Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Lauranski's tips

Vanaf vandaag ga ik proberen dagelijks mijn tips met jullie te delen. De sporten waar ik me vooral bezig ga houden zijn darten, voetbal, tennis en de NBA.
Vanavond zijn er een twee singles waar ik op in ga zetten. (quoteringen van Unibet)
Baxter - Whitlock, Baxter to win @3.1
Whitlock won met heel veel moeite en het nodige geluk de eerste ronden terwijl baxter simpel de tweede ronde haalde. Daarnaast zie ik Baxter wel stunten dit toernooi
Newton - Anderson, Anderson to win @1.65
Hoe Anderson zijn eerste wedstrijd won van Klaassen was erg overtuigend en ik zie hem deze lijn wel doortrekken
Helaas heeft Baxter het Whitlock het niet moeilijk kunnen maken. Anderson gelukkig wel gewoon gewonnen, vandaag hopen op meer succes! :)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar lauranski
Country flaglauranski in 9-10-2013 17:41 Leden topics
in 9-10-2013 17:41 Leden topics
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
En wat zijn de tips van vandaag??
0 Vind ik leuk's
poeee001:
En wat zijn de tips van vandaag??

Mensen werken ook nog denk ik zo.
0 Vind ik leuk's
Toppie Joppie
Voor vanavond heb ik weer wat van de World Grand Prix. (quoteringen unibet)
Singles:
Hamilton - Painter, Hamilton -1,5 @2,00
Hamilton speelde superieur in zijn eerste wedstrijd en gooide werkelijk alles raak en won daarmee gemakkelijk van Kim Huybrechts wie toch geen onverdienstelijke tegenstander is. Vandaar dat ik denk dat hij die lijn door gaat trekken en met 2 sets verschil gaat winnen
Combi:
van Barneveld - van Gerwen over 3,5 sets @1,40
Hoewel van Gerwen favoriet is denk ik niet dat Barney zich zo makkelijk laat kennen en verwacht ik een spannende pot
Chisnall - Jones over 3,5 sets @1,42
Chisnall had het de eerste ronde niet gemakkelijk en leverde ook een set in tegen Ian White. Jones won van King met 2-0 in sets. Alhoewel ik niet op een winnaar zet deze wedstrijd, verwacht ik wel dat er meer dan drie sets gespeeld gaan worden
Totale quotering combi: 1,99
0 Vind ik leuk's
lauranski:
Voor vanavond heb ik weer wat van de World Grand Prix. (quoteringen unibet)
Singles:
Hamilton - Painter, Hamilton -1,5 @2,00
Hamilton speelde superieur in zijn eerste wedstrijd en gooide werkelijk alles raak en won daarmee gemakkelijk van Kim Huybrechts wie toch geen onverdienstelijke tegenstander is. Vandaar dat ik denk dat hij die lijn door gaat trekken en met 2 sets verschil gaat winnen
Combi:
van Barneveld - van Gerwen over 3,5 sets @1,40
Hoewel van Gerwen favoriet is denk ik niet dat Barney zich zo makkelijk laat kennen en verwacht ik een spannende pot
Chisnall - Jones over 3,5 sets @1,42
Chisnall had het de eerste ronde niet gemakkelijk en leverde ook een set in tegen Ian White. Jones won van King met 2-0 in sets. Alhoewel ik niet op een winnaar zet deze wedstrijd, verwacht ik wel dat er meer dan drie sets gespeeld gaan worden
Totale quotering combi: 1,99

Helaas dat Barney niet iets meer tegenstand kon bieden aan van Gerwen. Gelukkig toch nog Hamilton goed, die samen met van Gerwen en Taylor erg goed is dit toernooi.
0 Vind ik leuk's
Na de goede overwinning van Hamilton van gisteren heb ik hem ook voor vanavond weer gepakt. Als hij deze lijn door blijft zetten gaat hij zeker overtuigend winnen van Pipe.
Hamilton - Pipe, Hamilton -1,5 sets @ 2.1
Daarnaast zie ik ook van Gerwen weer overtuigend winnen en zet ik op:
Van Gerwen -1,5 sets @1.57
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.