Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

heinz combi van tattoo

hey allemaal zijn julie het ook zat dat je combi fout ga op 1 team of speler? ik wel haha
daarom dat ik nu een test ga doen via heinz systeem voor de gene die niet weten wat dat is zal ik een kleine uitleg geven heinz hou in dat je een combi heb van 6 teams en je 57 combis plaats 15 doubles 20 trebels 15 fourolds 6 fivefolds en 1 sixfold stel je bet 1euro betaal je 57 euro ingleg aangezien je 57 combis maakt;p ik beginnu zelf met 10c inleg 5,70 dus aangezien ik wil kijken of je er winst uit kan halen
mijn eerste combi is op unibet
brentford win@1,50
middelsbrough win@1,36
fenerbache win@1,75
lyon x2@1,38
basel x2@1,40
bayern munich2 win@1,57
0,10c inleg is 5,70 totaal mogelijk winst bij winst van alle bets is 22,82
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tattooaces
Country flagtattooaces in 6-08-2013 16:18 Leden topics
in 6-08-2013 16:18 Leden topics
17 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Succes (y) ben benieuwd of het werkt, het zou wel handig zijn om de odds naast de ploegen zie te zien..
0 Vind ik leuk's
heb t gelijk voor je aangepast kevin;p
0 Vind ik leuk's
speel op je gevoel..............
Bedankt. Ik hoop dat het systeem werkt.
0 Vind ik leuk's
ok we hadden er 5 van 6 goed alleen middelsbrough heeft verloren inzet was 5,70 return is 9,23 totaal profit 3,53
0 Vind ik leuk's
speel op je gevoel..............
heinz voor vandaag is
nots county @2,00
celtic @2,45
leeds united @1,48
blackburn @1,90
legia warszawa@1,65
the strongest@1,45
10c op de heniz is 5,70 in totaal mogelijk uitbetaling 47,14 succes
0 Vind ik leuk's
speel op je gevoel..............
Dat zijn al betere odds als de 1e keer ,want toen had je er maar 1mis van de 6 en je had nog niet dubbel van je inzet terug.
Aan hoeveel zou je gekomen zijn ,moest je er maar 4/6 juist gehad hebben?Geld terug?
Ik vind het toch nog riskant om met 6w te spelen.Tenzij je odds neemt zoals bij de 2e combi.
Ik heb de tips van PColbeth meegespeeld 2/3. https://www.voetbalwedden.net/topic/tips-van-pcolbeth-1989/#73959
Vind je dat niet veiliger ,of wat is jouw mening daarover?
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
ja klop speelde gister ook op safe en om eerlijk te zijn wou ik isner en anderson als verliezer uiteraard eerst in zetten later heel veel spijt van zeker door verlies middelsbroug maar ik probeer altijd winners in me combi te zetten heb r zo vaak 11 van 12 en goe dat 6 me wel moet lukken maar ook bij combis van 3 5 of 7 gaat het vaak fout ds probeer nu dit ff en wat lagere ods voor mij niet uitmaken en gaf ook al aan dat het een test is ben nog aan het kijken hoe het wat oplever en of ik er meer risico vollere bets en underdogs bij kan zetten tips van pcolbeth zien er id heel goed uit en over meer dagen altijd goed en het zijn er maar 3 maar als er 1 fout ga heb je niks en bij een heinz bet heb je al een deel van je inzet terug als er 2 goed zijn niet veel maar tog
0 Vind ik leuk's
speel op je gevoel..............

nots county @2,00 3-2 win

celtic @2,45 0-0 wtf lost

leeds united @1,48 2-1 win

blackburn @1,90 2-2 lost

legia warszawa@1,65 0-0 lost

the strongest@1,45 1-1 lost
inleg was 5,70 return 30 cent total los 5,40
had al spijt van toen ik hem plaatste had eerder op dag nog gesprek met iemand waarin ik aangaf bbts te spelen bij cup games en nog een paar upsets in tennis en in alle haast ging ik tog voor deze picks heel stom
0 Vind ik leuk's
speel op je gevoel..............
heinz voor vandaag
roda jc @1,65
caen @2,10
Ajax reserves @1,95
kvitova petra- cirstea s kvitova petra set betting 2-0@1,87
pospisil vasek- davydenko n pospisil @1,96
raonic m -gulbis e raonic@1,75
10cent is 5,70 mogelijk uitbetaling 55,39 gl
0 Vind ik leuk's
speel op je gevoel..............
Heb je hier eigenlijk al winst mee gemaakt?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.