Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Combi van de-lepe

Mij even voorstellen ,ben een wedder en tipper .ik ga proberen van hier top combi's te plaatsen ,combi's van min odd 5.0 (inzet min x5 )
Udinese - Napoli@ gelijk spel odd 3.4
Hertha Berlin - Kaiserslautern @ Kaiserslautern odd 4.5
mijn inzet 25euro .
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar de-lepe
Country flag de-lepe in 25-02-2013 15:57 Leden topics
in 25-02-2013 15:57 Leden topics
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
de-lepe:
Mij even voorstellen ,ben een wedder en tipper .ik ga proberen van hier top combi's te plaatsen ,combi's van min odd van 5.0 (inzet min x5 ) Udinese - Napoli@ gelijk spel odd 3.4 Hertha Berlin - Kaiserslautern @ Kaiserslautern odd 4.5 mijn inzet 25euro .

Leuk en welkom op voetbalwedden.net! Leuke avatar ook :-)
Misschien leuk om een iets uitgebreider starttopic te schrijven, nu weten we eigenlijk nog niets. Met welk doel ga je tippen, welke competities, waar let je voornamelijk op, wat is je doel? Ik ben benieuwd...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Avatar de-lepe
de-lepe Topic starter Geplaatst 25 feb. 2013 om 17:52
vw-crew:
de-lepe:
Mij even voorstellen ,ben een wedder en tipper .ik ga proberen van hier top combi's te plaatsen ,combi's van min odd van 5.0 (inzet min x5 ) Udinese - Napoli@ gelijk spel odd 3.4 Hertha Berlin - Kaiserslautern @ Kaiserslautern odd 4.5 mijn inzet 25euro .

Leuk en welkom op voetbalwedden.net! Leuke avatar ook :-)
Misschien leuk om een iets uitgebreider starttopic te schrijven, nu weten we eigenlijk nog niets. Met welk doel ga je tippen, welke competities, waar let je voornamelijk op, wat is je doel? Ik ben benieuwd...

Thanx vw -crew .
Mijn doel om hier komen te tippen , voor namelijk één van u beste tippers te worden .in de afgelopen maand is te merken dat ik veel foute tips heb bij de tips competitie .In de toekomst zal ik mij hier beter op toeleggen ,om een beter resultaat .
Ik wed en tip op alle competitie 's , waar ik op let is de rang schikking ,de kwaliteit van de ploegen met al hun aspecten .de book s enz .
Mijn doel is vanaf 01/03/2013 winstgevend combi 's in forum te zetten en hier een meer waarde kan bij brengen .
.Volg mij ;-) gr de lepe
0 Vind ik leuk's
Avatar de-lepe
de-lepe Topic starter Geplaatst 26 feb. 2013 om 10:05

Udinese - Napoli@ gelijk spel odd 3.4 (y)
Hertha Berlin - Kaiserslautern @ Kaiserslautern odd 4.5 (n)
mijn inzet 25euro . ) (n)
Mijn doel is vanaf 01/03/2013 winstgevend combi 's in forum te zetten en hier een meer waarde kan bij brengen .
.Volg mij ;-) gr de lepe
0 Vind ik leuk's
Avatar de-lepe
de-lepe Topic starter Geplaatst 27 feb. 2013 om 13:26
Vanaf 01/03 ga ik er een stake bij plaatsen .
Deze combi nog in deze verloren maand
Anderlecht - Waregem@Anderlecht odd 1.45
Woluwe - FC Antwerp@x2 odd 1.95
Ried - Austria Vienna gelijk spel odd 3.4
Wacker Innsbruck - Neustadt gelijk spel odd 3.5
mijn inzet 25



0 Vind ik leuk's
Avatar de-lepe
de-lepe Topic starter Geplaatst 28 feb. 2013 om 13:32
de-lepe:
Vanaf 01/03 ga ik er een stake bij plaatsen .
Deze combi nog in deze verloren maand
Anderlecht - Waregem@Anderlecht odd 1.45 (n)
Woluwe - FC Antwerp@x2 odd 1.95 (y)
Ried - Austria Vienna gelijk spel odd 3.4 (n)
Wacker Innsbruck - Neustadt gelijk spel odd 3.5 (n)
mijn inzet 25



(n)
Zwak zeer zwak , met de nieuwe maand in zicht moet het gewoon beter , ik ga er mij volledig op toeleggen deze maand maart .. grt
Mijn avatar alle eer aan doen .
0 Vind ik leuk's
Avatar de-lepe
de-lepe Topic starter Geplaatst 1 mrt. 2013 om 17:05
Nieuwe maand
Vitesse-Utrecht .Utrecht odd 4.5 stake 10/10
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.