 goed te doen is.
0 Vind ik leuk's
http://sk1986nbanhl.blogabet.com/ Do not bet like superman stay clark kent.. Even superman can fall from a horse.
Notering word wel hoger, maar je bent dan van alle wedstrijden afhankelijk of je wint of verliest die dag, als je zijn vier laatste tips in een combi zou doen kom je op een notering van rond de 2.25. Dat klinkt aantrekkelijker, maar als er bij eentje iets mis gaat ben je gelijk je inzet kwijt, verlies je van de bovengenoemde vier alleen de laatste, maak je 0.31 cent winst op een dag. Is nog altijd beter dan 10 verlies.
0 Vind ik leuk's
snku:

Notering word wel hoger, maar je bent dan van alle wedstrijden afhankelijk of je wint of verliest die dag, als je zijn vier laatste tips in een combi zou doen kom je op een notering van rond de 2.25. Dat klinkt aantrekkelijker, maar als er bij eentje iets mis gaat ben je gelijk je inzet kwijt, verlies je van de bovengenoemde vier alleen de laatste, maak je 0.31 cent winst op een dag. Is nog altijd beter dan 10 verlies.

Ja als je er nu 1 fout hebt ben je die inzet ook kwijt, heb je ze allemaal fout ben je alles kwijt terwijl bij een combo maar 1x iets kwijt bent.
En het zijn lage odds (veel kans op winst) + nog eens uitgeselecteerd naar gevoel welke het meeste kans hebben.. Ik ben geen fan van combos, maar in dit geval lijkt het mij gwn beter.
0 Vind ik leuk's
http://sk1986nbanhl.blogabet.com/ Do not bet like superman stay clark kent.. Even superman can fall from a horse.
Sleutelwoord: als. In het wedden kan het alle kanten opgaan, mindere dagen zullen er ook tussen zitten. Feit blijft dat je met singles ook bij verlies van eentje, altijd nog de dag met winst/minimaal verlies kan afsluiten, terwijl een verloren combo nogal zwart/wit is; of je eindigt met verlies óf met winst. Ik durf te wedden (ha!) dat als je twee personen neemt waarvan persoon #1 alle wedstrijden die in dit topic gaan komen in singles speelt en persoon #2 in combi's, je na +- een jaar bij #1 een stabiele groei in de winst ziet terwijl bij #2 het enorm afwisselt, de ene maand kan het dubbeltje telkens de goeie kant opvallen en de andere juist niet. Goed voorbeeld hiervan is Drogba17 op blogabet (ik ga er even vanuit dat je weet over wie het hier gaat gezien je signature), hij wist met combi's juist wél profitabel te zijn op de lange termijn, maar in februari had hij een verlies van ongeveer 100 units(!). Ik bedoel maar, combi's zijn net clubs die alles of niets spelen terwijl singles clubs zijn die met goed voetbal op de lange termijn resultaat proberen te halen. Daarmee wil ik niet zeggen dat combo's een creatie van de duivel zijn, ik gebruik ze zelf ook, maar voor winst op de lange termijn zijn singles toch echt the way to go.
0 Vind ik leuk's
klopt wat je zegt. Maar zoals ik hierboven al zei, Ik zelf speel zelden tot nooit combos. (geef mij maar hogere odds die ik single speel) alleen aan deze "belachelijke" lage odds en het type van systeem (steeds je volledige gewonnen bedrag + Stake weer inzetten) heeft gwn het zelfde effect als combo spelen. Daarom dat ik hem vroeg waarom die dan niet gewoon combo speelt, komt op het zelfde neer.
0 Vind ik leuk's
http://sk1986nbanhl.blogabet.com/ Do not bet like superman stay clark kent.. Even superman can fall from a horse.
allemaal goed, klasse! zulte met geluk dat wel ;)
0 Vind ik leuk's
kdoe mee:p
Live Stake 10,- Villareal - Betis Goals: 0 or 1 . Odd 1.20 = 12,- returns
kga tot de 50 ook proberen:)
0 Vind ik leuk's
uh ohh een penalty nu gelijk haha komt goed hopelijk ;-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.