Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Kampers Basketbal / NHL Tips

Zo ik zal hier mijn tips neergaan zetten, vooral combo's en tips van andere sporten buiten voetbal dan want mijn voetbal tips kan je gewoon hier https://www.voetbalwedden.net/leden/kampers/wedtips checken. let wel op mijn voetbal tips doe ik live om aan hogere odds te kunnen betten en als ik tijdens de match niet het gevoel heb dat het iets gaat worden zet ik deze dus NIET dit doe ik ook op betfair als je nog geen betfait hebt kun je in mijn profiel of handtekening een promo code vinden en kun je een bonus ontvangen als je u daar aanmeld.

De combos die ik hier ga plaatsen die zal ik dus wel plaatsen allemaal aan low stake op unibet.

13:00 Elazigspor - Trabzonspor

15:00 Cagliari - Palermo

15:00 Parma - Napoli

Tip : 3x over 1.5 @1.30

2.20 x Stake = ???

en

17:00 Rayo Vallecano - Betis

18:00 Galatasaray - Besiktas

20:45 Inter - Torino

Tip : 3x over 1.5 @1.25 * 1.20 * 1.28

1.92 x Stake = ???

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagkampers in 27-01-2013 07:22 Leden topics
in 27-01-2013 07:22 Leden topics
180 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
pico020:
briansvo:
waar kan ik je bets vinden?

Volgens mij op zn facebook, maar ja, erg leuk als je geen facebook hebt :p

Als je zo graag mijn tips wilt volgen en geld wilt verdienen is een facebook aanmaken geen moeite he ;)
0 Vind ik leuk's
Twitter: @kampers1986
hoe kan ik je volgen via facebook dan
0 Vind ik leuk's
Lijkt me nu een nutteloos topic aan het worden, als je je tips niet hier plaatst maar op facebook.
0 Vind ik leuk's
Hej iedereen, hier ben ik weer, na een kapotte laptop, en een vakantie :)
Zijn er eigenlijk mensen die mij actief gevolgd hebben? ik ben zelf bezig met een kleine rondvraag op facebook om te zien welke mensen ik kan helpen om GELD te gaan verdienen. Met tips, tricks en systemen..
0 Vind ik leuk's
wat is je facebook dan
0 Vind ik leuk's
mokum001:
wat is je facebook dan

PM
0 Vind ik leuk's
PM mij ook maar aub.
0 Vind ik leuk's
Carpe diem!
stvv44:
PM mij ook maar aub.

verzonden, binnenkort zal ik hier ook nog wel eens af en toe tips droppen
0 Vind ik leuk's
kampers:
Zijn er eigenlijk mensen die mij actief gevolgd hebben? ik ben zelf bezig met een kleine rondvraag op facebook om te zien welke mensen ik kan helpen om GELD te gaan verdienen. Met tips, tricks en systemen..
kampers:
kampers:

mag ik ook jouw FB.
0 Vind ik leuk's
Heb geen Facebook is er een alternatief?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.