Challenge van € 100 naar € 1.000 voor 31 december 2019
1 november, een mooi moment om te starten met een challenge!
Wat zou het mooi zijn om 1 januari 2020 te starten met een bankroll van ?‚? 1000,-!! Ik heb daarom een stappenplan ontwikkeld om dit bedrag in 2 maanden tijd te behalen. Dit moet haalbaar zijn door elke dag een kleine winst te behalen. Ik ga spelen op Betfair en zal starten met een bankroll van ?‚? 100,-.
De bedoeling is om elke bet max. 10% bankroll te gebruiken en uit te cashen wanneer 5% - 10% winst is behaald. De eerste bet die ik speel zal dus een inzet hebben van ?‚? 10,- en uitgecasht worden wanneer ?‚? 0,50 of ?‚? 1,00 winst is behaald. Veel bets zullen voornamelijk live ingezet worden op Betfair. Dit kan een Lay the draw zijn, of lay over 3.5 goals.
Heb je vragen over Betfair? Stel ze niet hier, maar lees eerst even dit door zodat dit topic schoon blijft ;-)
https://www.voetbalwedden.net/forum/bookmakers-111/betfair-handleiding-voor-beginners?page=1
Succes! Ik ga je volgen :)
Voor vanavond al gezet:
Lay NAC Breda @ 2.16 To win € 5,00 (Liability € 6,96)
Lay HT Draw Zwolle - Ajax @ 4.4 To win € 3,50 (Lia € 11,90)
Back Cambuur FT @ 1.80 To win € 4,80 (Lia € 5,00)
Lay the draw Hoffenheim - Paderborn @ 5.00 To win € 3,00 (Lia € 12,00)
Waarschijnlijk cash ik live uit als er 10% winst behaald is bij de bet.
Ondanks de goede bets hierboven, helaas 14 euro verlies door een foute lay the draw bij Spezia en lay Cambuur. Cambuur voor de helft uitgecasht, maar Spezia volledig verloren helaas.
Voor vandaag opties:
Lay Leverkusen
Lay man utd
Lay PSV
Lay the draw bij Newcastle
Lay the draw Juventus
Lay the draw Benfica
Lekker dagje vandaag gedraaid;
8 bets gematched, waarvan er 7 juist waren en 1 vroegtijdig met 50% verlies heb uitgecasht. Dit was Real Madrid - Betis. Ik had de lay the draw geplaatst in de 40e minuut en rond de 82e minuut uitgecasht met 50% verlies. Achteraf verstandig want het duel eindigde in een 0-0 gelijkspel.
Vandaag wel geleerd om vooraf research te doen over interessante weddenschappen. En dan voornamelijk lay the draw of lay the favorite in plaats van in te zetten op de goal markets.
Bankroll op dit moment bedraagt ?‚? 116,41 dus ik kan eventueel een verliezende bet permitteren, maar aangezien dat ik 'voor' op de schema lig, kan ik ook eventueel lagere inzetten plaatsen waardoor je minder risico loopt om een klap te krijgen. Morgen weer nieuwe bets!
Tips voor vandaag:
Lay Braga
Lay the draw bij Fiorentina
Lay the draw bij Boca Juniors
Tips voor vandaag:
Lay Braga
Lay the draw bij Fiorentina
Lay the draw bij Boca Juniors
Rustig dagje vandaag met maar 4 bets.
Lay the draw uitgecasht bij Fiorentina toen Parma op 0-1 voorsprong kwam. Gelukkig eindigde het duel in een 1-1 gelijkspel dus kan tevreden zijn met de cash out. AEK stond 0-1 achter bij rust en zag dat ze veel beter waren dus lay op Atromitos. Verder komt er nog 2 euro binnen met de lay Braga (nu nog bezig).
Bankroll nu: ?‚? 124,39
Opties voor vandaag:
-Lay the draw Spartak Moskou
-Lay the draw Jong Ajax
Het was een zware dag gisteren maar toch weer winstgevend afgesloten.
Spartak bij 0-1 uitgecasht met klein verlies. Helaas ging de back op PSV fout en uitgecasht na de 0-1, maar dit compenseerde met de lay the draw op Ajax.
Voor vanavond paar opties:
Lay the draw HALFTIME Barca @ 3.30
Lay the draw HALFTIME Liverpool @ 4.30
Lay Chelsea @ 1,87 ?
staan erop die spreadsheets ook bets die niks met je challenge te maken hebben
staan erop die spreadsheets ook bets die niks met je challenge te maken hebben
Jawel, alle bets hebben betrekking op de challenge. Dit zijn vaak 'extra' bets die ik live nog zet.
Maargoed vooraf moet er een kleine analyse van interessante opties doorgenomen worden en die zet ik dan alvast hier neer.
Gisteren een slechte avond gehad door Barca en Liverpool. Gelukkig maakte de lay op Chelsea nog wat goed.
Bankroll afgezakt naar € 105,53.
De les die ik geleerd heb; geen lay the draw half time meer posten, maar gewoon full time te pakken zodat er meer tijd is voor een doelpunt.
Opties voor vanavond:
Lay the draw PSG
Lay the draw Juve
Lay the draw Real