Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Korte termijn wedden op voetbalwedstrijden

Persoonlijk ben ik een aantal weken geleden begonnen met verschillende strategieen alleen was het niet altijd succesvol. Naar aanleiding van lang zoeken naar verschillende manieren heb ik eindelijk een bepaalde methode gevonden. Het toepassen van een bankrollmanagement gebeurd vaak over lange termijnen alleen ik ben gaan zoeken naar het toepassen van het bankrollmanagement op korte termijn. Uiteindelijk heb ik verschillende formules erop toegepast en heb ik een mooi resultaat bereikt. Mensen die eventueel interesse hebben kunnen mij persoonlijk een bericht sturen voor eventuele vragen over de methode etc.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar EVD0180
Country flag EVD0180 in 14-03-2019 13:08 Leden topics
in 14-03-2019 13:08 Leden topics
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Avatar EVD0180
EVD0180 Topic starter Geplaatst 14 mrt. 2019 om 13:47

Mijn bankroll waar ik mee begin is 300 euro. Per dag speel ik 30 combinaties van tussen de 4 en 7 wedstrijden. Maandag speel ik bijvoorbeeld 30 blaadjes ter waarde van 60 euro omgerekend 20% van mijn gehele bedrag. Naar aanleiding van het resultaat van Maandag hebben we dinsdag weer een ander bedrag wat je per combinatie speelt. Maandag heb ik bijvoorbeeld 30 euro winst gemaakt dan speel ik op dinsdag 30 blaadjes met een waarde van 20% van mijn hele bankroll omgerekend 66 euro verdeeld over mijn 30 blaadjes alleen doordat je veel verschillende combinaties speelt pas je eigenlijk een bankrollmanagement op korte termijn toe van plaats op lange termijn. Hoop dat het met dit bericht iets duidelijker geworden is.

0 Vind ik leuk's
Avatar EVD0180
EVD0180 Topic starter Geplaatst 14 mrt. 2019 om 22:04

Het is ook eventueel een mogelijkheid om doormiddel van veel singles dat het ook makkelijk winstgevend kan zijn waardoor je meer zekerheid heb per dag en alsnog een mooi bedrag per dag wint

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.