Kampers Basketbal / NHL Tips
Zo ik zal hier mijn tips neergaan zetten, vooral combo's en tips van andere sporten buiten voetbal dan want mijn voetbal tips kan je gewoon hier https://www.voetbalwedden.net/leden/kampers/wedtips checken. let wel op mijn voetbal tips doe ik live om aan hogere odds te kunnen betten en als ik tijdens de match niet het gevoel heb dat het iets gaat worden zet ik deze dus NIET dit doe ik ook op betfair als je nog geen betfait hebt kun je in mijn profiel of handtekening een promo code vinden en kun je een bonus ontvangen als je u daar aanmeld.
De combos die ik hier ga plaatsen die zal ik dus wel plaatsen allemaal aan low stake op unibet.
13:00 Elazigspor - Trabzonspor
15:00 Cagliari - Palermo
15:00 Parma - Napoli
Tip : 3x over 1.5 @1.30
2.20 x Stake = ???
en
17:00 Rayo Vallecano - Betis
18:00 Galatasaray - Besiktas
20:45 Inter - Torino
Tip : 3x over 1.5 @1.25 * 1.20 * 1.28
1.92 x Stake = ???
waar kan ik je bets vinden?
Volgens mij op zn facebook, maar ja, erg leuk als je geen facebook hebt :p
Als je zo graag mijn tips wilt volgen en geld wilt verdienen is een facebook aanmaken geen moeite he ;)
Zijn er eigenlijk mensen die mij actief gevolgd hebben? ik ben zelf bezig met een kleine rondvraag op facebook om te zien welke mensen ik kan helpen om GELD te gaan verdienen. Met tips, tricks en systemen..
wat is je facebook dan
PM
PM mij ook maar aub.
verzonden, binnenkort zal ik hier ook nog wel eens af en toe tips droppen
Hej iedereen, hier ben ik weer, na een kapotte laptop, en een vakantie :)
Zijn er eigenlijk mensen die mij actief gevolgd hebben? ik ben zelf bezig met een kleine rondvraag op facebook om te zien welke mensen ik kan helpen om GELD te gaan verdienen. Met tips, tricks en systemen..
mag ik ook jouw FB.