Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Fredje77 tips

Na een lange afwezigheid heb ik fredje77 besloten om weer tips te gaan geven .Ik richt me vooral op verschillende voetbalcompetities en basketbal en wie het wil mag mijn tips volgen. Ik moet wel bekennen dat ik er weer effe in moet komen en daarom begin ik met een kleine voetbalcombi
Dit is mijn eerste voetbalcombi (09-02-2013)
Inverness - Celtic 2 Winst Celtic @ 1,62 * Deze wedstrijd begint om 13.00
Alloa Athletic - Ayr United 1 Winst Alloa Athletic @ 1,65
TNS - Port Talbott 1 Winst TNS @ 1,35
Totale Odd = 3,61
Inzet 10 Euro
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar fredje77
Country flag fredje77 in 9-02-2013 08:23 Leden topics
in 9-02-2013 08:23 Leden topics
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
fredje77:
Na een lange afwezigheid heb ik fredje77 besloten om weer tips te gaan geven .Ik richt me vooral op verschillende voetbalcompetities en basketbal en wie het wil mag mijn tips volgen. Ik moet wel bekennen dat ik er weer effe in moet komen en daarom begin ik met een kleine voetbalcombi
Dit is mijn eerste voetbalcombi (09-02-2013)
Inverness - Celtic 2 Winst Celtic @ 1,62 * Deze wedstrijd begint om 13.00
Alloa Athletic - Ayr United 1 Winst Alloa Athletic @ 1,65
TNS - Port Talbott 1 Winst TNS @ 1,35
Totale Odd = 3,61
Inzet 10 Euro

Ik speel hem mee ;)
0 Vind ik leuk's
Succes Fredje. Je topic ff verplaatst naar tips van leden
0 Vind ik leuk's
Topper! Ben benieuwd naar je tips voor morgen. Speel jij eigenlijk je eigen tips bij voorbeschouwingen?
groeten
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Avatar fredje77
fredje77 Topic starter Geplaatst 9 feb. 2013 om 18:07
Onzemichael (y) bedankt dat je het effe kon aanpassen de site deed een beetje vreemd waardoor mijn stukje per ongeluk 4 keer geplaatst werd en daarbij had ik hem bij de verkeerde topic gedaan
Vonloite ik speel mn eigen tips de laatste tijd weer mee soms vergeet ik het gewoon maar nu pak ik het weer op .
Mn eerste combi ging helaas de mist in door het (2-2) gelijkspel van Alloa , toch blijf ik positief en zal ik dagelijks zoals alle anderen mijn voetbal en basketbal combo,s plaatsen . Ik moet wel zeggen dat je bij mij verschillende soorten voetbal combo,s kan verwachten.
0 Vind ik leuk's
fredje77
Avatar fredje77
fredje77 Topic starter Geplaatst 10 feb. 2013 om 10:08
Ik ga het weer proberen met een kleine voetbalcombi
FC Barcelona - Getafe Totaal aantal doelpunten in de eerste helft + 1,5 Ja @ 1,65
ST Gallen - Thun Winst ST Gallen @ 1.90
Ajax - Roda JC Totaal aantal doelpunten in de wedstrijd + 2,5 Ja @ 1,28
Totale Odd = 4,01
Inzet 10 Euro
* Alternatief voor de Combi
FC Barcelona - Getafe Totaal aantal doelpunten in de eerste helft + 1,5 Ja @ 1,65
ST Gallen - Thun Totaal aantal doelpunten in de wedstrijd +1,5 Ja @ 1,30 *
Ajax - Roda JC totaal aantal doelpunten in de wedstrijd +2,5 Ja @ 1,28
Totale Odd = 2,75
Inzet 10 Euro
0 Vind ik leuk's
fredje77

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.